|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
in het geval van een briefje gaan we samen het podium slopen!!!!!! |
|
#gif groene jaloezie# Ah whatever...ik kan in ieder geval Soilwork nog zien dus de avond is geen total loss. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 06-10-2002 20:12] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:' jij krijgt natuurlijk ook een knuffel |
|
quote: Jij krijgt natuurlijk ook een knuffel. En Podium slopen als er een briefje hangt is wel een prima idee. |
|
knuffel: podium slopen (alst nie doorgaat) : |
|
-XnegativeX -XpositiveX -Trotz -The Coming Curse -Nibiru -Ghoulliette -B6R6A6M -Wishmaster -God of Fuck -Zenial Zenial |
|
best veel volluk |
|
nieuwe InFlames cd, hebbum net geluisterd, vinnum donders vet! |
|
quote: Ik dus ook! al dat commentaar erop.. ..gewoon vet. punt. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: jij gaat ook een knuffel krijgen, of je wilt of niet |
|
hmmm, ik moet nog steeds uitvogelen hoe ik er ga komen, aangezien trein geen optie is.... |
|
quote: Hahahaha weet je dan wel hoe ik eruit zie? Zenial |
|
KNUFFEL FEST Podium Hardenberg, met o.a: -XnegativeX -XpositiveX -Trotz -The Coming Curse -Nibiru -Ghoulliette -B6R6A6M -Wishmaster -God of Fuck -Zenial hehe |
|
Waar gaan we elkaar ontmoeten? Ik dacht zelf na het eerste concert bij de snackbar en op het eind nog even na drinken in het cafe. Oh ja, en Possi zie ik natuurlijk op de fiest. #rilt van de kou# I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Posi met 1 's'...godverdomme |
|
Ik ben nog nooit bij Podium geweest ofzo hoor...k zou niet weten waar de snekbar is. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
ik denk dattie die kleine vreet balie (naast de plees) bedoelt wat je tegenkomt na het fouieren (of hoe de fok je dat ook schrijft). vreetkeet. binnen. hehe |
|
quote: misschien dat ik een paar keer de verkeerde begin te knuffelen, maar "zoekt en gij zult vinden" |
|
aartslelijk en twee vlechtjes in mn sik, kan niet missen Zenial |
|
-XnegativeX -XpositiveX -Trotz -The Coming Curse -Nibiru -Ghoulliette -B6R6A6M -Wishmaster -God of Fuck -Zenial -heavydebby |
|
quote: GROEPSFOTOOOO!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Aaaaargh fuckfuckfuck!!! Concert is uitverkocht!!!!! Heeft iemand nog kaartjes? Iemand?? Zenial |
|
quote: Marcel coenen had er nog eentje denk ik Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Jups... heb hem ge emaild en geicq'd... grmbl hij is op zn werk... argh... stress... paniek... Zenial |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |