|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel alle vlekken eruit kunnen krijgen It's all fun and games 'till someone losses an eye. Then it's just fun you can't see |
|
Oh god, ik ben volgens mij blij dat ik dit gemist heb. Ik neem voortaan dus gewoon genoegen met alleen te genieten van de muziek. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: niets aan de hand hoor, heb gewoon op de bank mogen pitten omdat ik niet meer thuis kon komen om 3.30 (ns heeft geen trein meer) en die bank sliep nogal verrot. en onze schlammernotje trekt weer hele foute conclusies |
|
quote: Hehehehe dan ga je toch gewoon net als wij die-hards een hele nacht in hardenberg wachten op de ochtendtrein? (okee het is ook de laatste keer dat ik dat doe ghehehe) Zenial |
|
quote: Sure Net als jij met je tourbus It's all fun and games 'till someone losses an eye. Then it's just fun you can't see |
|
quote: nee ik heb gewoon een uitgebreide fantasie |
|
Daar lijkt het wel op jah.. It's all fun and games 'till someone losses an eye. Then it's just fun you can't see |
|
Soilwork Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
In Flames.. Meer heb ik nog niet kunnen prepareren... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ètjeuh der komt snot uit z'n oren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Vette pixs man! It's all fun and games 'till someone losses an eye. Then it's just fun you can't see |
|
mooie foto's sneue bands |
|
Twee rolletjes zijn volledig mislukt.. Verkeerd kleurbadje ingegaan bij het ontwikkelen.. Ze zien allemaal rood.. Grrr Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
coole fotos man |
|
quote: HIPPIEEHH!!!! Hahaha maar hij was wel grappig Zenial |
|
quote: Is toch niet erg als er een rode gloed overheen zit.. heeft ook wel iets speciaal hoor. It's all fun and games 'till someone losses an eye. Then it's just fun you can't see |
|
voor mensen die nog een video clip willen zien van deze show... (pas op, hij is wel een beetje fucked-up, maar goed... misschien beter met divX ???) check dan: http://www.codex4.org/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index klik op videos en daar staat ie tussen. |
|
Ik down.... Leuke bootleg alleen kut geluid. Maar ik sta dr wel ergens tussen in het publiek. [Dit bericht is gewijzigd door Nibiru op 05-11-2002 18:57] "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Waaardeloze beeld en geluids kwaliteit, maar toch wel leuk om te zien hehe... Zenial |
|
my words exactly |
|
eindelijk: mijn foto's, soms duurt het even.... |
|
Eeeeej leuke foto's! Zenial |
|
Heersch! "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Toffe foto's! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |