![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wilders geeft Brussel dus de schuld. Alsof Nederland niet een van de aanjagers van de strenge Europese begrotingsregels was... ![]() |
|
Ik ben geen fan van vallende kabinetten, maar dit is inderdaad dikke prima. ![]() |
|
Ik voorspel weer een zootje ongeregeld waarmee geen fatsoenlijke coalitie te vormen is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Haha, "de dictator uit Brussel", QUE?!? En Henk en Ingrid zijn opeens AOW-ers. Hij moet oppassen dat ze niet allemaal jaloers worden op zijn rechte rug! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Alles waar hij nu opeens kritiek op heeft, dat had hij dus ook wel een paar weken eerder kunnen bedenken. Maar straks wordt de PVV nog de grootste partij zeg..... ![]() |
|
Rutten en Verhagen vallen Wilders aan. Wilders kruipt weer in de slachtofferrol. Dit zal hem helaas vast weer doen stijgen in de peilingen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Ik doe een Palmpje mee. ![]() Boeiender ![]() |
|
Ik gok dat Rutte en Verhagen, middels een zakenkabinet en volop lachend, alsnog vrolijk verder gaan met het afbreken van zorg, onderwijs en alle rechten van mensen die rond en onder de armoedegrens zitten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
En dan nu graag een regering zonder de uitknijpers CDA en VVD. Btw, je zou bijna PVV gaan stemmen vanwege Mr. N. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 21-04-2012 17:34] ![]() |
|
quote: Teveel eer, maar bedankt! ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: De PVV gedoogt ze niet meer (aldus dhr Wilders zelf). Ze hebben dus geen meerderheid bij verschillende punten. Nee, ze moeten denk ik wel (nieuw everkiezingen dus). En de "mannenbroeders" kunnen hun marginale rol weer innemen, precies zoals het hoort. ![]() |
|
Ja, ik hoop dat de SGP nu geen invloed meer krijgt. Blijft wrang, dat zo'n partij in ene keer veel invloed krijgt. Boeiender ![]() |
|
quote: Ik verwijt eigenlijk alleen Rutte (en Verhage) iets. Die wilden pe se over zo rechts mogelijk, paars was niet te bespreken. Nou, daar staan ze dan.... (gelukkig mogen we wel 130 en is Rutte in de Donald Duck verschenen!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-04-2012 17:43] ![]() |
|
Het is wel tijd om dingen eens echt aan te pakken, grote bouwprojecten en dergelijke liggen allemaal al lang op apegapen, wat erg slecht is voor heel wat bedrijven. Investeren, hervormen, maar wel op een humane manier. Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-04-2012 17:50] signature ![]() |
|
Misschien zijn die Belgen toch niet gek, ze doen wel 3 jaar over het vormen van een regering maar dan werkt het wel. Nederland is nml. op dit moment kampioen vallende kabinetten. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik wil dit kabinet niet, maar dan zie ik weer geen echt goed alternatief ![]() ![]() |
|
een goed alternatief is GEEN kabinet ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Een goede combo speelt net zo lekker ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
56 zwaargewonden door treinbotsing in Amsterdam Laatste update: 21 april 2012 21:18 AMSTERDAM - In Amsterdam zijn zaterdagavond twee passagierstreinen op elkaar gebotst. Daarbij zijn 70 gewonden gevallen, hiervan zijn 56 mensen zwaargewond. Van de zwaargewonden zijn 13 passagiers zeer ernstig gewond geraakt en 43 ernstig. Dat heeft een woordvoerder van de brandweer gezegd. Volgens een woordvoerder van de Nederlandse Spoorwegen is er onder meer sprake van botbreuken en kneuzingen. Nog vijf of zes mensen zouden in de treinen bekneld zijn. Naast de politie en brandweer zijn er veel ambulances en een traumahelikopter aangwezig. De brandweer maakt gebruik van ladderwagens om over de metalen schutting naast het spoor heen te komen. De vele omstanders worden door de politie op afstand gehouden. Glazen wand Volgens RTL Nieuws vielen passagiers uit hun stoel, sommigen werden hard tegen de glazen tussenwanden in de trein geklapt. Op stadszender AT5 is live te zien hoe de passagiers uit de treinen worden gehaald. Het ongeval is gebeurd op de Singelgrachtbrug ter hoogte van het Westerpark tussen station Amsterdam-Sloterdijk en Amsterdam-Centraal. De stoptrein is aan de voorkant flink beschadigd. Volgens een ooggetuige reden de treinen niet op volle snelheid. Signaal Volgens een woordvoerder van de KLPD is het nog niet uit te sluiten dat een van de treinen door rood is gereden. Een van de twee passagierstreinen gaf vlak voor het ongeluk een langgerekt geluidssignaal af. Daarna was een harde klap te horen, zei een ooggetuige zaterdagavond. Volgens haar waren de eerste hulpverleners binnen 8 minuten bij de plaats van het ongeluk. Ook ondersteunen hulpverleners van het Nederlandse Rode Kruis het ambulancepersoneel dat zich ontfermt over de gewonden van de treinbotsing in Amsterdam. Dat heeft een woordvoerder van de organisatie laten weten. Volgens hem gaat een team van 12 leden van de zogeheten Sigma-groep ter plaatse. Die bestaat uit vrijwillige hulpverleners die de professionele medische hulpverleners kunnen ondersteunen. ![]() |
|
Wow... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Jezus zeg. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Lijkt me een klein wonder dat er nog geen doden zijn. De categorie zwaargewond is volgens mij wel heel zwaar, dat iemand er verschrikkelijk aan toe is. Erg. ![]() |
|
quote: Yes, total anarchy ![]() Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe zo'n frontale treinbotsing gebeurt? In een gemiddeld Nederlands polderlandschap zie je een trein toch van mijlen ver aankomen, en er zit toch wel ergens een soort van rem op lijkt me? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Knoflookpineut op 21-04-2012 21:43] Slechtgehumeurde buurman. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |