|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Saturday 20th of October Dutch Doom Days XI Solstice (UK epic doom) Serpentarius (NL classic doom) Presales t.b.a. Entrance t.b.a. Doors open t.b.a. Tickets: www.baroeg.nl/tickets.htm of https://www.facebook.com/BaroegRotterdam/app_153680921360383 Sunday 21th of October Dutch Doom Days XI Celestial Season (NL doom / death) Worship (DE funeral doom) Gorilla Monsoon (DE sludge/southern metal) Poema Arcanvs (CL death/doom) Faal (NL funeral/post-rock) Starve (NL sludge doom) Presales t.b.a. Entrance t.b.a. Doors open t.b.a. Eleventh edition of Europe's longest running doom metal festival. www.myspace.com/solsticeenglander www.serpentarius.nl/ www.facebook.com/CelestialSeason www.myspace.com/worshipdoom www.facebook.com/gorillamonsoonhellrockinc www.reverbnation.com/poemaarcanus www.facebook.com/pages/Faal/175933265810699 www.facebook.com/ilovestarve [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 24-05-2012 13:15] |
|
En staat genoteerd. Mooie vangst al met Poema Arcanus. Geen vrijdagavond dit jaar erbij? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Mooi. Kijken we naar uit! |
|
Poema Arcanus, nice! Zet Lord Vicar en Lamp of Thoth neer en ik kom. (nu ook al wel waarschijnlijk trouwens) Getting drunk on the wrath of God |
|
Kijken of ik erbij kan zijn. |
|
quote: hmm..Arkham Witch dan? Getting drunk on the wrath of God |
|
quote: Ben ik het helemaal mee eens Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Datums zijn alweer bekend, dat is mooi kan ik meteen verlof aanvragen. Nu alweer zin in. |
|
Solstice en Celestial Season erbij! |
|
quote: Solstice is er al een aantal weken bij Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Dat weet ik ook wel, maar dat was meer voor de mensen die niet de hele dag op FB zitten, maar wel op ZM. |
|
quote: Ik zit niet de hele dag op FB Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Solstice erbij! (niet de hele dag op facebook, noch de hele dag op ZM) Getting drunk on the wrath of God |
|
Solstice is ook toegevoegd aan de line-up. |
|
heb ergens horen waaien dat Solstice ook bevestigd is... |
|
Worship en Faal zijn toegevoegd aan de zondag!! |
|
quote: Top! Programma zondag is nu rond! Prima lineup! |
|
quote: Zeg dat. Serpentarius klinkt ook niet verkeerd trouwens. Noordoostpolderdoom! De zanger doet nogal aan Ozzy denken. |
|
quote: Understatement van het jaar? Maar die twee nummers zijn inderdaad prima te doen. Ben benieuwd wanneer de 12" ervan uitkomt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Die is al uit en erg gelimiteerd. http://serpentarius.nl/ |
|
Waarom is er op de Baroeg site niks te vinden over DDD? Getting drunk on the wrath of God |
|
quote: Bij het programma staat gewoon dezelfde info als hier in de openingspost. |
|
is da ja? Ik krijg alleen info over de doomsday van vorig jaar als ik erop druk Getting drunk on the wrath of God |
|
ohja, in de agenda staat het inderdaad wel, my bad! Getting drunk on the wrath of God |
|
De website van DDD is nog niet up to date. The Wounded Kings zijn toegevoegd aan de zaterdag line-up. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |