![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Van Metalfan. Moet te doen zijn, lijkt me. Stemmen maar! ![]() |
|
:') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Hij is al naar #4 gestegen. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Godver. ![]() ![]() |
|
Zijn we niet een beetje te oud voor statements? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Gestemd! ![]() euu? ![]() |
|
quote:Ja, ik denk echt dat zo'n statement de wereld wakker schudt. Ofzo ![]() |
|
Het wordt pas een statement als Varg met dat toestel in brandende kerken gaat vliegen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Nee. 'Gewoon leuk' vind ik eigenlijk wel genoeg. ![]() |
|
quote: Wie zegt dat het zo bedoeld is? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
AG doet ook mee zie ik (150) ![]() Maar ik mis Vibeke Stene in het lijstje. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 24-03-2012 18:27] ![]() |
|
quote: naar 3!! signature ![]() |
|
Gestemd!!! en vanavond op een feestje, ga het woord verspreiden. Omdat het kan. Euronymus op een vliegtuig, fuck yeah ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Wel gevaarlijk voor zo'n beestje. Hier in Nederland zie je toch vaker de huismus en de erasmus. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hij staat nu al op 2. Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: Haha, ja: lijkt me echt ironisch dat een gast met zulke streken en indirect verantwoordelijk voor de kerkbranden in Noorwegen (mensen opjutten) op een vliegtuig komt ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Het gaat toch om de muziek. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
jip, straks krijg je Funeral Fog bij het opstijgen signature ![]() |
|
Black is niet mijn ding maar dit is een leuk plan. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Dat is toch al jaren bij straalvliegtuigen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hehehe, gestemp. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: Je kon er op wachten. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
En vandaag nog een rondje stemmen. Het gaat vrij aardig, zo te zien. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |