![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
nummer 2 al, schiet op Getting drunk on the wrath of God ![]() |
|
Is dit topic nou nog veel anders dan het gemiddelde 'Hoi, ik zit in >insert bandnaam naar keuze< en als jullie allemaal op ons stemmen kunnen we een prijsje winnen'-topic? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ja, want hier kan je geen prijsje winnen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Euronymous zou zich omdraaien in zijn graf als hij dit wist haha Beetje vreemd verder dat hij bij de geselecteerden hoort en al net zo vreemd dat iedereen ineens zo'n stemgedrag vertoond om hem op dat vliegtuig te krijgen. Geeft wel weer het kuddegedrag aan van de gemiddelde hedendaagse metalfan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ik vind het meer iets voor Abbath of zo. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: hebben ze dan ook Jumbo Jets? signature ![]() |
|
quote: Fout, die snappen gewoon de humor ervan. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Nee, want die leeft nog en is volgens mij meer verbonden met Bergen dan met Oslo (twee belangrijke voorwaarden). Volgens mij dan hè... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Gezien het feit dat andere kandidaten ongetwijfeld meer voor Noorwegen hebben betekend dan iemand uit dat trieste inner circle clubje (mijn God hatende penis is groter dan jouw God hatende penis) hoop ik maar dat hij het niet wordt. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: Haha, wat ben je weer grim. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Je zou eens moeten weten ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Dus jij hebt niet gestemd omdat het zogenaamd kuddegedrag zou zijn? Dan laat je jezelf nog harder dirigeren door die kudde dan de kudde zelf. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Waarom zou ik stemmen? Voor de 'lol'? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Om maar even bij het onderwerp te blijven: ![]() ...en we hebben een nieuwe nummer 1. [Dit bericht is gewijzigd door Mictian op 25-03-2012 19:23] ![]() |
|
Nou, ik hou graag van een hoop lol, alleen dan wel echte lol ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
...en de nieuwe nummer één... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Niks Euronymous! Kong Olav V! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Wat een grimme emo gejank. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Tis niet voor niks dat in dat hele emo/hipster gedoen black metal hip is .. zelfde nivo .. ![]() |
|
Ondertussen is nu ook de band Mayhem zelf begonnen met een campagne dit initiatief te steunen. Denk niet dat het ontwerp ooit verder zal komen dan deze photoshop ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: hmm... is de achterkant van een Abruptum shirtje van me signature ![]() |
|
quote:Met het gemiddelde vliegtuig kun je in een kerk amper je kont keren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Godver ![]() ![]() |
|
Op nummer 1... ![]() Only sick music makes money today - Nietsche. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |