|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Het is 'em niet geworden. Volgens mij had Oystein wel veruit de meeste stemmen; laat het publiek dan niet stemmen godverdomme! http://www.halehelter.no/ Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Familie wou het niet/moest overeenstemming mee zijn. |
|
Kan me wel voorstellen dat 't best heftig is... |
|
quote: Metal boycot!!!111!!!11 Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Een vliegtuig is best zwaar ja |
|
Lang geleden topic. Ist echt waar? N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Staat op internet dus waar. Staat op ZM dus waar When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat Euronymous op het vliegtuig stond was niet zo'n probleem, maar de 23 gaten in de romp wél Hafgufa |
|
nog knap dat ie kon blijven staan dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |