|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
TDB doet teveel Nederlandse shows wat hier en daar al resulteert in slecht gevulde zalen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Niet meer of minder dan de gemiddelde bekende band volgens mij hoor, ik denk eerder dat het een selecte groep is die dit of vind en dat daarom niet overal de zaal gevuld is. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Dat sluit echt totaal niet uit wat Mortis Rex zegt... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat beweer ik ook niet Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Jawel, dat zeg je wel Maar goed. TDB dus. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
[quote]Op 3 april 2012 10:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende: Jawel, dat zeg je wel Ik denk, niet ik vind......... Maar goed veel plezier voor de mensen die wel gaan dan maar [Dit bericht is gewijzigd door nark op 03-04-2012 10:09] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: yep overigens groot Fan van de band, maar merk dat de zalen steeds leger en leger zijn... en dat de mensen die er zijn vaak de show niet eens meer af kijken... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Schop! Zo, nu staan ze alle 37 bovenaan... |
|
Deze show gaat niet door |
|
Ik lees net in de nieuwe RockHard dat Selim op Bang Your Head een toeschouwer 3 vuistslagen heeft gegeven, waarna laatstgenoemde met een gebroken neus naar het ziekenhuis is afgevoerd. Dit na herhaalde provocaties van het 'slachtoffer' tijdens het - volgens RockHard fantastische - optreden van The Devil's Blood. Selim had 'm nog gewaarschuwd, maar de beste man ging maar door. Het schijnt dat Selim gearresteerd is. (Hoewel hij ongetwijfeld niet lang vast zal hebben gezeten.) Kan me zo voorstellen dat dit voorval ertoe heeft geleid dat het optreden in Luxor is gecancelled. Hopelijk komt er gauw een nieuwe datum. 100% anti-Kvelgeest |
|
Er is trouwens een filmpje van: http://www.youtube.com/watch?v=pwJwAxBNP0c. (vanaf minuut 6; briljant: Selim loopt naar beneden, verkoopt de Arschloch een paar klappen en vervolgt het optreden - de band speelt al die tijd gewoon door. Geweldig) 100% anti-Kvelgeest |
|
quote:Super inderdaad zeg, dat zal hem leren! |
|
Is die Selim dezelfde mongool die toen op Fortarock ook een toeschouwer in elkaar ging slaan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zou ie niet de eerste ziojn; heb al 3 leden van Watain er op los zien gaan met gitaar en al toen er iemand wilde stagediven... Bij Watain dus not done Black seeds of bunny! |
|
labiel figuur. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: wie? 100% anti-Kvelgeest |
|
Je moeder! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh, waar ken jij ze van? 100% anti-Kvelgeest |
|
Metal Mean Festival kan aan het lijstje worden toegevoegd waar een (irritante) toeschouwer behoorlijke klappen kreeg. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: en wie was in dit geval de dader? 100% anti-Kvelgeest |
|
Dezelfde gitarist. Niet verstandig om bij elke provocatie op de vuist te gaan. Dat lokt alleen maar meer uit plus dat zalen de band gaan weigeren om problemen te voorkomen. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 31-08-2012 19:22] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo zie je maar. Al die duivelverering verpest je karakter. Van der Staaij! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat een mongool dan die gitarist, ik zou hem per direct de band uitzetten. Laat mensen lekker provoceren, als je daar niet tegen kan moet je niet het podium opgaan. Erg sneu figuur als ik dit zo lees. Boeiender |
|
Hij lijkt me wel op te ruien, inderdaad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: hopelijk niet... I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |