|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij stelt voor dat TDB voortaan sloophamers meeneemt om de voorste rijen in toom te houden? quote: Niet te geloven. Het publiek mag daar ook best actie tegen ondernemen vind ik. Hamers dus... ook voor de fans. Of schakel de beveiligings-apen in, op z'n minst. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Nee, ik had opeens het beeld voor me van een potje hamstermeppen. Kop omhoog -----> Mep. Volgende kop omhoog -----> Mep Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat zeg ik Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Dus er heeft iemand wat klappen gehad. Big deal.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Als het je toch niks uitmaakt... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"...waarom reageer je dan?" Klopt overigens helemaal hoor, daar niet van. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |