|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoezo dan? Werd 'ie toen aangevallen of zo? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hoe erg de provocatie ook, je moet daar boven kunnen staan en niet meteen volop gaan meppen. Ik vond die keer op Metal Mean, alsook in dat filmpje de provocerende persoon te irritant, maar dan nog is dat geen reden om er in het wild op los te gaan slaan. Verder trouwens een erg gave live band!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
Ik zou voorlopig maar niet in Tjechiƫ optreden als ik Selim zou zijn... |
|
quote: Sjeez. Nogmaals, wat een mongool die gitarist. En hoezo zonder hem geen TDB? Kunnen anderen dit niet spelen? Of componeren? Maar goed, het filmpje laat ook weer zien dat ik er niets mee heb, verschrikkelijk en vals zangwijf. Bah. Boeiender |
|
quote:Dat heb je wel eens in bands dat 1 iemand de lakens uitdeelt. En ik verbaas mij over de hufterigheid van mensen die naar een band gaan om te zieken. Blijf lekker aan de bar hangen of ga naar huis. |
|
quote: Och, je hebt gelijk qua zieken hoor, daar niet van. Maar als muzikant moet je er wel tegen kunnen, en niet gaan meppen om niets (op dat Metal Mean filmpje heeft alleen de bassist een klein beetje last van de malloot, daarna wordt die malloot afgevoerd en krijgt nog klappen na). Ik hoop dat er aangifte gedaan is, is gewoon mishandeling. Boeiender |
|
Nee, alle toeschouwers hebben ook last van die malloot, niet alleen de band. Ik keur het geweld verder ook niet goed, maar aangifte lijkt mij wat overdreven. |
|
quote: Heb je ze ooit wel eens live gezien? En dan bedoel ik niet een minuutje of zo. En speel jij ook in een band? Dan zal eens een keer langskomen bij een optreden en dan de hele godsganse tijd met 2 opgestoken vingers voor het podium op en neer lopen, waardoor ik het niet alleen voor jou, maar ook voor de fans verziek. 100% anti-Kvelgeest |
|
stoere gast i.i.g., op moment dat 2 man 'm vast houden klappen gaan geven... en even on topic: hoe heet het genre dat TDB speelt? [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 01-09-2012 8:29] I am mine own redeemer...! |
|
Kloot'n muziek........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Per definitie zit je fout met klappen uitdelen als je niet zelf aangevallen bent. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Is het niet zo dat ze voor die schermutselingen gewoon figuranten inhuren en zich met dit, kennelijk geslaagde, theatrale hoogstandje een ruig imago proberen aan te meten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ah, daar heb ik dan met emotie eens een liedje overgeschreven... I am mine own redeemer...! |
|
quote: dat zou natuurlijk ook kunnen... trouwens, er wordt geschreven "fans hadden er ook last van", maar ligt het aan mij of spelen ze voor een bijna lege zaal? I am mine own redeemer...! |
|
quote: Ligt aan jou. PS: ben jij trouwens Ernst Daniel Smit of een andere zanger? 100% anti-Kvelgeest |
|
ik ben geen zanger... I am mine own redeemer...! |
|
Ze moesten toen afsluiten na Nile dus veel bezoekers waren al naar huis denk ik. Compleet terecht dat die mongool klappen krijgt trouwens. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
of dat compleet terecht is, zou kunnen, de wijze waarop is compleet laf! [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 01-09-2012 9:16] I am mine own redeemer...! |
|
De wijze waarop was erg laf ja, twee security leden had die gek al vast namelijk. En geweld is geen oplossing aangezien dat alleen nog maar meer uitlokt. Wel moet zo'n idioot meteen van het festival worden verwijderd vind ik. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
:') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
...mee eens. en als die klojo al langer liep te fucken, dan hadden ze 'm ook eerder even netjes kunnen verwijderen... zo, wat mij betreft genoeg over TDB. I am mine own redeemer...! |
|
quote: In dit geval wel aangezien het als waarschuwing gezien kan worden voor de rest van de mongolen met spotlight aspiraties. Als je niks doet is het hek van de dam en staat het podium binnen de kortste keren vol met debielen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Het werkt juist averechts heb ik gezien. Na dat eerste incident hebben mongolen dit opgepikt en gaan nu bij veel shows zelf provoceren om zo'n vechtpartij uit te lokken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |