|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
Horns up! |
|
Alles toegevoegd |
|
|
|
quote: Laster is geen label |
|
quote: Oeps! Bedankt voor de correctie. |
|
http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
what man created, man can destroy, bring to light that day of joy!! |
|
Toegevoegd + Dresden/Leningrad |
|
|
|
Alleen 0 werkt al. |
|
Bijzonder, waarom is er dan ook een gewone gratis optie? Is de enige reden dan toevallig dat betreffende band je email adres kan misbruiken voor spam? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nee, sommige mensen geven wel gewoon een zakcentje. |
|
quote:Een band heeft maar een x-aantal gratis downloads, dacht ik. Het opgeven van een mailadres is ook niet altijd nodig bij de 0 optie. Van spam heb ik geen last gehad. Hooguit eens een mailtje als er nieuw materiaal was. |
|
@ Sissyvos Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom is er dan ook een gewone gratis optie? [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 02-10-2012 16:01] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Aha, wat is de reden daar voor? quote: Ah dat wist ik niet. quote: Spam dus, tenzij je zelf besluit dat je zulk soort mail wilt natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Bandcamp moet ook verdienen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ah, bandcamp verdient aan betaald gedownloade CD's? Hoeveel? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mail bandcamp zou ik zeggen. Boeiender |
|
quote: Ja. 15% op digitaal, 10% op merch. Wat overigens faire prijzen zijn (tov soortgelijke diensten). En het charmante is dat ze de fee pas 'achteraf' innemen. Als het om merch gaat verkoop je dus eerst 9 CD's waarvan je het geld direct krijgt, het geld van de 10e CD gaat naar Bandcamp. https://bandcamp.com/pricing En hier lees ik dat die 15% naar 10% gaat als je voor 5000 dollar digitale verkoop hebt gehad en per jaar blijft houden. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-10-2012 16:11] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ah, ja. Ik lees als een verrotte banaan. |
|
quote: Gast, tief nou eens een keer op met je permanent waardeloze gezwets. Achterlijke kleuter dat je d'r bent. Godsamme zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Check. Thanks. Ik was al op zoek inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |