|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
https://kal-el.bandcamp.com/album/dark-majesty 150 NOK of 17 USD. Heb nog geen paypal account, dus niet door geklikt naar wat het zou kosten in euro's. Ik zie er de optie van een fysiek album niet bij staan. Ik heb verder niet eens een disk drive in m'n laptop, dus branden is geen optie. Voor dat geld doen ze dat maar lekker zelf. Dan liever op CD ivm artwork ook, maar dan moet ik het weer afspelen op de PS3 en dat is weer allemaal geneuzel. We zijn klaar |
|
quote: Ik zie inderdaad ook alleen digitaal op Bandcamp. Zo te zien is hij via de Bigcartel-pagina van het label (Majestic Mountain) te koop als fysiek exemplaar, dat is met Paypal. Is ook als fysiek exemplaar op Amazon te koop zie ik (Amazon.nl en .de kun je inmiddels met i-Deal betalen). [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 18-04-2022 15:38] |
|
Ah, een Noorse band, dat verklaart de hogere prijs wel enigszins. Alles is daar duurder. |
|
Alleen jammer dat ik niet zelf mag bepalen hoe hard ik ze steun. Ze zouden 10 euro aan me verdiend hebben met andere prijzen. Nu verdienen ze nul euro aan me. We zijn klaar |
|
|
|
quote:Best wel beestig. Doet me bij vlagen denken aan Godless North alleen is dit dan toch wel een stukje beter. Nee dit is te deathie voor die vergelijking. [Dit bericht is gewijzigd door Herfsthoofd666 op 22-04-2022 17:58] We zijn klaar |
|
Ik constateerde net dat de pagina van DSO zonder verklaring offline is gehaald. Ik hoop op een fout, maar ik vrees censuur. Mooi klote. Statement van NoEvDia: quote: |
|
Ik was even benieuwd naar wat er nieuw is aan metal releases, dus ik was verheugd dat er een Metal Show was op Bandcamp, doorgaans toch wat minder mainstream daar. Ik schrok me eigenlijk een hoedje over de kwaliteit, zo enorm kapot gecompressed allemaal. Wat blijkt, de show gooit er blijkbaar iets overheen wat het echt onluisterbaar maakt, want ik heb een aantal tracks op Spotify gecheckt en daar is het prima. Komop, metal heeft er al zoveel last van, maar dit er nog eens overheen Hebben ze geen oren daar, wtf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |