|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb je dat nog????? Zo ja, stuur dan mailtje naar: Kevin.vandenborre@hotmail.be [Dit bericht is gewijzigd door kevinthundersteel op 01-04-2013 21:57] |
|
Als alles goed is gekomen, mail naar woutjinho at gmail punt com |
|
Ik heb nog 2 tickets over voor de roadburn afterburner, kan zelf niet meer. Mag weg voor weinig, stuur ff een berichtje bij belangstelling! minobrug@yahoo.com [Dit bericht is gewijzigd door Antz op 08-04-2013 10:30] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 19-04-2013 9:52] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik bied nog steeds 20 Euro voor 1 kaartje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik biedt 50!! Nee sorry, ik bied zonder t!! [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 30-05-2013 12:47] Bla |
|
Ik heb nog twee FortaRock kaarten in de aanbieding, 60,- per kaartje. |
|
Kylindra, mail me op 666mira [at] gmail [dot] com THNX! Bla |
|
quote: O. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ja sorry hoor, effe snel posten, foutje... [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 30-05-2013 12:46] Bla |
|
quote: Nou, ist gelukt? Wordt wel weer eens tijd dat we elkaar zien. Boeiender |
|
Hallo Ik heb 1 ticket voor wacken 2013 te koop, 150 euro. Zelf afhalen. twistedsam@hotmail.com Groeten, Sam |
|
Eén ticket te koop voor The Smashing Pumpkins in Paradiso, 26/7. Kostprijs incl lidmaatschap was vijftig euro en een paar cent. Jeroen punt vangaans [at] gmail punt com. You have time. You are doing fine. |
|
Hier ook even Antwerp Metal Fest Ik heb 1 kaart, voor zaterdag, op overschot. Ik wil ze kwijt, vanzelfsprekend ook aan 10 euro. Wie interesse heeft, laat hier effie weten, of email Pandroidjack@hotmail.com. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Zo, die is niet bang voor spam. Suc6 met de verkoop. |
|
Ach, dat beetje spam meer The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Boven in de balk tweede knop van rechts. Hoe moeilijk kan het zijn? |
|
quote: |
|
Zeg Saskia, lees jij überhaupt wel? Kijk eens een paar posts naar boven. |
|
Niet zeuren, DE, ze leert nog Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wel op een hardleerse manier dan. |
|
quote: Uiteindelijk verkocht aan een kerel aan de inkom. En net toen hij het van me gekocht had, kwam hij tot de constatatie dat hij eigenlijk op de guest list stond. Haha! [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 16-07-2013 14:41] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Wegens een onverwacht vrijgezellenfeest waar ik bij MOET zijn ... ben ik genoodzaakt mijn twee ZATERDAGtickets voor Metal Méan te verkopen. GeÏnteresseerd? Let me know!! dbuijsen AT gmail PUNT com. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |