|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
2 combi's voor Wacken te koop. Mits vertoon van formulier van overdracht & kopie van identiteitskaart van vorige eigenaar kan je dit ticket gebruiken. (meer details zie de website van Wacken: http://www.wacken.com/en/woa2014/main-tickets-shop/tickets/ . Alle details kunnen bij mij verkregen worden (mailen naar ferre.bulte at gmail.com). Er wordt 15 euro aangerekend voor de verandering van eigenaar, ter plekke te betalen aan de ingang (dit wordt uiteraard in mindering gebracht door mij). Alle documenten zullen u door mij opgestuurd worden. Kort samengevat dus: Te koop: 2 x Ticket 3-Days "ALL IN" Ticket W:O:A 2014 €130 per stuk. Verzendkosten zal ik voor mijn rekening nemen. U kan ook een bod doen en we kunnen samen eventueel een andere prijs regelen. [Dit bericht is gewijzigd door Percht op 24-07-2014 13:29] |
|
Op die manier heeft het op naam zetten van tickets dus alsnog weinig tot geen nut. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Is er echt niemand op zoek naar een Wacken ticket?:p |
|
Nee, wel naar eentje voor Devin Townsend in Tivoli. Iemand eentje over? |
|
Die kun je ook op Wacken gaan bekijken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben nog opzoek naar 1 of 2 tickets voor het concert van Machine Head op 7 augustus in de Trix te Antwerpen. Email of pm me indien u nieetkan gaan. Mvg John |
|
2 tickets te koop voor Brutal Fest t.e.a.b. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: |
|
Niemand kaartje over voor Bolt Thrower??? Halp Black seeds of bunny! |
|
1 kaart voor Nuclear War Now (NWN IV) festival Berlijn 7-8 november 2014 : 50€ . Bands oa. Nocturnus, Revenge, Conqueror, Black Witchery, Root, Incubus, Irkallian Oracle.... De mensen van vandaag peizen allemaal dat ze 't zijn, maar ze zijn 't niet ! |
|
Is er toevallig iemand die een kaartje over heeft voor The Gathering in Doornroosje, nijmegen, voor de matinee show? Zou mooi zijn... |
|
Hier ook nog een poging dan: ik heb plots een ticket over voor Blind Guardian & Orphaned Land in Effenaar, Eindhoven vanavond. Concertmaatje is ineens verhinderd en vrienden/kennissen hebben tot dusver geen tijd of interesse. Hoef er ook de hoofdprijs niet voor te hebben, dus tegen elk aannemelijk bod (ticket was 25 euro). Begint om 20:00, zaal open om 19:15. Mailen naar ralphplug apestaartje gmail.com. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 10-04-2015 9:24] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Email hier te vinden: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=15822 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dude. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 26-07-2015 15:13] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Hoi, Ik heb nog een kaartje voor Wacken te koop. Interesse? Mail even naar jeffreyklumper@gmail.com of app naar 0627095388. Prijs is momenteel 100 euro. [Dit bericht is gewijzigd door Progressive Jeff op 27-07-2015 14:19] |
|
Prijs verlaagd naar 80 euro. |
|
DFOA kaartjes zijn verkocht [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 08-09-2015 15:25] |
|
31 oktober komen Urfaust en Lugubrum naar Het Bos in Antwerpen, en het is sold out Heeft er echt niemand nog 1 ticketje over ? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Als je FB hebt, www.ticketswap.nl Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door runtothehills op 06-09-2015 10:19] |
|
Ik heb één kaartje (hardcopy) voor de show van Jesu & Sun Kil Moon in Muziekgebouw aan 't IJ op dinsdag 20 september in de aanbieding. Het gaat om een early bird ticket (voor mensen van 13-30 jaar) dat oorspronkelijk 10 euro kostte. unter [underscore] einem [underscore] grabesmond [at] hotmail [dot] com one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ochjee. Dat duurde lang voor ik hem door had met die leeftijd erbij. CJP lorting. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
4 kaartjes voor Sinister Howling aangeboden. Zie http://www.drohende-schatten.de/ voor de line-up. In de VVK 35 euro, maar je mag ze alle vier voor 120 euro hebben. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |