|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Gereserveerd! [Dit bericht is gewijzigd door Defleshed by flieS op 09-08-2013 10:22] |
|
Ik heb één kaartje te koop voor Roger Waters in de Arena. Het is een e-ticket voor een veldplaats. Ik ben gelukkig in gelredome al heen geweest maar moet deze keer afzeggen. Iemand interesse? |
|
Helemaal vergeten dat dit topic bestaat... Best handig. Anyway, aangeboden: twee kaarten voor de black-metalvrijdag van Incubate (20-09-2013) á € 65,- (€ 32,50 p.s.). Mail: junk a.t. oscaralblas punkt nl |
|
Ik heb 1 kaartje voor Eindhoven Metal Meeting (3 dagen) te koop. Is een E-ticket (.pdf), maar ik kan het eventueel ook komen afgeven bij de Effenaar, dan weet je zeker dat het goed zit. Mail naar rootbaert at gmail.com. Update: Verkocht! Thanks Mira [Dit bericht is gewijzigd door RB op 10-12-2013 18:33] |
|
You've got mail RB! Bla |
|
Voor de Belgen: Ik heb 1 kaart voor Mogwai in de AB nu zaterdag en ook 1 kaart voor zondag te koop. Al lang geleden een kaart voor zaterdag aangeschaft, maar deze week een wedstrijd met kaarten voor zondag gewonnen, dus nu kan ik op zaterdag naar de Ruins of Beverast show en zondag naar Mogwai. pm of mail me: williamblake(at)gmail(dotte)com. Laat maar weten wat je ervoor wil geven. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 09-04-2014 17:23] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
1 ticket voor drie dagen Neurotic Deathfest aangeboden, earlybird. |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik heb dus via dit forum Metaldays tickets gescoord. Dit zijn geen zogenaamde hard tickets maar e-tickets... nu natuurlijk de vraag hoe ik er achter kan komen of het echte zijn? Iemand!? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Niet lijkt mij? Geen idee. Dergelijke dingen zou ik persoonlijk alleen via https://www.ticketswap.nl/ nog doen. Edit: dat is natuurlijk alleen in Nederland. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-05-2014 1:31] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Mailtje naar de organisatie of ze het ticketnummer kunnen controleren? Heb je alleen nog kans dat jouw tickets aan meerdere personen zijn verkocht.. You have time. You are doing fine. |
|
Op dit forum kun je het beste een kratje bier voor zn adres aanbieden en daarna zorgen dat hij zich aan de afspraak houdt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Thanks y'all Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Door verhuizing heb ik 2x kaartjes voor dit jaars Hells Pleasure 2014 Festival over. Iemand geinteresseerd? Zijn 45,00 euro per stuk, incl. verzending. Seriously the best German festival, with bands like Beastmilk, Grave Miasma, Deathcult (bolzer members), Death SS, Satan's Satyrs, Cancer, Manilla Road, Drowned, Antaeus and much more. Apperantly this will be the last Hells Pleasure fest. ever...!! http://www.hellspleasure.de/ Mail me effe : balowski@hotmail.com Roy |
|
quote:Ochjee, is dat niet veel teveel mainstream vakantie voor jou? Boeiender |
|
Beetje vroeg misschien, maar toch maar proberen: 2 Kaartjes voor Into The Grave aangeboden, 20 euro mail: kevin.quilligan@gmail.com |
|
*** GEZOCHT *** WOA 2014 *** Iemand toevallig nog een kaartje van Wacken over ?? Zou er graag nog ééntje willen indien iemand er nog een over heeft of in de vriendenkring beschikbaar is. PM'tje of berichtje naar elcoklop@hotmail.com |
|
Tickets staan op naam, dus op deze manier doorverkopen zal niet lukken! |
|
Tot 10 dagen voor het festival is het nog mogelijk om bij een rechtstreekse "match" tussen koper en verkoper om via Metaltix de naam op het kaartje om te laten zetten (tegen een vergoeding). Deze neem ik natuurlijk voor mijn rekening. |
|
quote: ''4 full metaldays tickets inc camping Slovenie'' [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-07-2014 11:35] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Gaat dus om Metalc... Metaldays kaarten. Boeiender |
|
1 kaartje over voor Into the Grave, voor €10 mag hij weg. :-) E-ticket, dus gemakkelijk te mailen. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |