|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
haha bijdehandje |
|
Zo ik heb 2 kaarten gereserveerd! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Your mother ate my dog! |
|
Flyers ga ik dinsdag versturen, Erik-jan |
|
|
|
Hoppa, 2 kaarten gereserveerd. |
|
Reserveren gaat lekker. Nogmaals, als iemand flyers denkt kwijt te kunnen kan je mailen naar houtendeathfest@gmail.com |
|
Gedaan, maar nooit iets ontvangen |
|
HAHAHA meen je dat? Dan heb ik bij de verkeerde deur een stapel naar binnen gegooid. Sorry man Ik check je mail nog even |
|
quote: Hahaha, geweldig. Die zullen wel gedacht hebben dan... |
|
Wie zijn er allemaal van plan om langs te komen? |
|
*steekt hand op* |
|
Ik plus 1 of 2. Moet nog wel kaartjes kopen... =) |
|
Joyce leeft nog. [ontopic] Niet mijn genre dus afwezig door niet-aanwezigheid. |
|
quote: Welkom terug! |
|
Krijgen we nu weer in elk festivaltopic een post van Joyce over het feit dat ze niet komt omdat ze naar een toffer feestje moet? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Volgens mij heb je niet goed gelezen. |
|
quote: Ik dus! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik ook nog. Plus een stuk of wat vrienden, heb al gehoord dat er her en der gereserveerd is. |
|
Ik kom ook euu? |
|
quote: Ja zeker! Alleen niet echt actief dus op Zeik Metalen Wel jammer dat het niet je ding is. quote: Lief! Dank je wel! En idd lezen is nog steeds moeilijk voor sommige leuters! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 30-05-2012 14:47] =) |
|
quote: Ik heb vorige week donderdag gemaild naar het adres wat op de HDF-site stond voor flyers, maar tot op heden nog niks ontvangen EDIT: Heb ze binnen! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-06-2012 17:05] |
|
Gister op fortarock ook de nodige flyers bij mensen in de hand gedrukt Met de promotie zit t wel snor! Arnoud, je mag me wel een nieuw zooitje flyers toesturen...ben er nml alweer doorheen! [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 03-06-2012 10:13] Your mother ate my dog! |
|
Haha ik ook! Ik heb bijbesteld. Amagortis heeft de gehele Condemned tour gecancelled. Zij gaan dus niet meer mee. Het leuke is dat ze HDF gewoon exclusief spelen!!! Zo wordt de line-up wel erg exclusief. 15 euro, 12 uur lang en 2 tours plus veel losse bands op 1 dag. Wie twijfelt er nou nog, haha. Nergens in Europa staan de tours op hetzelfde fest!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |