|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ed, ouwe baardmans! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wellicht, zit genoeg leuks tussen. Zit op het moment met heel veel (inhaal) werk, nieuwe baan etc. Ik ga mijn best doen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Nou wie weet tot dan, ik ben er vanaf een uur of 16:00! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik zeg: Doen!! =) |
|
De tickets gaan echt heel erg snel op dit moment. De website werkt weer dus reserveren is weer mogelijk |
|
Siked! |
|
|
|
De slechtste rede... Dat is wel orgineel. "Ik heb toevallig de 30e de begrafenis van mijn moeder en ik ben niet zo'n familiemens..." |
|
Hehehe. Zaterdag nog wat flyers op Graspop droppen en dan aftellen tot zaterdag de 30e [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 21-06-2012 22:07] |
|
Alles is er klaar voor hier. Vrijdag opbouwen, laatste mailtjes zijn er uit. En nu maar hopen dat het goed druk gaat worden. |
|
- Sgeiterdt - Graftmeister - Vlekkie - MetalJan - NYB +1 of meer - Woutjinho + aanhang - Despondency + 2 of 3 - Haeresiarch Sr. + minimaal 5 |
|
Mensen wees op tijd. Het is mogelijk tot en met donderdagavond kaarten te reserveren. Reserveringen zijn geldig tot en met 16.00 uur We zijn bijna door de voorverkoop heen en aan de deur hebben we nog 100 kaarten. Wees dus op tijd want het gaat zo goed als zeker uitverkopen |
|
Ik ga zaterdag denk ik maar een uur eerder van mijn werk weg, dan ben ik zeker op tijd 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik hoop er rond half 3 te zijn. |
|
Ik een halfuurtje later schat ik zo 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Woutijnho, ik en nog 2 anderen zijn er rond half 12 zo'n beetje! Your mother ate my dog! |
|
quote: Idem |
|
quote: Je rijdt toch met ons mee? Wij proberen er ook rond die tijd er te zijn. |
|
quote: "(1) Woutijnho, (2) ik en (3) José en (4) Ludo zijn er rond half 12 zo'n beetje!" ...effe opletten dude Your mother ate my dog! |
|
Toevallig dat wij er dan ook rond die tijd proberen te zijn |
|
Voorverkoop is nagenoeg uitverkocht. Nog 15 tickets ongeveer. Wees dus snel. Vanavond om 24.00 uur sluit de mogelijkheid om te reserveren. Aan de deur zijn nog 100 kaarten verkrijgbaar. Wees op tijd want uitverkopen gaan we sowieso |
|
- Sgeiterdt - Graftmeister - Vlekkie - MetalJan - NYB +1 of meer - Woutjinho + aanhang - Despondency + 2 of 3 - Haeresiarch Sr. + minimaal 5 - Jeroen 83 + veel Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Dat gaat een bruut feestje worden morgen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zin in! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |