|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja, das wel duidelijk. Het Nederlandse metalpubliek heeft het niet zo met deze stijl. Gelukkig kan ik op Duitsland en Belgie rekenen, die zijn wat fanatieker voor deze stijl. Wel raar trouwens want er staan wel 3 behoorlijke nederlandse bands. Anyway, hopen dat mensen de moeite nemen, unieke line-up voor weinig geld. |
|
quote: Ik schrok even...gelukkig ze spelen! =) |
|
de reden weet ik niet waarom ze uit de tour stappen. Fijn voor HDF dat de line-up nu wel erg exclusief wordt |
|
Morgen hotels boeken en dan is het allemaal geregeld. Nu nog afwachten en een laatste stukje promotie. Nog ruim 3 weken wachten. Lijstje? |
|
quote: Sgeiterdt Graftmeister 5 Euro's? Op je muil!! |
|
- Sgeiterdt - Graftmeister - Vlekkie euu? |
|
- Sgeiterdt - Graftmeister - Vlekkie - MetalJan |
|
- Sgeiterdt - Graftmeister - Vlekkie - MetalJan - NYB +1 of meer =) |
|
- Sgeiterdt - Graftmeister - Vlekkie - MetalJan - NYB +1 of meer - Woutjinho + aanhang |
|
Dat begint al te lopen |
|
Ik neem ook nog wel wat volk mee. |
|
Goed bezig Gisteren in 1 dag 21 reserveringen binnen. Het gaat behoorlijk hard nu met de voorverkoop. Een mooi interview op het enige echte Nederlandse brute Deathmetal webzine http://www.chokingonbile.net/interviews |
|
quote: Mooi voor mekaar kerel, leuk interview. Ik heb er in ieder geval zin in! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 08-06-2012 14:13] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Tof stukkie tekst man. Normaal een hekel aan zulke dingen, maar dit was leuk en interessant om te lezen. |
|
Leuk om te lezen |
|
quote: |
|
- Sgeiterdt - Graftmeister - Vlekkie - MetalJan - NYB +1 of meer - Woutjinho + aanhang - Despondency + 2 of 3 Your mother ate my dog! |
|
Men was gister in Plock ook aardig geïnteresseerd. Helaas had ik in totaal maar 5 flyers over... maar ik heb er genoeg mensen over horen praten! Your mother ate my dog! |
|
Goede berichten. Thanks man |
|
Gister bij Cannibal Corpse ook nog ff mensen behoorlijk lopen lastigvallen over HDF... Had alleen helaas geen flyers en/of posters meer, maar er zijn genoeg woorden gewisseld over dit feestje! komt goed!! Your mother ate my dog! |
|
|
|
2x2 kaartjes te winnen op de frontpage! http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/22980/Win-tickets-voor-Houten-Deathfest-2012-op-30-juni-as-in-Houten.html Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Op dit moment zijn er 150 tickets weg, plus de bands hebben nog tickets. Wees snel met je tickets in de voorverkoop, aand de deur hebben we die sowieso nog tickets. Reserveringen zijn tot 16.00 uur geldig, zoals op de website al te lezen is |
|
amper 1,5 week nog... en k kan nie wachten!!!! BAM!! Your mother ate my dog! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |