IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Social Media (Linkedin, Twitter, Blogger, Digg, ...) Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-04-2012 0:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Hoeveel van jullie hebben een (of twee) twitteraccount of een Linkedin? En ben je daar actief op bezig?

Wat doe je als je baas je wil toevoegen?

zijn er nog interessante, praktische mediakanalen die momenteel nog niet




kent iemand Yelp? dat schijnt fun te zijn, werkt niet in België


common' Generation Y! wiiiiii


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-04-2012 0:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 0:17 schreef Hypnos het volgende:
Hoeveel van jullie hebben een (of twee) twitteraccount of een Linkedin? En ben je daar actief op bezig?

Ik heb Facebook, Twitter, Google+ en LinkedIn. Die eerste gebruik ik regelmatig, die tweede meer en meer, die derde heb ik toentertijd aangemaakt uit nieuwsgierigheid en dat LinkedIn-profiel moet ik eens grondig verbeteren.

Heb vroeger nog Noxa gehad (bestaat dat nog?) en natuurlijk Netlog, dat was in toen ik 15 was

quote:
Wat doe je als je baas je wil toevoegen?

Dat hangt ervan af hoe persoonlijk (en goed) de band met je baas is.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-04-2012 0:35 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Alleen last.fm doet er toe.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-04-2012 0:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 0:35 schreef bokkie666 het volgende:
Alleen last.fm doet er toe.




Hier ook nog feestboek.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2012 0:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 0:35 schreef bokkie666 het volgende:
Alleen last.fm doet er toe.


Dit.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-04-2012 0:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ah, die was ik dus vergeten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2012 0:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 0:37 schreef BenKnuckles het volgende:
Ah, die was ik dus vergeten.


Je hebt je account gewoon na jaren gereset.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-04-2012 0:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 0:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Je hebt je account gewoon na jaren gereset.


Voor de tweede keer anders!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-04-2012 0:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Is al de derde keer, denk ik

Na een jaar ben ik mijn charts meestal beu en ik ben nog steeds niet van plan om naar goede muziek te luisteren, dus een reset houdt het af en toe wat fris.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-04-2012 0:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 0:43 schreef BenKnuckles het volgende:
Na een jaar ben ik mijn charts meestal beu en ik ben nog steeds niet van plan om naar goede muziek te luisteren, dus een reset houdt het af en toe wat fris.


Ik zou nooit afstand kunnen doen van mijn Converge-song-count.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-04-2012 0:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 0:32 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik heb Facebook, Twitter, Google+ en LinkedIn. Die eerste gebruik ik regelmatig, die tweede meer en meer, die derde heb ik toentertijd aangemaakt uit nieuwsgierigheid en dat LinkedIn-profiel moet ik eens grondig verbeteren.

Heb vroeger nog Noxa gehad (bestaat dat nog?) en natuurlijk Netlog, dat was in toen ik 15 was


Dat hangt ervan af hoe persoonlijk (en goed) de band met je baas is.



doen we wel mooi hé

http://be.linkedin.com/company/zware-metalen/statistics


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-04-2012 0:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-04-2012 0:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 0:44 schreef iPim het volgende:
Ik zou nooit afstand kunnen doen van mijn Converge-song-count.

Zou je voor de lol eens moeten doen. Zul je zien dat Converge binnen een mum van tijd opnieuw 1k plays heeft.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-04-2012 0:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 0:54 schreef BenKnuckles het volgende:
Zou je voor de lol eens moeten doen. Zul je zien dat Converge binnen een mum van tijd opnieuw 1k plays heeft.


Gaat tegenvallen denk ik. Heb elke plaat tevaak al geluisterd. En immers, er is zoveel BETERE muziek dan Converge, niet?

quote:
Op 26 april 2012 0:50 schreef Hypnos het volgende:
oja btw, https://twitter.com/#!/B_artAlfvoet
nieuwe twitty


Durf ik dat aan?

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 26-04-2012 0:55]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-04-2012 0:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 0:50 schreef Hypnos het volgende:
oja btw, https://twitter.com/#!/B_artAlfvoet
nieuwe twitty



quote:
Op 26 april 2012 0:55 schreef iPim het volgende:
Gaat tegenvallen denk ik. Heb elke plaat tevaak al geluisterd. En immers, er is zoveel BETERE muziek dan Converge, niet?

Ieder zijn foute artiest, toch?

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 26-04-2012 0:58]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-04-2012 0:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 0:55 schreef iPim het volgende:


Durf ik dat aan?


gewoon doen! Twitter is img "professioneel"


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-04-2012 0:58 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 0:57 schreef BenKnuckles het volgende:
Ieder zijn foute artiest, toch?


Guilty pleasures 'n all that. Waar kijk jij het meest naar uit op Groezrock?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-04-2012 1:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 0:58 schreef iPim het volgende:
Guilty pleasures 'n all that. Waar kijk jij het meest naar uit op Groezrock?

Sowieso Dillinger. For Today zal ook wel knallen en Lifetime zou ik eigenlijk ook willen zien...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-04-2012 1:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 1:02 schreef BenKnuckles het volgende:
Sowieso Dillinger. For Today zal ook wel knallen en Lifetime zou ik eigenlijk ook willen zien...


Lifetime is op vrijdag te zien in Meerhout geloof ik. Alleen klein zaaltje, vol=vol en begint om 18:30, dan ben ik als een lonely-boy nog m'n tent aan het opzetten.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-04-2012 1:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




hoe heet dat programma alweer dat je tegelijk op alles kunt posten?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-04-2012 1:07]


signature


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 26-04-2012 4:26 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Facebook. Als ik de opruim-trend aan blijf houden is dat account over een maand weg.

En Last.fm natuurlijk. Zonder Last.fm heeft muziek luisteren geen nut.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 26-04-2012 4:34 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik heb alleen een Last.fm.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 26-04-2012 4:38 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Onze compatibility gaat achteruit gast.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 26-04-2012 9:16 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Fuck die SoMe. Wat een onzin.
Ik heb vroeger zo moeilijk veel tijd in dat freakin' Myspace gestoken... vervolgens gaat het dood en gaat iedereen precies hetzelfde doen op een andere plak; Fagbook.

Daarnaast denkt de halve wereld dat ze iets interessats te vertellen hebben via Twatter. Yuch.

Ik gebruik LinkedIn professioneel, that's it. En ik heb geen baas meer, maar vorige werkgevers zijn daar natuurlijk gelinkt.


Ja hoor...


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 26-04-2012 9:55 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 26 april 2012 0:17 schreef Hypnos het volgende:

Wat doe je als je baas je wil toevoegen?



Voor de baas is LinkedIn. Toffe collega's op Facebook/Twitter/Last.fm enz. is geen probleem.

Verder de Google +-en, Hyves, Myspacen enz wel gehad maar ook weer verwijderd. Het gaat 9 vd 10 keer toch nergens over.



Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 26-04-2012 11:10 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 9:55 schreef CTTS het volgende:
Het gaat 9 vd 10 keer toch nergens over.




Ja hoor...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen