IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Social Media (Linkedin, Twitter, Blogger, Digg, ...) Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-07-2012 14:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Behalve ik dan, ik heb alleen maar interessante zaken te melden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-07-2012 14:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2012 14:04 schreef Mark het volgende:
Geen ene kont, veel te oud voor zulke ongein. Snap er geen hol van en interesseert me niet om me erin te verdiepen. Zal mij worst wezen dat kennis X een beschuit met hagelslag gegeten heeft. Iedereen denkt dat hun leven interessant is maar haast niemand heeft daadwerkelijk wat relevants te melden.


Dus kom jij dat hier melden alsof jouw mening relevant is?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-07-2012 14:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik kies er hier bewust voor om me bloot te stellen aan jullie ellende en als ik bepaalde dingen niet wil lezen dan open ik het topic gewoon niet. Helaas wordt je op Facebook en twitter te pas en te onpas blootgesteld aan gezever.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-07-2012 14:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Klopt, maar daar kun je ook in schiften. Er zijn maar een select aantal mensen zichtbaar op mijn Facebook-wall en als je wat oplet met wie je op Twitter volgt, kun je er de minder interessante personen zo uithalen. Vooral het 'close friends'-systeem op FB is nog handig.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-07-2012 14:41 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Bij mij is het simpel; post je een aantal keer nutteloze shit dan krijg je een defriend. En aan twitter doe ik gelukkig niet.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2012 14:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2012 14:41 schreef iPim het volgende:
Bij mij is het simpel; post je een aantal keer nutteloze shit dan krijg je een defriend.


Poeh hee!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2012 14:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2012 14:18 schreef Mark het volgende:
Ik kies er hier bewust voor om me bloot te stellen aan jullie ellende en als ik bepaalde dingen niet wil lezen dan open ik het topic gewoon niet. Helaas wordt je op Facebook en twitter te pas en te onpas blootgesteld aan gezever.


Dikke prima toch, lekker zelf weten en de rest lekker laten doen wat ze willen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-07-2012 15:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2012 14:41 schreef iPim het volgende:
Bij mij is het simpel; post je een aantal keer nutteloze shit dan krijg je een defriend. En aan twitter doe ik gelukkig niet.

Tijd om Converge te bashen in mijn statussen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-07-2012 15:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Twitter is relaxed, Mark leeft nog in 2008, toen Twitter tot flop van het jaar 2007 benoemd werd: http://www.molblog.nl/bericht/Twitter-is-de-flop-van-het-jaar-2007/

Ik gebruik het zelf vooral om muzikanten en fietsreizigers te volgen.

Facebook ben ik niet zo van. Alles wat je op facebook zet, is van facebook. Meh...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-07-2012 15:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2012 14:57 schreef MMayo het volgende:
Poeh hee!




Ach, ach. Het elimineert al het gezeik van mensen die vinden dat facebook niet interessant is.

Ben is alvast preventief verwijderd.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-07-2012 15:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik doe eigenlijk geen ene fuck (meer) met mijn Hyves, Myspace en Facebook.

Check misschien 2 of 3x per jaar.

Twitter heb ik nooit gedaan. Zie vaak zat dat mensen tegenover elkaar zitten en met elkaar twitteren en persoonlijk word ik kotsmisselijk van dat soort kansloos 'kijk mij eens populair zijn' gedoe.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-07-2012 15:21]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 27-07-2012 16:11 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 27 juli 2012 15:05 schreef M. het volgende:
Twitter is relaxed, Mark leeft nog in 2008, toen Twitter tot flop van het jaar 2007 benoemd werd: http://www.molblog.nl/bericht/Twitter-is-de-flop-van-het-jaar-2007/

Ik gebruik het zelf vooral om muzikanten en fietsreizigers te volgen.

Facebook ben ik niet zo van. Alles wat je op facebook zet, is van facebook. Meh...


Bij Twitter worden je tweets dan weer aan marketeers verkocht

Verder zijn die 'ik hoef niet te weten wat iemand voor ontbijt heeft / wanneer iemand gaat schijten dus ik doe niet aan Twitter' opmerkingen vrij onzinnig.
Je kan het ook gebruiken om op de hoogte te blijven van nieuwtjes in je vakgebied, muzikanten/bands volgen enz. en dan is het best een handige tool.



Reuzenbloed
Usericon van Reuzenbloed
Posted 29-07-2012 12:13 by Reuzenbloed Wijzig reactieProfiel van ReuzenbloedQuote dit berichthttp://www.bmps.nl

Facebook en Tumblr, FB is makkelijk schoon te houden door het gejank en drama simpelweg te verwijderen, gebruik het nu vooral om muziek te delen en als een online agenda voor shit die ik ga doen.


SDMF


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-07-2012 13:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nochtans hoeven we ook echt niet te weten wanneer je precies naar de wc gaat.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-07-2012 13:41 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik ben al geweest. Sorry, vergeten te melden.


 


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-07-2012 14:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nu kan ik het niet liken... Tijd voor social suicide.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-07-2012 14:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik las 'likken'.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-07-2012 14:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-07-2012 14:32 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Da's geen like maar lijk.


 


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 29-07-2012 14:36 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik heb al jaren "gewoon" een eigen website om mijn cultureel ondernemerschap () op uiteen te kunnen zetten. Heb enkele jaren geleden een tijdje MySpace gehad (volslagen kansloos fenomeen, nooit actief gebruikt), en nu sinds een paar maanden Facebook. Dat vind ik stiekem toch wel geinig: je moet inderdaad goed filteren in welke info je wel of niet van je "vrienden" ziet, en dan heb je nergens last van. Overigens gebruik ik Facebook zelf ook alleen maar om werkgerelateerde dingen op te vermelden - het is een beetje de interactieve vervanger van het nieuwsgedeelte op m'n site.

Btw, deze vat de sporadische gekte rondom social media nog steeds perfect samen, wat mij betreft:





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-03-2013 15:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

weet iemand wie Jeroen van Gaans is?

ik kom die overal tegen op mijn linkedin.


oja

http://www.linkedin.com/pub/bart-alfvoet/4b/61b/b83


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-03-2013 22:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Net whatsapp op m'n smartphone uitgeprobeerd. Even gegoogled toen om te kijken hoe ik het kan uitzetting, meldingen uitzetten, verbergen wanneer je voor het laatst online was. Toen de boel maar verwijderd. Ik had nattigheid moeten voelen. Social... Tsss...




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-03-2013 22:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Whatsapp is echt fijn. Hoef je tenminste niets in te stellen, werkt gewoon. Te relaxed.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-03-2013 22:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

+1


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 15-03-2013 7:46 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 14 maart 2013 22:28 schreef De Tegenpartij het volgende:
Net whatsapp op m'n smartphone uitgeprobeerd. Even gegoogled toen om te kijken hoe ik het kan uitzetting, meldingen uitzetten, verbergen wanneer je voor het laatst online was. Toen de boel maar verwijderd. Ik had nattigheid moeten voelen. Social... Tsss...







Ik kan het ook niet...


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen