IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Social Media (Linkedin, Twitter, Blogger, Digg, ...) Vorige pagina | Volgende pagina
G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 26-04-2012 11:33 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ronsel dan gewoon "vrienden" die wél wat leuks/zinnigs te melden hebben.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 26-04-2012 11:34 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Nee, ik doe gewoon niet mee aan die onzin.


Ja hoor...


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 26-04-2012 11:36 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 26 april 2012 11:33 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ronsel dan gewoon "vrienden" die wél wat leuks/zinnigs te melden hebben.


Is ook niet erg, maar dat hoeft dan niet via 4 verschillende kanalen binnen te stromen natuurlijk



Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 26-04-2012 11:38 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

1 facebook account met 5 pagina's in beheer
3 Myspace accounts,(onbeheerd: gelinked via twitter)
3 twitter accounts
1 Instagram account
1 Tumblr account




M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-04-2012 11:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Je hebt mensen die tweeten allemaal werkdingen. Leuke sessie gehad dit, schouders eronder dat, bla bla bla. Ik snap dat niet, je kunt net zo goed een bot neerzetten.

Ik tweet alleen privé, want ik vind het leuk. En de baas mag het allemaal zien, ook al ga ik 100% kapot op een concert of zo. Interesseert mij dat nou. Enige waar ik voor zorg dat ik *nooit* ook maar iets werkgerelateerds tweet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 26-04-2012 11:40 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ik vind het jammer dat je nu ook op LinkedIn vaak geheel oninteressante tweets va mensen krijgt te lezen.

"Onderweg naar nieuwe klant."


NOU EN?


Ja hoor...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-04-2012 11:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Je hebt ook bedrijven die Twitter-accounts van BN'ers beheren. Die tweeten dus in naam van bv. een Giel Beelen of zo. Dat is heel tricky; het moet niet te persoonlijk worden à la "hoi Jannie, leuk je gezien te hebben" want de kans bestaat dat Jannie er helemaal niet was. Maar ook niet te algemeen want dan gaat het opvallen. Net slim genoeg om pubers (want dat zijn de meeste volgers van dat soort accounts) erin te laten trappen.

Ik vond het in ieder geval verschrikkelijk. Ook dat zou je door een bot kunnen laten doen. Net als bedrijfsaccounts. Dan heb je alleen nog maar bots die met elkaar praten en houdt het zichzelf volautomatisch in stand. Vreemd eigenlijk.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-04-2012 11:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 april 2012 11:40 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ik vind het jammer dat je nu ook op LinkedIn vaak geheel oninteressante tweets va mensen krijgt te lezen.

"Onderweg naar nieuwe klant."


NOU EN?


Hehe, dat was eerder toch achterop vrachtwagens "alweer op weg naar een tevreden klant"?

Maar goed, ik heb nu ook linkedin, om bepaalde contacten qua werk te onderhouden, maar ik vind het niet bijster interessant.

Overigens heeft het bedrijf waarvoor ik werk als richtlijn dat je je mag mengen in discussies over je werkveld, wat ik erg risky business vind, gezien het feit dat wij een Certificerende Instelling zijn.... Ik doe daar dus ook niet aan mee.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-04-2012 11:57 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 april 2012 11:52 schreef M. het volgende:

Ik vond het in ieder geval verschrikkelijk. Ook dat zou je door een bot kunnen laten doen. Net als bedrijfsaccounts. Dan heb je alleen nog maar bots die met elkaar praten en houdt het zichzelf volautomatisch in stand. Vreemd eigenlijk.


Hmm, interessant eigenlijk, dan is de functie natuurlijk compleet weg.

Ik twitter overigens niet, het lijkt mij volkomen onbelangrijk.


Boeiender


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-04-2012 12:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Aparte keuze om het van het belang af te laten hangen; een forum is toch ook volkomen onbelangrijk?

Ik vind het leuk, daarom doe ik het .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-04-2012 12:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 11:52 schreef M. het volgende:
Je hebt ook bedrijven die Twitter-accounts van BN'ers beheren. Die tweeten dus in naam van bv. een Giel Beelen of zo. Dat is heel tricky; het moet niet te persoonlijk worden à la "hoi Jannie, leuk je gezien te hebben" want de kans bestaat dat Jannie er helemaal niet was. Maar ook niet te algemeen want dan gaat het opvallen. Net slim genoeg om pubers (want dat zijn de meeste volgers van dat soort accounts) erin te laten trappen.


Las ik in de NRC Next laatst inderdaad. Het verbaasde me alleen totaal niets. Een band doet toch ook niet al zijn PR zelf? Wordt toch ook gedaan door agents/record labels? Ik begrijp dat twitter meer gezien wordt als een ''persoonlijk'' en ''individueel'' medium, maar toch verbaast het me niet.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-04-2012 12:18 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 april 2012 12:06 schreef M. het volgende:
Aparte keuze om het van het belang af te laten hangen; een forum is toch ook volkomen onbelangrijk?

Ik vind het leuk, daarom doe ik het .


Mwoah, hier is het wel inhoudelijker dan twitter zo af en toe.


Boeiender


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-04-2012 12:19 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

@iPim: Nou ja, het rare hieraan is natuurlijk dat gedaan wordt alsof het om een uiting van de persoon zelf gaat. "Vanavond onderweg naar de HMH voor mijn eerste concert met de nieuwe plaat. Zin in!!" of, "Het was weer heel leuk bij DWDD. Bedankt Matthijs!". En dat je dat dus uitbesteedt aan een bedrijf. Die dus in jouw naam dit soort vrijblijvende onzin de kosmos in slingeren.

Daar gaat een sinister soort cynisme van uit.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 26-04-2012 12:20]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-04-2012 12:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 12:06 schreef M. het volgende:
Ik vind het leuk, daarom doe ik het .

Dat dus.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-04-2012 12:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 12:19 schreef M. het volgende:
@iPim: Nou ja, het rare hieraan is natuurlijk dat gedaan wordt alsof het om een uiting van de persoon zelf gaat. "Vanavond onderweg naar de HMH voor mijn eerste concert met de nieuwe plaat. Zin in!!" of, "Het was weer heel leuk bij DWDD. Bedankt Matthijs!". En dat je dat dus uitbesteedt aan een bedrijf. Die dus in jouw naam dit soort vrijblijvende onzin de kosmos in slingeren


Eens.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2012 13:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2012 12:18 schreef MR. N het volgende:
Mwoah, hier is het wel inhoudelijker dan twitter zo af en toe.


Zolang jij je bek houdt wel ja.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-04-2012 17:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

feel tha loooove


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-07-2012 10:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nog linkedinners


signature


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 26-07-2012 11:03 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2012 10:54 schreef Hypnos het volgende:
nog linkedinners


Aye. Het enige relavante SoMe-platform, m.i.

http://www.linkedin.com/pub/mick-koopman/3/290/b0b


Ja hoor...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-07-2012 11:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 26-07-2012 11:17 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Hops, ge-Linked.


Ja hoor...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-07-2012 11:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jij bent goed geconnecteerd zie ik


signature


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 26-07-2012 11:30 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ahait. Ik ben zeker actief op dit platform. En er komen zelfs zo nu en dan opdrachten uit voort.


Ja hoor...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2012 13:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

facebook, twitter, instagram, lastfm


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-07-2012 14:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Geen ene kont, veel te oud voor zulke ongein. Snap er geen hol van en interesseert me niet om me erin te verdiepen. Zal mij worst wezen dat kennis X een beschuit met hagelslag gegeten heeft. Iedereen denkt dat hun leven interessant is maar haast niemand heeft daadwerkelijk wat relevants te melden.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-07-2012 14:05]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen