|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb Facebook, Twitter, Google+ en LinkedIn. Die eerste gebruik ik regelmatig, die tweede meer en meer, die derde heb ik toentertijd aangemaakt uit nieuwsgierigheid en dat LinkedIn-profiel moet ik eens grondig verbeteren. Heb vroeger nog Noxa gehad (bestaat dat nog?) en natuurlijk Netlog, dat was in toen ik 15 was quote: Dat hangt ervan af hoe persoonlijk (en goed) de band met je baas is. |
|
Alleen last.fm doet er toe. |
|
quote: Hier ook nog feestboek. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ah, die was ik dus vergeten. |
|
quote: Je hebt je account gewoon na jaren gereset. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Voor de tweede keer anders! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Is al de derde keer, denk ik Na een jaar ben ik mijn charts meestal beu en ik ben nog steeds niet van plan om naar goede muziek te luisteren, dus een reset houdt het af en toe wat fris. |
|
quote: Ik zou nooit afstand kunnen doen van mijn Converge-song-count. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: doen we wel mooi hé http://be.linkedin.com/company/zware-metalen/statistics signature |
|
oja btw, https://twitter.com/#!/B_artAlfvoet nieuwe twitty signature |
|
quote: Zou je voor de lol eens moeten doen. Zul je zien dat Converge binnen een mum van tijd opnieuw 1k plays heeft. |
|
quote: Gaat tegenvallen denk ik. Heb elke plaat tevaak al geluisterd. En immers, er is zoveel BETERE muziek dan Converge, niet? quote: Durf ik dat aan? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 26-04-2012 0:55] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: quote: Ieder zijn foute artiest, toch? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 26-04-2012 0:58] |
|
quote: gewoon doen! Twitter is img "professioneel" signature |
|
quote: Guilty pleasures 'n all that. Waar kijk jij het meest naar uit op Groezrock? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Sowieso Dillinger. For Today zal ook wel knallen en Lifetime zou ik eigenlijk ook willen zien... |
|
quote: Lifetime is op vrijdag te zien in Meerhout geloof ik. Alleen klein zaaltje, vol=vol en begint om 18:30, dan ben ik als een lonely-boy nog m'n tent aan het opzetten. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
hoe heet dat programma alweer dat je tegelijk op alles kunt posten? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-04-2012 1:07] signature |
|
Facebook. Als ik de opruim-trend aan blijf houden is dat account over een maand weg. En Last.fm natuurlijk. Zonder Last.fm heeft muziek luisteren geen nut. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik heb alleen een Last.fm. |
|
Onze compatibility gaat achteruit gast. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Fuck die SoMe. Wat een onzin. Ik heb vroeger zo moeilijk veel tijd in dat freakin' Myspace gestoken... vervolgens gaat het dood en gaat iedereen precies hetzelfde doen op een andere plak; Fagbook. Daarnaast denkt de halve wereld dat ze iets interessats te vertellen hebben via Twatter. Yuch. Ik gebruik LinkedIn professioneel, that's it. En ik heb geen baas meer, maar vorige werkgevers zijn daar natuurlijk gelinkt. Ja hoor... |
|
quote: Voor de baas is LinkedIn. Toffe collega's op Facebook/Twitter/Last.fm enz. is geen probleem. Verder de Google +-en, Hyves, Myspacen enz wel gehad maar ook weer verwijderd. Het gaat 9 vd 10 keer toch nergens over. |
|
quote: Ja hoor... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |