IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Gezellige metalbands Volgende pagina
Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 06-10-2002 17:24 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Wat vinden jullie nou echt gewoon gezellige metalbands?

Ik zelf vind bands als Finntroll en Ancient Rites gewoon gezellig om te zien..

["e" achter gezellig gezet ]

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 06-10-2002 18:34]

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 06-10-2002 17:26 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

nou...het was gister erg gezellig omdat desaster er speelde...
Desaster dus

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-10-2002 17:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

jup, ik ga cruachan zien.
gezellig

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2002 17:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Conquestador is erg gezellig, cerberus en pantserpuist ook.

heeft met de houding jegens het publiek te maken vind ik

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 06-10-2002 17:46 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

god dethroned

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 06-10-2002 17:46 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 17:43 schreef wladimir het volgende:
jup, ik ga cruachan zien.
gezellig

in arnhem?

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-10-2002 17:54 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Masters of Maiden. Een band die covers speelt van allerlei ouwe metalbands (priest, maiden, AC/DC). Errug gezellig.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Filthgrinderr
Posted 06-10-2002 18:30 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Thyrfing& Cruachan
allebei gezellig :D

oh kan er effe iemand n "e" achter "gezellig" bij de topic titel zetten.. geen idee hoe dat moet

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2002 18:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 17:54 schreef XnegativeX het volgende:
Masters of Maiden. Een band die covers speelt van allerlei ouwe metalbands (priest, maiden, AC/DC). Errug gezellig.

Action in DC heerst ook!!!!!!!!!!!

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 06-10-2002 18:55 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Wat een domme vraag zeg..

Filthgrinderr
Posted 06-10-2002 18:55 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

dankjewel...

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 06-10-2002 18:57 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

infestdead is erg gezellig om te draaien
echte party death metal

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-10-2002 19:06 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Enforcer, alcoholic metal uit Rotterdam.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 06-10-2002 19:08 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Macabre

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 06-10-2002 19:20 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Imbolc

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2002 19:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 19:20 schreef Wishmaster het volgende:
Imbolc

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 06-10-2002 19:28 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Christsize

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 06-10-2002 19:31 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Saxon... met de eagle.. gezellig!

whaha.. 'gezellig' toch een beetje vreemde benaming ervoor

Ik, Wil Schuurman

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-10-2002 19:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Macabre vind ik wel gezellig.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 06-10-2002 19:34 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik heb nog niet veel bands live gezien, maar Finntroll vond ik tot nu toe de gezelligste.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-10-2002 19:49 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 19:33 schreef Cadaveria het volgende:
Macabre vind ik wel gezellig.

is wel leuk jah

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2002 19:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zijn we helemaal zimmer's hole aan het vergeten

peter pan's speedrock is ook zeer gezellig

Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 06-10-2002 19:58 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

Tankard

beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-10-2002 20:05 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 17:26 schreef soepkoeltoer het volgende:
nou...het was gister erg gezellig omdat desaster er speelde...
Desaster dus

Was koewl jah zeer goede band

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 06-10-2002 20:49 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmmm, Nightwish. Gezellig kopje thee met een scheutje melk metal.

Bazzio Attacks!!!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-10-2002 20:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Cover bands

Iron Maiden

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com