|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
true |
|
Vind The Gathering wel gezellig, eens iets rustigs waar ik ook rustig van wordt wordt normaal nerveus van rustige muziek kan het niet helpen. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
gezellige bands: inhume collision mangled masters of maiden defcon one verona beach maggots triple 7 grobar enz... alle bands die er bij horen |
|
Zimmers Hole en Strapping Young Lad "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: En toch is het in extase altijd gezellig met WT.. vet grote polonaise en iedereen is dan aan het housen... weer zo'n band die bestaat om belachelijk te maken.. :D |
|
Iedereen moet doen wat hij wil. En dit is geen afkraak topic, maar een topic voor gezellige bands. Finntroll |
|
kleine bandjes die in kleine kroegen optreden die dan een uur death metal spelen. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 08-10-2002 20:08] |
|
Op de metal matinee (013) is het gewoon elke zondag gezellig |
|
inhume is idd een erg gezellige band(bende), obscenity is ook een erg gezellige band. en natuurlijk de flinkstoneds |
|
heb het niet echt zo voor hun muziek maar HAGGARD moet best een gezellige groep zijn. Stel je voor, met z'n 40 samen op het podium in de FRONTLINE en dan nog eens een op elkaar gepakt publiek. Gezellig |
|
quote: *verslikt zich in zijn koffie* Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Haal die strijkstok uit m'n aars ! Dat soort taferelen krijg je dan |
|
quote:stijkstok? dat was een drumstok uil. En dan beginen ze te vechten op podium dan word het echt gezellig |
|
quote: En Kutschurft dan!? |
|
quote: En dan komen de Flikken erbij (voor de Nederlanders 'Polit(s)ie', maar de 'Flikken' serie draait ook op Nederland, niet?) en dan wordt het helemaal gezellig! |
|
IT LIVES & HELLTRUCKER... das pas gezellig Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:als je van dikke blote mannen houd die over het podium rollen.. jah.. ohw ik vergeet band zonder banaan helemaal. Dat vind ik echt een heel gezellige gestoorde band Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tankard (heerlijke beermetal) Peter Pan Speedrock Monstermagnet( om lekker op weg te dromen en nee ik heb geen drugs nodig,ben al geschift en dromerig genoeg zonder) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: dus je kon Haggard niet eens horen?? Maar ze deden het erg leuk Haggard, en ik stond tegen het hek, dus ik hoorde het allemaal wel goed ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Collision Tammi Enz... ook Bile dus (errug gezellig!!! iig voor onszelf dan he he) |
|
Hoe vertaal je "Gezellige metalbands" naar het Engels ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: cozy metalbands?? the only pleasure is pain |
|
Misschien voor de wat ouderen, maar Vortex heeft altijd een geweldige sfeer. Orion die z'n gitaar om een willekeurig lid uit het publiek hangt en gewoon wegloopt. Dat soort gein... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |