|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Haarlem. |
|
quote:anton maiden? |
|
Ik ging het net posten, Judgement Day is wel gezellig. Wat ook gezellig is is zo'n bandje dat je dan een keer of tien ziet of zo die telkens met andere lui spelen, bv. Cremation. |
|
quote: hey, thanx, dwaal. Oud Vuil. |
|
Triple 7! :D De Venloosche Cradle of Filth coverband . |
|
quote: idd, was erg gezellig Je moeder. |
|
Kmoe zeggen dat we het met Covered in Ashes altijd tamelijk frühlich haben in de oefenruimte .. Drummertje pesten door een Di-Rect te doen van Turn Loose The Swans zorgt wel voor menig lachstuip en menig onstrak gespeeld nummer |
|
kvond Haggard op Wacken wel gezellig en PowerMetal is live ook erg leuk vind ik maar ja, daar zijn de meningen erg over verdeeld ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
K vond opeth live wel gezellig. En Orphanage ook. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
als het te gezellig is in een zaal tijdens optredens, zie ik eigenlijk heel vaak helemaal geen bands. alleen maar ouwehoeren. Oud Vuil. |
|
quote: haggard ook jah Je moeder. |
|
quote: Dank, hehe. Je moet toch wat zeggen he? |
|
quote: die zijn idd hardstikke gezellig |
|
Ancient Rites,Axamenta,Mortifer,... Burzum is ook wel "gezellig"... Gezellig gestoord Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: binnenkort te zien in deventer burgeweesthuis en het wordt zeker erg gezellig. |
|
quote: huh? kon je het horen dan? of vond je het gezellig omdat het gelui van Onkel Tom veel harder aan stond? |
|
BUG BANG moet hier zeker vermeld worden Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Over het algemeen cover-bands, is altijd een feest van herkenning. Mijn stem gaat naar Stormrider, alleen maar oude trash = GAAF !! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Orphanage (en dus ook Pleurisy) zijn altijd leuk gewoon omdat George nie serieus kan kijken.. hij probeerd wel.. maar t lukt nie altijd dus.. |
|
Probeer wat "temnozor" Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Heil, jij ook hier? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Within Temptation |
|
quote: nee hoor.. da lijk maar zo |
|
quote: we hadden het over gezellig! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |