|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Sodom Open Air - 6th Edition Zaterdag 9 Juni 2012 Park van de Garst, Winschoten Aanvang: 14:00 uur Entree: 5 Euro (kinderen tot 12 jaar gratis entree!) Officiële Facebook Event De programmering ziet er als volgt uit: Hoist The Colours (Punkrock) Act of State (Power Metal) Xerpentor (Oldschool Deathmetal) Quantum Theory (Past niet in een hokje-Metal) Destitution (Thrashmetal) Salacious Gods (Black Metal) Rhovanion (Pagan/Folk Metal) Snaggletoöth (Motörhead Cover-Band) Deadcell (Industrial Metal) Hiermee is het programma compleet! + markt, voetbalscherm en diverse activiteiten... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 17-05-2012 11:34] |
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dan kan ik wel denk ik. Eventueel als vrijwilliger een beetje ombouwen, tenminste als blackwizard ook weer van de partij is. |
|
- Greycloak - Lain Bruce Banner |
|
zullen ons best doen om weer vrijwillig aanwezig te zijn! mooi dat het weer doorgaat! en als je nog een band zoekt, ik ken een band die heel graag wil spelen... see you at occultfest! |
|
quote: Mooi wark. Boeiender |
|
quote:Top! Wordt zeker weer gewaardeerd. Tips zijn altijd welkom, je hebt mijn mail Maar we zijn vrijwel volgeboekt. |
|
quote: Een paar jaar geleden waren wij de beste ombouwers ooit, maximaal op schema maar oke zelf weten. |
|
Je bent weer meer als welkom als vrijwilliger! |
|
- Greycloak - Lain - Onweercloak Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
- Scotfan - Greycloak - Lain - Onweercloak gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Ik ken er ook nog wel een. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 01-05-2012 0:11] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
- Scotfan - Greycloak - Lain - Onweercloak - MMayo (als vrijwilligster weer) |
|
quote: Ik twee of drie. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Update! Helaas hebben de VoPo's hun optreden moeten afzeggen. We werken aan een vervangende band, en zodra die rond is, zal deze bekend worden gemaakt. Verder zijn de 3 volgende bands aan de line-up toegevoegd: - Snaggletoöth (Motörhead Cover-Band) - Rhovanion (Pagan/Folk Metal) - Salacious Gods (Blackmetal) Salacious Gods zal voor het eerst sinds 4 jaar tijd met hun nieuwe line-up weer op het podium staan en nieuwe nummers presenteren van hun album, wat later diezelfde maand zal verschijnen. Snaggletoöth zal het festival gaan afsluiten met een set van de hardste band ter wereld, namelijk Motörhead! Everyting Louder Than Everything (and Anyone) Else !!! |
|
Nieuwe line-up voor Salacious? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Volgens de metalen archieven is het nog steeds hetzelfde zooitje ongeregeld; http://www.metal-archives.com/bands/Salacious_Gods/2843 Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nieuwe zanger volgens feestboek. Of is het dezelfde met een andere naam? |
|
Ah, geen gesichtbuch hier. Thanks voor de info. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Heb ik ook niet, maar voor bandpagina's is dat ook niet nodig. Iezelzweard : Guitar/Bass Fjildslach : Drums Swerc : Guitar/Bass Gheest : Vocals |
|
Dat is die Gheestenland dude... hier heb ik zo mijn bedenkingen over. Hoewel; Salacious is nooit meer dan middelmatig geweest, truth be told. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
[Hokjesdenken] Regeer, QT "progressive metal"? verwar ons niet met Nikky z'n andere band [/hokjesdenken] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-05-2012 17:50] Bruce Banner |
|
Achja... gezien posts van sommigen hierboven, dacht ik er ook maar gewoon even aan mee te doen. Maar hoe wil je het dan graag genoemd hebben? [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 08-05-2012 20:17] |
|
Geen idee, maak er maar iets moois van EDIT: Voebal op een groot scherm? Ook Deutschland Portugal om 20:45? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-05-2012 20:33] Bruce Banner |
|
Wees blij man, op Last.fm heb je niet eens een genre! Edit: QUANTUM THEORY was conceived in 2011, when (former) members of Elexorien, Murder Manifest and Paradox Machine joined in the creation of a new idea: melodic metal with a broad spectrum of influences, liberated from the urge to want to fit into one of the metal scene’s specific niches. Ah, vandaar. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-05-2012 20:44] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |