IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Sodom Metal Open Air - Zaterdag 9 Juni 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 18-05-2012 12:07 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik wilde het eigenlijk niet noemen maar op de flyer staat dat kinderen tot 12 jaar gratis mogen kijken.

Bla

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 18-05-2012 13:05 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Jij bent me jeugdig genoeg......

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 30-05-2012 15:08 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Het komt zo langzamerhand dichterbij!

Non Serviam Records
Usericon van Non Serviam Records
Posted 31-05-2012 8:21 by Non Serviam Records Wijzig reactieProfiel van Non Serviam RecordsQuote dit berichthttp://www.non-serviam-records.com/

quote:
Op 9 mei 2012 16:11 schreef BlackWizard het volgende:
- Scotfan
- Greycloak
- Lain
- Onweercloak
- MMayo (als vrijwilligster weer)
- the witch en loekie (ook vrijwillig aanwezig)
- BlackWizard
- Non Serviam Records

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 31-05-2012 16:18 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Is er trouwens al een tijdschema bekend?

see you at occultfest!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 31-05-2012 18:35 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

14:20 - Destitution
15:10 - Hoist The Colours
16:00 - Quantum Theory
16:50 - Act Of State
17:40 - Xerpentor
18:45 - Rhovanion
19:50 - Salacious Gods
20:55 - Deadcell
22:15 - Snaggletoöth

(tijden onder voorbehoud)

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 31-05-2012 21:15 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Heb ik begrepen dat er ook een Darts-tent komt voor de darts-liefhebber ivm het UK-open ?

the witch
Usericon van the witch
Posted 01-06-2012 14:12 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 31 mei 2012 18:35 schreef Regeer het volgende:
14:20 - Destitution
15:10 - Hoist The Colours
16:00 - Quantum Theory
16:50 - Act Of State
17:40 - Xerpentor
18:45 - Rhovanion
19:50 - Salacious Gods
20:55 - Deadcell
22:15 - Snaggletoöth

(tijden onder voorbehoud)

Thanx! Oppas geregeld dus we zijn aanwezig! Heb ook mail gestuurd via de site om ons op te geven als vrijwilliger maar nog niks gehoord.

see you at occultfest!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 01-06-2012 15:02 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Zal er even achteraan gaan.
De organisatie is vrij druk, dus kan zijn dat het ontschoten is.
Ik doe de vrijwilligers coördinatie niet zelf.

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 01-06-2012 15:02]

Lalena
Usericon van Lalena
Posted 02-06-2012 2:30 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

- Scotfan
- Greycloak
- Lain
- Onweercloak
- BlackWizard
- Non Serviam Records
- Lalena

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-06-2012 21:58 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

*schop* want zaterdag al!

Bruce Banner

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 07-06-2012 22:03 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Good busy, Lain!
En zoals het nu lijkt, kunnen de weergoden ons zaterdag nog wel eens goed gezind zijn!

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 07-06-2012 22:56 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

- Scotfan
- Greycloak
- Lain
- Onweercloak
- BlackWizard
- Non Serviam Records
- Lalena
- Amarantha

No regrets and no remorse...

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-06-2012 12:02 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 juni 2012 22:03 schreef Regeer het volgende:
Good busy, Lain!
En zoals het nu lijkt, kunnen de weergoden ons zaterdag nog wel eens goed gezind zijn!

En anders maar in stromende regen hoor! Zijn jullie mannen of gevulde koeken?

Bruce Banner

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-06-2012 12:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2012 12:02 schreef Lainedil het volgende:
En anders maar in stromende regen hoor! Zijn jullie mannen of gevulde koeken?

Stromende regen was vorig jaar meer dan voldoende hoor, waar was jij toen trouwens? Hoog en droog in Duitsland? Pff, ik hoop op droog weer en een zonnetje!

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-06-2012 12:08 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 juni 2012 12:05 schreef MMayo het volgende:
Stromende regen was vorig jaar meer dan voldoende hoor, waar was jij toen trouwens? Hoog en droog in Duitsland? Pff, ik hoop op droog weer en een zonnetje!

Ik vermoed dat ik hard aan het werk was, want dat maakt vrij.

Bruce Banner

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-06-2012 12:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2012 12:08 schreef Lainedil het volgende:
Ik vermoed dat ik hard aan het werk was, want dat maakt vrij.

Ik hoop dan wel buiten, in de regen!

the witch
Usericon van the witch
Posted 09-06-2012 9:24 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Het is vandaag half bewolkt en er valt regen inWinschoten

Jammer van het weer maar we gaan toch die kant op straks!

see you at occultfest!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-06-2012 9:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Poncho maar mee dan.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-06-2012 1:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik vond hem leuk! Vooral Xerpentor, zeer toffe band is dat! Maar alle bands waren wel vermakelijk, muv dat gaye folkgedoe.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 10-06-2012 1:44 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Yep! Geslaagde editie en uiteraard weer erg gezellig

No regrets and no remorse...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-06-2012 16:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Weer een leuk feestje, Regeer en rest van org. + vrijwilligers bedankt.

Destitution & Hoist The Colours gemist dus die waren beide kut.

Suffe Bandnaam was wederom erg vermakelijk, net als laatst in Simplon. Vooral erg energiek en dynamisch. Ik vind het nog lastig om de muziek ergens te plaatsen maar het doet me denken aan een soort heavy/proggy Gothenborg light ofzo. De cleane zang mag nog wel wat consistenter worden trouwens maar is zeker niet slecht. Laatste nummer vind ik trouwens erg gaaf. Wanneer komt er eens een officiële demo oid? Overigens, ondanks dat ik een overtuigd voetbalhater in hart en nieren ben, vond ik het het statement van de twee zangers wel goed gedaan; een Nederlands en een Duits voetbalshirt.

Act Of State wordt beter en beter en is een band die duidelijk geniet van wat ze zelf doen en dat is Heavy Metal zoals het hoort. Natuurlijk met alle clichés die daar bij horen maar ook voortreffelijk gespeeld en gezongen. Deze band verdiend echt nationale bekendheid zo langzamerhand en het wordt tijd voor een serieuze opvolger van 'Rebellion'.

Xerpentor kende ik niet maar was voor mij het hoogtepunt van de dag. Heerlijke oldschool gruis-death met de focus op lomp, bruut en laag, vleugje doom erbij en met ontzettend goed klinkende zang. Deze gast kan het echt. Wat mij betreft mogen deze jongens vaker terugkomen in het noorden.

Rhovanion is waarschijnlijk Elvish voor fantasieloze rommel. Deze form van folk metal was 10 jaar geleden al niet leuk meer. Het werd enigszins gered door de fluitist/doedelzakspeler en het feit de zanger, ondanks dat 'ie verschrikkelijk zong, wel een lekker ding was maar verder enorm onstrak gespeelde copy/paste folk. Leuk voor de afwisseling maar had beter kunnen openen ofzo.

Tussendoor kwam het verheugende nieuws dat Nederland zijn kneusjeswedstijdje had verloren, hopelijk nog een keer van de week en dan gauw weer optiefen met die oranje onzin overal.

Salacious Gods was wel weer eens leuk om te zien. De huidige line-up doet me meer dan die van een aantal jaren geleden. En ondanks dat John/Gheest natuurlijk een poser pur sang is kan hij wel goed zingen en dat doet 'ie dan ook in alle bands. Alleen de Hoest/Taake "OEH's" vond ik hier een beetje uit de toon vallen. Complimentje voor de nieuwe bassist die zijn eerste show speelde en toevallig hier om de hoek woont.

Deadcell is best aardig, maar wordt na enkele keren zien wel wat erg flauw. Jammer dat er in Nederland geen betere bands zijn in dit genre want het genre is op zich best te doen wat mij betreft. Andere zanger is sowieso een must voor deze act en misschien nog wat meer zaag industrial ipv electro-beats kan ook helpen.

Snaggletoöth was best te pruimen want Motörhead is ook best te pruimen. Ik ben echter verder geen fan van cover-bands en begrijp ook niet waarom dit soort bands vaak festivals afsluiten. Volgens mij was de rest van het publiek het daar mee eens want het werd aardig vlot leeg voor het podium. Ik vond de blote piemel folk van vorig jaar dan ook beter smaken als afsluiter, maar goed.

Verder een geslaagd festival. Met name een pluim voor de line-up want die was qua afwisseling wel erg tof neergezet en dat is een een goed idee voor dit soort festivals.

Supergezellig ook met veel bekenden en andere lieve mensen.

Goed bier en best betaalbaar.

aandachtspuntjes: volgend jaar misschien een bouwlamp op het piskruis richten want nu was het wel een beetje een op-goed-geluk show, zo na 21:30.

Smeek die lieve meneer met de poffertjes met sterke drank of 'ie weer terug wil komen. Het was een enorme tegenvaller dat hij er dit jaar niet was.

Die frituurtent was kut. Ik heb een broodje hamburger gehad en die vond ik echt ondermaats, daarnaast hoorde ik meerdere negatieve verhalen over de patat.

En een tip: ik heb wederom meerdere jonge kids zonder oordopjes voor het podium zien rondhuppelen. Da's echt niet tof. Ouders moeten het natuurlijk zelf bepalen maar wellicht is het een idee om bij dit soort festivals (ook bv Occultfest) wat in-your-face informatie bij de ingang te plaatsen over de gevaren van gehoorschade.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 10-06-2012 16:21 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2012 16:16 schreef Onweerwolf het volgende:

Die frituurtent was kut. Ik heb een broodje hamburger gehad en die vond ik echt ondermaats, daarnaast hoorde ik meerdere negatieve verhalen over de patat.

Nou ja het was tenminste patat, geen friet.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-06-2012 16:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2012 16:21 schreef Sjon het volgende:
Nou ja het was tenminste patat, geen friet.

Dat scheelde inderdaad wel ja, goed punt.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-06-2012 17:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wees wel voorzichtig met kritiek op het eten op festivals. Dat schijnt er kennelijk bij te horen.

Daar heb ik ook al eens door onder vuur gelegen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com