|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
lol het was gisteren dus. Ik dacht volgende week, buzzkil IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Het was mooi |
|
quote: Ongeveer wel mee eens ja ++ Act Of State Xerpentor (band van de dag) Salacious Gods Snaggletoöth Broodje Hamburger Mooie cocktailglitterstokdingetjes Gezelligheid - Rhovanion (boel toeters en bellen, mij te chaotisch en te huppelig) Deadcell Koud Theeloos Patat GEEN POFFERTJES Het was weer een mooi feestje, altijd leuk om hier als vrijwilliger of bezoeker aanwezig te zijn. Hopelijk volgend jaar weer! Bedankt bands, organisatie, vrijwilligers en bezoekers |
|
Was weer een zeer geslaagde editie! Het weer viel 100% mee en iedereen was dik tevreden. Alom gezelligheid en een goeie sfeer. Tnx voor alle feedback, Onweerwolf, hier kunnen we zeker wat mee en meer wordt ook zeker gewaardeerd, want we doen er alles aan om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken. De poffertjeskraam kon helaas niet dit jaar, vandaar de afwezigheid. Hebben nog overwogen om zelf pannenkoeken te verkopen, maar in tegenstelling tot vorig jaar denk ik dat onze SMOA Inn al heel erg vooruit was gegaan qua aanbod. |
|
Oh wat was het gezellig... Goed gedaan Regeer, thnx! Bla |
|
Was erg gezellig Wanneer komen de fotos online ? |
|
Staan op facebook. |
|
Dan moet ik me schijnbaar eerst aanmelden..... Weet net aan hoe ik een bericht moet plaatsen op zware metalen... |
|
quote: Wat een gedurfd statement, ja, vooral omdat de voetbaloorlog tussen Nederland en Duitsland eigenlijk niet meer bestaat. Ohja, en dit: Lain QuantumTheory luister, honden: als er gevoetbald wordt, staat er nog altijd NL in mijn paspoort. pas wanneer nederland er uit ligt Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Op Facebook staan idd foto's: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.460396340655596.119000.165848090110424&type=3 Deze foto's zijn volgens mij te bekijken zonder inloggen. Ook op onze website (www.sodom-metal.nl) staan foto's. Dit zijn weer andere foto's dan op de facebook-pagina. Hiervoor moet je je wel registreren en inloggen... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 13-06-2012 15:07] |
|
Thanx Regeer !!!! |
|
quote: Ten eerste gaat het om een statement, althans zo interpreteer ik het, tegen voetbalmongolen, en die hoeven niet per se Duits of Nederlands te zijn en ten tweede praat je poep en moet je het nieuws eens wat meer gaan volgen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Waarom is alles dat met voetbal te maken heeft kut behalve zangers die een voetbalshirt dragen? Klinkt zo consequent als het moderatorbeleid, behalve dat van Zelthor. |
|
Misschien nog eens lezen, Schaep. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja doei zit hier voor mijn ontspanning! |
|
Oh sorry, dat wist ik niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Als het voor CV building was dan was ik wel moderator geworden. |
|
quote: Oh, maar zo gedúrfd is het dan nog steeds niet. Als ze nou met een Pools en Russisch shirt daar waren gaan staan quote: De oorlog, dus de echt diepe vete tussen Nederland en Duitsland, bestaat echt niet meer. Maar inderdaad, lopen nog genoeg mongolen rond die het alsnog op Duitsers gemunt hadden na woensdag. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hoezo? Bovendien zeg ik nergens dat het gedurfd is, ik vond het gewoon een goed statement. Misschien was het wel helemaal niet zo bedoeld door Lain en Nikki maar dat boeit niet. Ik vond hem leuk. quote: Niemand heeft het hier over 'De Oorlog'. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De voetbaloorlog had ik het wel degelijk over, en het was overduidelijk dat ik het daar nu weer over had quote: Omdat die twee groepen 'fans' elkaar daadwerkelijk bizar buitensporig toetakelen en provoceren. Nou ja, vooral de Russen dan. quote: Als het statement was "mensen moeten niet zo dom doen over voetbal" dan is dat inderdaad leuk Zijn ze nog op hun bek geslagen door lui die het niet begrepen? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Tsja, het gaat mij er niet om welke groepen het ergste zijn. Ik vind hooligans per definitie mongolen ongeacht wat ze precies doen. quote: Nou, dat niet, maar ik hoorde via Greycloak dat er wel wat gezeur was geweest van mensen die het Duitse shirt van Lain niet leuk vonden? Geen idee in hoeverre en wat precies. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |