IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Sodom Metal Open Air - Zaterdag 9 Juni 2012 Vorige pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-06-2012 17:24 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

lol het was gisteren dus. Ik dacht volgende week, buzzkil

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-06-2012 17:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2012 17:19 schreef XXL het volgende:
voorzichtig met kritiek

Nee.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 10-06-2012 17:43 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Het was mooi

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-06-2012 12:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2012 16:16 schreef Onweerwolf het volgende:
-blablabla-

Ongeveer wel mee eens ja

++
Act Of State
Xerpentor (band van de dag)
Salacious Gods
Snaggletoöth
Broodje Hamburger
Mooie cocktailglitterstokdingetjes
Gezelligheid

-
Rhovanion (boel toeters en bellen, mij te chaotisch en te huppelig)
Deadcell
Koud
Theeloos
Patat
GEEN POFFERTJES

Het was weer een mooi feestje, altijd leuk om hier als vrijwilliger of bezoeker aanwezig te zijn. Hopelijk volgend jaar weer! Bedankt bands, organisatie, vrijwilligers en bezoekers

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 11-06-2012 13:19 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Was weer een zeer geslaagde editie!
Het weer viel 100% mee en iedereen was dik tevreden.
Alom gezelligheid en een goeie sfeer.

Tnx voor alle feedback, Onweerwolf, hier kunnen we zeker wat mee en meer wordt ook zeker gewaardeerd, want we doen er alles aan om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken.

De poffertjeskraam kon helaas niet dit jaar, vandaar de afwezigheid. Hebben nog overwogen om zelf pannenkoeken te verkopen, maar in tegenstelling tot vorig jaar denk ik dat onze SMOA Inn al heel erg vooruit was gegaan qua aanbod.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 11-06-2012 16:12 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Oh wat was het gezellig...
Goed gedaan Regeer, thnx!

Bla

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 12-06-2012 15:23 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Was erg gezellig Wanneer komen de fotos online ?

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 12-06-2012 15:40 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Staan op facebook.

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 12-06-2012 16:33 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Dan moet ik me schijnbaar eerst aanmelden..... Weet net aan hoe ik een bericht moet plaatsen op zware metalen...

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2012 14:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2012 16:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Overigens, ondanks dat ik een overtuigd voetbalhater in hart en nieren ben, vond ik het het statement van de twee zangers wel goed gedaan; een Nederlands en een Duits voetbalshirt.

Wat een gedurfd statement, ja, vooral omdat de voetbaloorlog tussen Nederland en Duitsland eigenlijk niet meer bestaat.

Ohja, en dit: Lain QuantumTheory luister, honden: als er gevoetbald wordt, staat er nog altijd NL in mijn paspoort. pas wanneer nederland er uit ligt

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 13-06-2012 15:06 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 12 juni 2012 16:33 schreef BongoBongo het volgende:
Dan moet ik me schijnbaar eerst aanmelden..... Weet net aan hoe ik een bericht moet plaatsen op zware metalen...

Op Facebook staan idd foto's:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.460396340655596.119000.165848090110424&type=3
Deze foto's zijn volgens mij te bekijken zonder inloggen.

Ook op onze website (www.sodom-metal.nl) staan foto's. Dit zijn weer andere foto's dan op de facebook-pagina. Hiervoor moet je je wel registreren en inloggen...

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 13-06-2012 15:07]

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 13-06-2012 15:25 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Thanx Regeer !!!!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2012 18:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 14:40 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat een gedurfd statement, ja, vooral omdat de voetbaloorlog tussen Nederland en Duitsland eigenlijk niet meer bestaat.

Ohja, en dit: Lain QuantumTheory luister, honden: als er gevoetbald wordt, staat er nog altijd NL in mijn paspoort. pas wanneer nederland er uit ligt

Ten eerste gaat het om een statement, althans zo interpreteer ik het, tegen voetbalmongolen, en die hoeven niet per se Duits of Nederlands te zijn en ten tweede praat je poep en moet je het nieuws eens wat meer gaan volgen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-06-2012 18:33 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Waarom is alles dat met voetbal te maken heeft kut behalve zangers die een voetbalshirt dragen?

Klinkt zo consequent als het moderatorbeleid, behalve dat van Zelthor.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2012 18:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Misschien nog eens lezen, Schaep.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-06-2012 18:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ja doei zit hier voor mijn ontspanning!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2012 18:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Oh sorry, dat wist ik niet.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-06-2012 18:41 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Als het voor CV building was dan was ik wel moderator geworden.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 15-06-2012 18:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2012 18:27 schreef Onweerwolf het volgende:
Ten eerste gaat het om een statement, althans zo interpreteer ik het, tegen voetbalmongolen, en die hoeven niet per se Duits of Nederlands te zijn

Oh, maar zo gedúrfd is het dan nog steeds niet. Als ze nou met een Pools en Russisch shirt daar waren gaan staan
quote:
en ten tweede praat je poep en moet je het nieuws eens wat meer gaan volgen.

De oorlog, dus de echt diepe vete tussen Nederland en Duitsland, bestaat echt niet meer. Maar inderdaad, lopen nog genoeg mongolen rond die het alsnog op Duitsers gemunt hadden na woensdag.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2012 18:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2012 18:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Oh, maar zo gedúrfd is het dan nog steeds niet. Als ze nou met een Pools en Russisch shirt daar waren gaan staan

Hoezo?

Bovendien zeg ik nergens dat het gedurfd is, ik vond het gewoon een goed statement. Misschien was het wel helemaal niet zo bedoeld door Lain en Nikki maar dat boeit niet. Ik vond hem leuk.

quote:
De oorlog, dus de echt diepe vete tussen Nederland en Duitsland, bestaat echt niet meer. Maar inderdaad, lopen nog genoeg mongolen rond die het alsnog op Duitsers gemunt hadden na woensdag.

Niemand heeft het hier over 'De Oorlog'.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 15-06-2012 18:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

De voetbaloorlog had ik het wel degelijk over, en het was overduidelijk dat ik het daar nu weer over had
quote:
Op 15 juni 2012 18:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoezo?

Omdat die twee groepen 'fans' elkaar daadwerkelijk bizar buitensporig toetakelen en provoceren. Nou ja, vooral de Russen dan.
quote:
Bovendien zeg ik nergens dat het gedurfd is, ik vond het gewoon een goed statement. Misschien was het wel helemaal niet zo bedoeld door Lain en Nikki maar dat boeit niet. Ik vond hem leuk.

Als het statement was "mensen moeten niet zo dom doen over voetbal" dan is dat inderdaad leuk

Zijn ze nog op hun bek geslagen door lui die het niet begrepen?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2012 18:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2012 18:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
De voetbaloorlog had ik het wel degelijk over, en het was overduidelijk dat ik het daar nu weer over had

Omdat die twee groepen 'fans' elkaar daadwerkelijk bizar buitensporig toetakelen en provoceren. Nou ja, vooral de Russen dan.

Tsja, het gaat mij er niet om welke groepen het ergste zijn. Ik vind hooligans per definitie mongolen ongeacht wat ze precies doen.

quote:
Zijn ze nog op hun bek geslagen door lui die het niet begrepen?

Nou, dat niet, maar ik hoorde via Greycloak dat er wel wat gezeur was geweest van mensen die het Duitse shirt van Lain niet leuk vonden? Geen idee in hoeverre en wat precies.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com