|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmz, de oplaadbare batterijen raken ook een keer uitgeput. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ja, ze hebben hem echt wel in leven moeten houden. geldt overigens ook voor bernanrd en Juliana denk ik. |
|
Jammer voor die gast.. hebben we nu een dag vrij vrijdag? (begrafenis) [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-10-2002 20:50] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kut, ik wilde net 'lekker' TV kijken... Ik, Wil Schuurman |
|
Tijd voor een minuut stilte *ongepast smile* [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 06-10-2002 20:50] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hehe, der Klaus ist aus. Bazzio Attacks!!! |
|
RIP Claus. |
|
|
|
nou, Claus, proost! |
|
Dag sinterclausje Heel veel sterkte trix... ... met het uitzoeken van de juiste dildo Ik, Wil Schuurman |
|
Ik wil ook een topic op ZM als ik dood ben... Claus Rust in Vrede. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wel een beetje jammer, maar hij was ook al zo lang dood aan het gaan... |
|
Ik had niet verwacht dat het me iets zou doen als de tijd daar zou zijn, maar ik ben zelfs wel een beetje geraakt... Mijn vaders commentaar: "Mooi, weer een dag vrij". |
|
ik wil een shirt met dat op de achterkant ipv. God is Dead |
|
quote: staat genoteerd. heb je al een dag in gedachten??? |
|
|
|
erg jammer, ik vond hem altijd het gaafste lid van t koningshuis |
|
Klote, hij was als een broer voor me... wat zeg ik? een vader! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
zat net lekker tv te kijken toen de vlag opeens op half stok ging... (sorry als ik nu tegen schenen aantrap) My madness, my sadness |
|
Hebben we morgen nu een dag vrij?! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Was die gast al niet langer dood? |
|
Ze hadden al verwacht dat ie dood ging, er was alvast een opname gemaakt voor hem, en nu mogen jullie hem bekijke I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hoorde dat Studio Sport onderbroken werd, was ff bang dat er weer een vliegtuig op iets was neergestort ofzo. Dus wat dat betreft was ik wel opgelucht. |
|
z'n actie, dattie z'n stropdas wegpletterde, was ook cool. daar ga je, claus. proost. Oud Vuil. |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |