|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
iemand zin om met mij mee te gaan naar Club Brugge - Debrecen donderdag? Kheb een kaart over signature |
|
Herexamens helaas, anders graag Zal zowiso wel een leuke avond worden aangezien we er toch vanuit mogen gaan dat ze dit niet meer uit handen gaan geven. |
|
signature |
|
Niet haalbaar voor mij op een weekdag, maar amuseer je Bart! Faustian Spirit of the Earth |
|
zal ik nog alleen mogen gaan... signature |
|
Charleroi - Gent 1-1 Club - Standard 4-2 Anderlecht - Genk 2-2 Club 16 Anderlecht 12 Gent 11 Standard 10 Genk 10 Dat zien we graag. Faustian Spirit of the Earth |
|
Dat zien we inderdaad zeer graag! Leuke wedstrijd van club en mooi om te zien dat Tchité en Bacca steeds meer vertrouwen krijgen. Vazquez was opnieuw erg goed met zijn passes. |
|
Al die blessures zijn wel kut. Lees net dat Larsen 6 tot 8 weken buiten strijd zal zijn. Zimling ook al even en ook Blondel is buiten strijd. Al zou het bij hem niet lang meer duren normaal. Zitten we nog met onduidelijkheid over vertrek van Vadis en mogelijke blessure voor Rafa. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 03-09-2012 15:08] |
|
quote: Klopt, maar dan heb je wel weer het voordeel van een kern te hebben waar zowat alle posities dubbel bezet zijn. Faustian Spirit of the Earth |
|
Kortrijk - Club 1-1 Ik kan leven met dat punt, al had Club wel een penalty moeten krijgen. Maar weer 2 blessures erbij, dat baart me meer zorgen. Faustian Spirit of the Earth |
|
Lierse - Anderlecht 1-1 hehe Genk - Waasland-Beveren 1-1 Gent - KV Mechelen 0-2 Faustian Spirit of the Earth |
|
fc kutvlaming - fc kutwaal: 66- 6 nou en? kuttopic! verder op: www.zwaremetalen.be [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 16-09-2012 0:21] I am mine own redeemer...! |
|
Beerschot (Koster) - Standard (Jans) 3-2 Goed zo, Adrie. Opvallend: geen enkele topploeg kon winnen dit weekend. Club, Anderlecht en Genk speelden gelijk. Standard en Gent verloren. Club 17 Zulte Waregem 13 Anderlecht 13 Gent 11 Kortrijk 11 Genk 11 Standard 10 Faustian Spirit of the Earth |
|
Is inderdaad wel opvallend. Torgan Hazard maakte blijkbaar direct indruk bij Zulte. Weeral blessures erbij konden we inderdaad wel missen. |
|
Standard - Gent 1-2 Zulte Waregem - Anderlecht 2-3 Gent pleegde een hold-up in Luik en Anderlecht won verdiend. Faustian Spirit of the Earth |
|
waarom post je altijd die uitslagen? voor wie zich interesseert in de belgische comp, weet dat toch al? Almere City FC - De Graafsschap 1 - 0! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Je moet hier niet komen kijken he Faustian Spirit of the Earth |
|
Club - Cercle 4-0 Charleroi - Genk 1-2 Makkelijke zege van Club, maar die actie van de spelers tov het publiek na de wedstrijd was kleinzielig Club 20 Anderlecht 16 Gent 14 Genk 14 Standard 10 Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat deden ze dan? Ik lees er niks over namelijk. edit: laat maar, ik heb het al gevonden. http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120923_080 [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 24-09-2012 0:52] |
|
Hoefkens staat nu zelfs zijn aanvoerdersband af als onderdeel van de excuses. Is dit echt weer allemaal nodig? Zo blijf je als club wel wat langer in de media, maar toch Wel mooi dat Lestienne zo zijn kans grijpt en ook Vadis is terug. |
|
Anderlecht - Lokeren 3-0 Genk - KV Mechelen 2-1 Morgen Gent - Club, ben benieuwd Faustian Spirit of the Earth |
|
Gent is waar Been zit toch? |
|
quote: Dat is Genk. Sollied is trainer bij Gent. Faustian Spirit of the Earth |
|
Gent - Club 2-2 Kortrijk - Standard 2-1 Standard in diepe crisis na de 4de nederlaag op rij, het staat pas 12de. Arme Jans. En heerlijke topper tussen Gent en Club, Gent had wel iets meer verdiend, maar van Club werd dan weer een doelpunt onterecht afgekeurd. Anyway, billijk gelijkspel na een geweldige wedstrijd. Club 21 Anderlecht 19 Genk 17 Zulte Waregem 16 Gent 15 Kortrijk 14 ... Standard 10 Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |