IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : De Belgische voetbalcompetitie III Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-04-2013 13:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Go Mario, go Mario!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 15-04-2013 14:45 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Is inderdaad een gemiste kans voor Club, maar mede door het falen van Anderlecht, wordt het wel spannender.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-04-2013 0:18 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Standard - Genk 3-0
Anderlecht - Lokeren 3-0
Club - Zulte Waregem 3-4

Voor de neutrale fan moeten dit heerlijke play offs zijn. Het niveau ligt echt wel hoog. Standard werpt zich nu ook op als titelkandidaat, Anderlecht won z'n eerste wedstrijd in deze PO's, evenals Zulte. Club alweer bedroevend zwak.

Anderlecht 39
Zulte Waregem 37
Standard 35
Genk 35
Club 31
Lokeren 27


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-04-2013 0:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Lokeren - Standard 4-1
Genk - Club 0-2
Zulte Waregem - Anderlecht 2-1

Zulte neemt de leiding over van Anderlecht en dankzij de overwinning op het veld van Genk en de nederlaag van Standard doet Club weer helemaal mee voor de Europese plaatsen, mooi!

1. Zulte Waregem 40
2. Anderlecht 39
3. Standard 35
4. Genk 35
5. Club 34
6. Lokeren 30


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-04-2013 16:37 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Erg mooi inderdaad. Nog mooier zou zijn moest Club volgend weekend erin kunnen slagen om Anderlecht nog wat dieper te duwen

Wat een kutreactie van Van Den Brom trouwens, alles gewoon op de scheids steken, terwijl beide penalty's naar mijn mening toch zuiver waren. Ok, zelf moesten ze ook een gehad hebben, maar die missen ze toch. Wat doet het er dan toe als je zelf zo slecht speelt?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-04-2013 18:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Klopt, Nuytinck z'n reactie vond ik trouwens zo mogelijk nog belachelijker.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-04-2013 0:09 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Lokeren - Genk 0-0
Standard - Zulte Waregem 1-0

Maar vooral:
Club - Anderlecht 2-1

Fucking hell, wat een stress leverde deze wedstrijd me weer op, vooral toen Club 2-0 voorkwam en het 2 minuten later plots 2-1 stond. En zeker toen Anderlecht in de laatste minuut weer een penalty kreeg. Maar naar goede traditie werd die toch gemist . De 9de penalty al die ze in de competitie missen... en dan vergeet ik er nog een stuk of 5 uit de Beker van België te vermelden. Oeps

Anyway, zoet smakende overwinning! Het kampioenschap ligt met nog 4 speeldagen te gaan helemaal open.

1. Zulte Waregem 40
2. Anderlecht 39
3. Standard 38
4. Club 37
5. Genk 36
6. Lokeren 31


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-04-2013 13:42 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Erg mooi inderdaad!!
Zeker dat ze nog paar seconden voor affluiten die penalty krijgen, maar missen.
Wel erg kut voor Club dat ze zowel Donk, Hoefkens (beiden 10de geel, dus 2 wedstrijden geschorst) als Duarte (rood) moeten missen. Net als vermoedelijk Meunier (blessure) bovenop zij die er al niet bij waren (Vadis, Stenman).

Een achtergoede met Hogli, Almeback, De Bock en Buyse geeft me toch niet superveel vertrouwen en vooral zowel Donk als Vadis missen op het middenveld is een serieuze aderlating.


Het PO systeem blijft vreemd en wat kut, maar het zorgt wel voor erg veel spanning. Dus wie klaagt nog? :p


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-04-2013 14:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2013 13:42 schreef Tool-fan het volgende:
Het PO systeem blijft vreemd en wat kut, maar het zorgt wel voor erg veel spanning. Dus wie klaagt nog? :p


Klagen is een groot woord, maar ik snap er na al deze jaren nog steeds geen hout van


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-04-2013 15:50 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2013 14:15 schreef Mark het volgende:
Klagen is een groot woord, maar ik snap er na al deze jaren nog steeds geen hout van

Het begrijpen valt best wel mee hoor, het is enkel bijzonder vreemd. Vooral die Play Of 2 en het feit dat een ploeg als Gent (heel jaar dramatisch slecht) eventueel nog Europees voetbal kan halen.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 29-04-2013 15:50]


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-04-2013 18:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2013 13:42 schreef Tool-fan het volgende:
Een achtergoede met Hogli, Almeback, De Bock en Buyse geeft me toch niet superveel vertrouwen en vooral zowel Donk als Vadis missen op het middenveld is een serieuze aderlating.



Goh, ik vond Almebäck prima spelen, zeker nadat hij gedurende zowat een half jaar aan de kant is geschoven. Respect. Idem voor Hoefkens. Hopelijk kan Buysse die prestatie ook op de mat brengen zondag. En Hogli is goed bezig, enkel De Bock moet zich nog serieus bewijzen vind ik.

Op het middenveld moet Gudjohnsen er gewoon bijkomen. Jorgensen zou ik zeker laten staan, die is ook sterk bezig. Adu mag er wat mij betreft wel uit.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-05-2013 0:16 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Zulte Waregem - Genk 0-4
Anderlecht - Standard 2-0
Club - Lokeren 2-1

Zulte was waardeloos tegen Genk en verloor voor de tweede keer op rij. De veer lijkt een beetje gebroken bij de verrassing van het seizoen, al is er uiteraard nog niks verloren.

Anderlecht was heer en meester tegen een onmachtig Standard en komt terug aan de leiding.

Club won moeizaam maar verdiend van Lokeren, boekt daarmee een 9 op 9 en wordt tweede in de stand op 2 punten van Anderlecht, lekker!

Nog 3 speeldagen te gaan en nog steeds 5 (!) titelkandidaten, heerlijke play offs zijn dit!

1. Anderlecht 42
2. Club 40
3. Zulte Waregem 40
4. Genk 39
5. Standard 38
6. Lokeren 31


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-05-2013 0:56 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Erg mooi inderdaad en knap van Club met opnieuw een heerlijk doelpunt van Lestienne. Wat heeft hij zich weten te ontwikkelen zeg!
Inderdaad nog 5 ploegen die kampioen kunnen spelen, maar ook naast Europese tickets kan grijpen. Spannende tijden.

In de eindronde voor behoud/promotie heeft Cercle op de eerste speeldag al onmiddellijk een uitstekende zaak gedaan door met 0-3 te gaan winnen op Moeskroen terwijl Westerlo thuis gelijk speelde tegen Woluwe (ook apart verhaal dat die dan toch nog hun licentie hebben gekregen).
Zou toch erg mooi zijn moest Cercle in eerste blijven en met Oostende erbij krijgen we zomaar 5 West-Vlaamse ploegen in 1ste klasse. Schril contrast met Antwerpen toch.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-05-2013 0:08 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Lokeren - Zulte Waregem 2-3
Standard - Club 2-4
Genk - Anderlecht 1-2

Genk en Standard zijn uitgeteld voor de titel. Club lijkt na een 12/12 de grootste uitdager te gaan worden van Anderlecht, wie had dat enkele maanden geleden nog verwacht. ZW is echter ook nog lang niet uitgeteld.

1. Anderlecht 45
2. Club 43
3. Zulte Waregem 43
4. Genk 39
5. Standard 38
6. Lokeren 31

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 13-05-2013 0:14]


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-05-2013 1:09 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Jammer dat Anderlecht (mede door een lucky goal en ondanks weeral een gemiste penalty) toch gewonnen heeft, anders had Club hun eigen lot in handen om kampioen te kunnen spelen. Zou toch wel wat zijn na zo'n seizoen.

Zulte heeft het wel nog in eigen handen, want zij moeten nu nog tegen Club en Anderlecht spelen. Dat zou nogal een stunt zijn, 2 laatste wedstrijden winnen en daardoor gewoon kampioen worden.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-05-2013 12:40 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Uit eigenbelang moet ik blijkbaar toch een beetje voor Anderlecht zijn, want NEC krijgt een extra bonus voor Nuytinck als Anderlecht kampioen wordt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-05-2013 0:55 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Lokeren - Anderlecht 2-4
Zulte Waregem - Club 5-2
Genk - Standard 1-1

Zo, het gaat nu tussen Anderlecht en ZW in de laatste wedstrijd. Op zich wel terecht, aangezien beide teams de competitie gedomineerd hebben. ZW moet wel winnen, voor Anderlecht volstaat een gelijkspel. Club is alleszins zeker van de 3de plaats en kan mits verlies van ZW nog tweede worden.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 18-05-2013 16:55 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Het slechtste wat nu kan gebeuren is een gelijkspel tussen Anderlecht en Zulte. Dan is Anderlecht kampioen EN is Club pas 3de. Ondanks het feit dat ik natuurlijk Club die voorrondes voor de CL wil zien spelen... supporter ik morgen toch maar mooi voor winst van Zulte.

Wat een gigantische krater zou dit niet teweeg brengen in en rond Brussel?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2013 17:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Als Zulte wint trakteer ik iedereen op een cd


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-05-2013 19:05 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2013 17:12 schreef Hypnos het volgende:
Als Zulte wint trakteer ik iedereen op een cd


Naar keuze?


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-05-2013 0:38 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

zou wel mooi zijn ^^


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-05-2013 11:12 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2013 17:12 schreef Hypnos het volgende:
Als Zulte wint trakteer ik iedereen op een cd


Oh goden. Go Anderlecht, go Anderlecht!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 19-05-2013 16:28 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Anderlecht kampioenen!!!

En dat Clubje derde!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-05-2013 16:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

RSCArrogantia weer kampioen.

dankzij Nederlandse arrogantie dan nog


signature


Moloch horridus
Beunhaas
Usericon van Moloch horridus
Posted 19-05-2013 16:39 by Moloch horridus Wijzig reactieProfiel van Moloch horridusQuote dit bericht

op naar nr 33


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen