IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : De Belgische voetbalcompetitie III Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 01-10-2012 14:52 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Was inderdaad een leuke wedstrijd. Kut dat nu ook Tchité geblesseerd is.

Ik ben wel benieuwd naar welke schorsing Mbokani zal krijgen. Zo'n acties horen niet op een voetbalveld.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-10-2012 15:22 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2012 14:52 schreef Tool-fan het volgende:
Was inderdaad een leuke wedstrijd. Kut dat nu ook Tchité geblesseerd is.

Ik ben wel benieuwd naar welke schorsing Mbokani zal krijgen. Zo'n acties horen niet op een voetbalveld.


Een speler van Anderlecht... zal er wel vanaf komen met een match of 2


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-10-2012 19:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nog geen updates over de 'toppers' van gisteren? Opvallend

Ben voor het eerst sinds vorig jaar nog eens naar Club gaan kijken. Slechte keuze, want het spel van Club leek nergens op...

En Standard - Anderlecht, mooie oorlog was dat... letterlijk!

Beerschot - Gent 2-2
Standard - Anderlecht 2-1
Club - Genk 11

Club 22
Zulte Waregem 19
Anderlecht 19
Genk 18
Kortrijk 17
Gent 16
...
Standard 13


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 08-10-2012 21:00 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Toch wel opvallend dat Zulte 2de staat en ook Kortrijk zo hoog staat.
Een vurig Standard mocht je blijkbaar wel erg letterlijk nemen inderdaad


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-10-2012 0:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Anderlecht - Waasland-Beveren 2-0
OHL - Club 4-1
Gent - Kortrijk 0-1
Genk - Beerschot 3-0
Bergen - Standard 3-1

Eerste nederlaag voor Club. Niet meteen de juiste weergave, want Club had 3-4 keer moeten scoren. OHL was uiterst efficiënt en verdient op zich de zege wel.

Club 22
Anderlecht 22
Genk 21
...
Gent 16
...
Standard 13


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-10-2012 14:00 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

3-4 keer moetn scoren in die eerste helft alleen al
Nuja, je hebt van die wedstrijden dat het gewoon niet meezit. Die eerste tegengoal is een vrije trap die binnenwaait via de binnenkant van de paal, raak je zelf een paar keer het kader en wordt er weer een goal onterecht afgekeurd. Zeker op basis van hun enthousiasme, efficiëntie en eigenlijk grootste deel van de 2de helft is die zege van OHL niet onterecht inderdaad.

Wat waren Gent en Standard weer zwak zeg
Genk speelt zeer aantrekkelijk voetbal momenteel. De Ceulaar was duidelijk een toptransfer.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-10-2012 19:16 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Genk speelt idd al weken veruit het beste voetbal.


Faustian Spirit of the Earth


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-10-2012 0:39 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Is Jans nu wel of niet weg?


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-10-2012 1:07 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/121022_ron_jans

Blijkbaar wel, Fellice Mazzu wordt nu genoemd. Hij mag dan wel met Woluwe op kop staan in 2de klasse ... het lijkt me sterk dat hij het nu plots zoveel beter gaat doen.
Standard zou beter eens naar hun transfers zien. De afgelopen zovele miljoenen gevangen van al die transfers, maar als je amper investeert ...

Ok, Standard moet natuurlijk altijd bij de eerste 6 staan.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 23-10-2012 1:08]


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-10-2012 1:13 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Jammer dat ze Jans niet de tijd hebben gegeven die hij nodig heeft. Bij Groningen heeft hij ook langzaam opgebouwd en tussen zijn eerste en tweede jaar bij Heerenveen zat ook een wereld van verschil.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-10-2012 13:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Terminaal Uitschot ontslaat spits Coulibaly:

"In een verklaring zegt de club zich genoodzaakt te voelen deze stappen te nemen 'gezien de ernst van het incident en omdat de club van mening is dat de speler de normen en waarden van Beerschot AC niet naar behoren respecteerde".

Normen en waarden, HA! Laat me niet lachen. Laten ze eerst hun eigen fans maar eens een beetje normen en waarden bijbrengen. Zoals niet massaal en volledig doorgesnoven gaan inslaan op onschuldige papa's en kindjes die een oefenwedstirjdje bezoeken. Terminaal Uitschot en normen en waarden, wat een grap

[edit]Oh wacht, is Beerschot AC een andere club dan Germinal? In dat geval neem ik het bovenstaande terug

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-10-2012 13:29]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2012 13:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, Germinal Ekeren en Beerschot samen


achja, Coulibally, een agressieve gorilla, altijd al geweest
wel toevallig dat ze al van september geen loon meer gekregen hebben

en jammer van Jans idd, al was het sowieso geen goeie relatie, begon al met dat "schandaal" over zijn grote loon


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-10-2012 17:43 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/121023_Sollied_ontslagen

Nu ook Sollied buiten bij Gent. Ze waren bezig over het feit dat het haast uitzonderlijk is dat na 11 speeldagen nog geen trainer buiten ligt en hopla ... ze vallen plots als vliegen. (al zat het er in beide gevallen natuurlijk al even aan te komen)



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-10-2012 18:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Sollied had ik minder verwacht dan Jans eigenlijk. Al vind ik niet dat er Jans veel te verwijten valt.

En Blondel krijgt 4 wedstrijden schorsing voor natrappen (+ 1 voorwaardelijke van vorig seizoen), Mbokani krijgt er maar 3. Logica...


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-10-2012 21:42 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

gaat er weer over hé
Blondel was in een actie, Mbokani totaal niet.
Beiden horen natuurlijk niet thuis op voetbalveld hé, maar er is toch nog een verschil vind ik wat je toch zou mogen terugzien in de bestraffing.

Ochja, er beginnen minder geblesseerden te zijn bij club ... laat ons dan maar starten met ze zwaarder te schorsen hé. Het moet toch spannend blijven


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-10-2012 22:00 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2012 18:35 schreef cataclysm child het volgende:
Sollied had ik minder verwacht dan Jans eigenlijk. Al vind ik niet dat er Jans veel te verwijten valt.

En Blondel krijgt 4 wedstrijden schorsing voor natrappen (+ 1 voorwaardelijke van vorig seizoen), Mbokani krijgt er maar 3. Logica...
Hij had natuurlijk 6 wedstrijden moeten krijgen. 3 voor elke voet. En dan nemen de club en coach het ook nog voor hem op, Mbokani gaf tenminste zelf toe dat hij fout zat zoiets speelt ook mee.

edit: Mbokani kreeg ook 4 wedstrijden trouwens, maar 1 was voorwaardelijk. Blondel is een recidivist.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-10-2012 22:11]


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-10-2012 0:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Mbokani gaf helemaal niks toe als je het mij vraagt... hij en de club hadden het over een 'ongelukkige actie', haha huhu

Blondel is idd een recidivist, maar Mbokani evenzeer. Nog maar enkele maanden geleden: http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.1272411

Maar goed, beide verdienden een sanctie. Voor mij mag Blondel gerust 5 speeldagen krijgen, maar dan mag er niet met twee maten en twee gewichten gewerkt worden. En het feit dat Overmeire niks deed en Mbokani natrapte, terwijl Buffel toch wel eerst zijn voeten in Blondel z'n kruis plant, maakt deze beslissing toch echt onbegrijpelijk hoor.

En dat Leekens en Club het gedrag van Blondel nog steeds blijven goedpraten is inderdaad ook onbegrijpelijk, dat geef ik gerust toe.

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 24-10-2012 0:25]


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-10-2012 0:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Standard - Cercle 2-1
Charleroi - Anderlecht 2-0
Gent - Bergen 2-0

Het is spannend bovenaan de stand. Morgen nog Club - Lokeren en Kortrijk - Genk.


Faustian Spirit of the Earth


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-10-2012 2:19 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Van de Brom haalt de kerst ook niet als het zo doorgaat.

edit:
quote:
Op 24 oktober 2012 0:23 schreef cataclysm child het volgende:
Mbokani gaf helemaal niks toe als je het mij vraagt... hij en de club hadden het over een 'ongelukkige actie', haha huhu
Nee, lees maar:

quote:
..Anderlecht en Mbokani zelf boden via een persbericht wel al hun excuses aan en de Congolees beseft ook wel dat hij te ver is gegaan...


quote:
Blondel is idd een recidivist, maar Mbokani evenzeer. Nog maar enkele maanden geleden: http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.1272411
Daar was hij voor vrijgesproken. Telt niet. Zo werkt het.

quote:
Maar goed, beide verdienden een sanctie. Voor mij mag Blondel gerust 5 speeldagen krijgen, maar dan mag er niet met twee maten en twee gewichten gewerkt worden. En het feit dat Overmeire niks deed en Mbokani natrapte, terwijl Buffel toch wel eerst zijn voeten in Blondel z'n kruis plant, maakt deze beslissing toch echt onbegrijpelijk hoor.
Er word niet met 2 maten gemeten. Beiden krijgen 4 speeldagen schorsing. Als Mbokani weer in de fout gaat, krijgt hij de 4de dag schorsing alsnog. Wat de andere speler wel of niet doet heeft er niet zoveel mee te maken. Tuchtcommissies....



[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 28-10-2012 2:11]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-10-2012 2:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wa errug, allemaal.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-10-2012 13:25 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Club gisteren weer verloren met 2-3. Zwakke prestatie, maar opnieuw een goal onterecht afgekeurd.
Ook Genk kwam niet verder dan een gelijkspel, waardoor er nu 4 leiders zijn.
Morgen en overmorgen krijgen we al de volgende speeldag met onder meer anderlecht-gent en genk-standard


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-10-2012 13:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Morgen en overmorgen?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-10-2012 13:32]


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-10-2012 14:17 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-10-2012 16:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2012 2:19 schreef bokkie666 het volgende:
Van de Brom haalt de kerst ook niet als het zo doorgaat.



We live in hope. Lach me echt kapot als die de laan uit vliegt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-10-2012 18:24 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2012 16:19 schreef Mark het volgende:
We live in hope. Lach me echt kapot als die de laan uit vliegt.


Van mij mag Leekens anders ook wel opkrassen


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen