|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
No meat is sweater |
|
cool zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
hell yeah Je moeder. |
|
Nooit van gehoord, maar hou ons op de hoogte! |
|
Klinkt goed! Trieste gast |
|
|
|
quote: okay we zullen, als we die promo hebben opgenomen, ook wel een bijdrage gaan leveren aan die ZM-compilatie als het goed is 11.45: restate my assumptions |
|
Net bekend geworden dat de aankomende promo door Graf-Records wordt gepromote/gereleased etc. thanks Inside-lie! Verder is het zeker dat Intestterror 9 november, dus bijna volgende week, de studio induiken [edit]typo [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 30-10-2002 21:56] 11.45: restate my assumptions |
|
Graf records, het nieuwe huislabel van ZM . |
|
4e nummer gaat trouwens 'Victimized' heten... No meat is sweater |
|
quote: Zo is dat Meer informatie over de release van Intestterror binnenkort op www.graf-records.com |
|
ik wacht met smart af oid Trieste gast |
|
De opnames zijn gisteren afgerond, nu moet er alleen nog gemixt worden en als het goed is komt hij rond 30 november uit. 11.45: restate my assumptions |
|
Hoe ging het? |
|
quote: Ja goed, was vermoeiend, maar wel cool 11.45: restate my assumptions |
|
dus... Trieste gast |
|
hopelijk schiet die oane janSSen wel ff op met afmixen! Trieste gast |
|
ja , anders gaan we em met z'n vieren in t water jonaSSen... No meat is sweater |
|
of we knippen z'n janssen af 11.45: restate my assumptions |
|
Als roadie, fototgraaf en VIP krijg ik zeker wel een gratis exemplaar? Of niet? Die biertjes heb ik namelijk ook nog steeds niet binnen... |
|
quote: wij onze foto's ook nog niet 11.45: restate my assumptions |
|
Goed werk jongens! Ik wacht nog op een foto van die luie fotograaf |
|
quote: onze bandfoto's zijn mislukt door een of andere trut die niet goed met het rolletje is omgegaan... maar we zullen zo snel mogelijk nieuwe maken. 11.45: restate my assumptions |
|
grmbl, waarom heb ik nou geen herfstvakantie ben in ieder geval zeer benieuwd! |
|
quote: Vraag een schadevergoeding |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |