|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
vrijdag gaan we optreden, ben benieuwd naar de respons. en als het allemaal goed gaat, januari proberen om een aantal nummertjes op CD te gooien, en een Demootje uit te brengen |
|
quote: Ohja met Paratyfus he? succes 11.45: restate my assumptions |
|
yeah, thanks de laatste keer oefenen ging heel erg goed, alle nummers (4 ) strak gespeeld |
|
quote: ach, strak spelen is al iets, nog meer nummers spelen komt nog wel 11.45: restate my assumptions |
|
we gaan nog een nummertje coveren van Damnable, een andere band van een gitarist van Paratyfus |
|
WAAAARRGGHGHH wanneer treden jullie nou weer eens op in de woonboot eej? |
|
quote: Hahaha, we hopen dat het weer eens over gedaan kan worden ja! 11.45: restate my assumptions |
|
Ik lees nu net dat Intestterror 26 april met Houwitser, Mortuary IOD, Thy Withering en nog een band uit Groningen gaat spelen in Zalen Schaaf in Leeuwarden! 11.45: restate my assumptions |
|
tja, zover zijn 'wij'nog lang niet heur |
|
hell yeah houwitser! wel kut dat molestor ons die avond niet komt vergezellen [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 25-12-2002 14:14] Trieste gast |
|
hey gasten, ik ben echt benieuwd naar die Promo |
|
binnenkort kan je 'em via mij of grafrecords bestellen, of je moet eens een keer bij een optreden van ons komen Trieste gast |
|
assut een keer in de buurt is, ben ik er zekor bij |
|
quote:Ik heb een handtekening van de leden van Intestterror! |
|
ik heb echt het idee dat ik zondag die pen door je arm heen heb geduwd, dude |
|
quote:Dude, VIER BIER!! Hehehe. |
|
FUKK you, je stuurt een bezopen dude naar de bar om bier te halen, kom ik terug, ben je weg! tja toen heb ik ze zelf maar opgedronken |
|
|
|
hehe, ja dat dacht ik toen ook |
|
quote: Je hebt ze er nog niet afgewassen hoop ik? 11.45: restate my assumptions |
|
Als het goed is komt de site binnen nu en een paar dagen on-line! (www.intestterror.com) [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 04-01-2003 17:31] 11.45: restate my assumptions |
|
tof |
|
ok.. ben ons mp3tje even aan het uploaden op een andere site, zodat ie te downloaden is voor iedereen 11.45: restate my assumptions |
|
schiet op |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |