|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Is die foto eigenlijk nodig? Kan ook wel zonder vind ik, heb niet echt zin in nog een keer dat amateuristische gepruts.. Trieste gast |
|
ja precies, en trouwens, wie wil onze rotharsessen nou zien... Trieste gast |
|
quote: ja precies.. daar moet je wel meer voor betalen dan een paar euro!!! 11.45: restate my assumptions |
|
doe dan maar een paar Trieste gast |
|
ej labelmates hehehe uh shit vergeten wat ik wou zeggen Je moeder. |
|
labelmates? Trieste gast |
|
in welke band speel jij dan? Trieste gast |
|
vazal No meat is sweater |
|
Ik hoor nu voor het eerst de afgemixte mini CD/promo die te verschijnen is op Graf-Records... Dit is echt brute troep! Ik zou zeggen, kopen allemaal!!! |
|
eerst een mp3tje schiet eens op! |
|
Zodra de CD uit is! |
|
En wat voor stijl is het ? Death metal, vergelijkbaar met ? Ik, Wil Schuurman |
|
Deathmetal ja, extreem bruut! Snel en strontgrunt! |
|
quote: Dat vraag ik mij ook steeds af, haha. Vanalles wat denk ik. Ik nog even bezig met het regelen van een webhoster, en dan komt de site ook online (met een mp3tje erop). 11.45: restate my assumptions |
|
Modern of ouderwets ? Thrashy ? Ik, Wil Schuurman |
|
Beetje modern, wel erg bruut. Ik hoor wel wat Vader, maar vind het toch niet echt een kloon ofzo! Erg goed in ieder geval! |
|
we pleuren waarschijnlijk het vierde nummer (victimized) op onze site die er nog niet is Trieste gast |
|
Ons laatste nummer van onze promo is nu alvast te "downloaden" bij mij, Styhn of Infaustus. Spreek ons maar aan over MSN oid en dan sturen we het op. Trieste gast |
|
Of je kunt 'm hier downloaden: http://www.graf-records.com/intestterror.htm 11.45: restate my assumptions |
|
En hij heerscht! |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
|
Door een plotselinge run op mijn servers is het in eens ietsje minder snel... Maar toch: downloaden jullie!!! |
|
klinkt heersch ja! wel toffe afwisseling enzo, lekker nummertje |
|
ah, tof nummer Styhn waah, die riff op 2.50 [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 25-12-2002 13:20] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |