|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Polluted Inheritance en Burial zijn 2 bands bij mij uit de buurt. Ik was is benieuwd voor hoeverre deze bekend zijn in Nederland en Belgie. Ik ben vooral zwaar fan van Polluted Inheritance. Deze band is zwaar beinvloed door Death. Ze spelen technische death-trash metal. Ik ben eens benieuwd wie deze bands kent en wat men ervan vindt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Volgens mij heb ik een tijdje terug een promo van Burial weggeruild omdat ik het saai vond... |
|
het zijn Zeeuwen! Polluted Inheritance is een zeer vette band! Lekker strak en technisch spel. |
|
quote: Burial is idd meer het hakketak werk, interessant feitje: burial en polluted inheritance delen dezelfde bassist. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
jah ze zijn idd gaaf vind burial het mooist klinken, maar polluted klinkt ook niet slecht, lang niet slecht, ach jah we zullen ze wel zien volgende week.. |
|
quote: jupz [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 07-10-2002 20:22] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Polluted Inheritance is idd technisch en klonk behoorlijk goed.. Maar ik vond (al heel lang niet meer gehoord) het wel heel erg op de drum gericht (drumwerk is heel druk en ook vooraan in de mix). Die drummer is wel super, maar als er (door hem) af en toe gas teruggenomen zou worden t.b.v. de andere instrumenten zou het pas helemaal kunnen heersen.. Burial ken ik niet.. |
|
quote: Zeeuwen!? Waarom ken ik ze dan niet? |
|
ik ken de naam Polluted Inheritance wel... nog nooit muziek van gehoord echter. |
|
Ik heb in de baroeg ooit eens licht gedaan bij Polluted Inheritance en ik vond ze enorm goed. Helaas had ik toen geen geld om een cd'tje te kopen. Maar als ze nog een keer komen ga ik er zeker 1 halen. Echt super technisch, maar toch wel pakkend. (voor mij dan) |
|
quote: Het zijn Zeeuws-Vlamingen, misschien dat jij van "d'n overkant" komt? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Gegege... Ik kom van Schouwen, dat zegt genoeg denk ik! Wat is het website adres van de band!? |
|
quote: http://www.rocking.to/polluted, alleen ligt er al een hele tijd uit en ik weet het adres niet waar deze site naar verwijst Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
|
|
ik heb de 'demo 94' van polluted inheritance en die vond ik in elk geval erg heerschen Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
PI ken ik wel ja. Heerschende band. jammer dat ze niet vaak in de buurt optreden |
|
quote: Wel een slechte site... quote: Zijn die dingen nog ergens te krijgen!? |
|
Ze hebben ook drie platen uit, waarvan de tweede wat mij betreft de topper is. Daarbij moet ik wel vermelden dat ik hun laatste wapenfeit nog niet heel erg intensief heb beluisterd. Ik weet ook niet of die gewoon in de winkels te krijgen is. Zoals gezegd liggen de drums op "Betrayed" wel wat hard in de mix en dat is jammer want daardoor verdwijnt het schrille contrast tussen ongelooflijk druk drumwerk heerlijke basic gitaarriffs die daar overheen zouden moeten ronken. Touché, pussycat! |
|
Hun laatste plaat: "Into Darkness" is te krijgen in de plaatselijke muziekwinkel, maar voor de rest zou ik het niet weten, owjah, volgens mij kun je hem bestellen bij de Large, ik heb hem en vind hem persoonlijk beter als Betrayed, drums beter gemixed en gevoeliger (of klink ik nou als een oude doos?) Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik weet niet hoe een ouwe doos klinkt. Touché, pussycat! |
|
quote: zeikerig en overdreven sentimenteel.... Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Vanavond Polluted on stage in Kalashnikov, Terneuzen!!!!!!!!! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
ehehe was gisteren echt super |
|
quote: Koen je bent een oude doos |
|
ja ze waren super! " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |