|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
EDITpnames van Burial that is...dus (nog) niet Polluted Satan is the Devil |
|
quote: Ik dacht al wel 'goh, zo ineens?'. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 30-12-2005 14:38] |
|
Zo, tweede slagpartijen staan erop... Volgende week bas en solo's Satan is the Devil |
|
quote: zijn jullie duur? anders weet ik denk ik nog wel een tent (niet in rotterdam maar wel in de buurt). |
|
U heeft mail Satan is the Devil |
|
quote: Ok heb hem geforward dus hij zit in de molen. |
|
Komende woensdag komen de leads op band...gisteren de bas afgerond... Satan is the Devil |
|
Polluted vanavond voor het eerst gezien in Gent dik OK, jonkies waren degelijk en losjes sympatieke band signature |
|
Spreek Friso tegenwoordig met de regelmaat van de klok op het cons in Rotterdam. Idd sympathiek persoon, en een steengoeie muzikant (hij heeft ook nog eens het eindexamenstuk voor een studievriend van me geschreven). |
|
oh, ja... Satan is the Devil |
|
quote: Jammer dat we echt VRESELIJK slecht hebben gespeeld (voor onds zelf dan)...het geluid was schijnbaar wel o.k. EN het was weer erg gezellig! Satan is the Devil |
|
jaa... problemen met de gitaar, mooi bloempjesmotief trouwens jullie hebben me avond wel goed gemaakt, Sinister viel me tegen. BTW, beide cdtjes gescoord en Death nog es opgelegd vandaag signature |
|
Idd...zalige show in Gent. Ik wist niet dat er nog death metal werd gemaakt van dit niveau! Hoedje af. |
|
Haha, ik hoorde ook van allerlei kanten verbaasde reacties. Ik was die vervelende windmolen vanvoren met bril en 50% van de pit bij Pull the plug. Was weer erg vermakelijk. Geluid in de zaal goed en die paar missers is puur verstrooidheid, meer niet. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Is het eigenlijk nog wat geworden met de flatertheek? (kom er niet zo vaak meer) |
|
De demo van Burial is af en wacht nog op de hoes. Zodra het product af is, staat het hier vast ook wel Satan is the Devil |
|
|
|
quote: Niks meer van gehoord... Satan is the Devil |
|
en de hoes... [Dit bericht is gewijzigd door Inhuman Form op 09-04-2006 17:11] Satan is the Devil |
|
quote: Netjes. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 09-04-2006 20:10] |
|
dat proberen we straks nogeens... Satan is the Devil |
|
Sample te horen op www.burial.tk Satan is the Devil |
|
Overigens... Burial speelt vanavond in Hoek. Polluted speelt volgende week in Porgy & Bess te Terneuzen. [Dit bericht is gewijzigd door Inhuman Form op 18-11-2006 15:15] Satan is the Devil |
|
Satan is the Devil |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |