|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat dacht ik ook Satan is the Devil |
|
Polluted Inheritance speelt 29 oktober met Callenish Circle bij Ed & Rocco's in Geleen! Satan is the Devil |
|
Waarom nou weer zo ver bij mij uit de buuhuurt! |
|
21-10, in de Piek in Vlissingen dan? Satan is the Devil |
|
Ik blijf lekker rustig wachten op een eventuele nieuwe plaat. |
|
PI een keer gezien en die drummer is idd belachelijk goed en lekker apart ook voor metal. Hij speelt eigenlijk meer fusion dan metal en dat vind ik zeker wel een verademing in de metalwereld. wel jammer dat je zo weinig van ze hoort, dacht eigenlijk dat ze uit elkaar waren!? |
|
Al sinds 20 augustus'88 bij elkaar, en slechts 2 bezettings wisselingen... Nooit uit elkaar geweest, maar we schrijven nu eenmaal niet zo snel, omdat er weinig gezamelijk kan worden geoefend i.v.m. werk(3 van de 4 leden zitten in VERSCHILLENDE ploegen diensten) en studie(drummer doet conservatorium en heeft daar ook nog 1000 projecten). We gaan als alles goed is deze winter/komend voorjaar weer opnemen. Satan is the Devil |
|
Burial gaat binnenkort ook weer es wat opnemen. De c.d. stamt uit '93, dus word het weer es tijd! Satan is the Devil |
|
Niet dat ik hem persoonlijk ken, maar ik dacht (ergens gelezen te hebben) dat Friso al afgestudeerd was? |
|
quote: waar doet die conservatorium? als het hier in r'dam is wil ik wel eens weten als die met een conservatoriumproject ergens speelt. |
|
quote: Ja, maar hij doet er nog een andere(extra /)richtig/studie bij/na Satan is the Devil |
|
quote: Inderdaad, in Rotterdam. Hij doet vooral vage klassieke dingen en jazz fratsen e.d. Polluted was wel deel van zijn afstuderen, mei of juni vorig jaar.(gelijk met Portugal -Nederland op het EK) Satan is the Devil |
|
quote: Welke dan? (Ik studeer zelf ook aan het Rotterdams Conservatorium, dus wie weet kom ik hem wel een keer tegen... ) |
|
Ik meen klassieke compositie Satan is the Devil |
|
Gaaf. Wie weet dan, he. |
|
Burial speelt 4 december in de Fenix in Sittard met Callenish Circle , SunCaged e.a. Satan is the Devil |
|
Polluted speelt vrijdag, 21-10-05 in de piek in Vlissingen om kwart voor 11 Satan is the Devil |
|
GODVERDOMME POLLUTED SPEELT 21 EN 29 OKTOBER NIET I.V.M. EEN POLSBLESSURE VAN DE DRUMMER Satan is the Devil |
|
Das euh... klote ja. Beterschap? |
|
Burial speelt 19 november in de Piek in Vlissingen (met Agresion) en 4 december in Fenix in Sittard (met o.a. Callenish Circle en Sun Caged) Satan is the Devil |
|
18-02-2006 speelt Polluted Inheritance in The Frontline in Gent (Frontfest) 25-02-2006 speelt Polluted in Lido te Leuven (met o.a. Cowboys & Aliens e.a.) En tot slot waarschijnlijk 16-09-2006 in Kalashnikov in Terneuzen (met Incarnate) Burial is overigens op dit moment in de studio bezig aan een mini album , werktitel Resurection(4 of 5 tracks, +/- 20/25 minuten) Meer info volgt... Satan is the Devil |
|
De drums en 1e gitaar is reeds voor 6 nummers opgenomen. Volgende week bas en rest van de gitaar! Satan is the Devil |
|
Wanneer speelt Polluted Inheritance weer is in de buurt van R'dam? ben best benieuwd hoe ze nu klinken, heb ze een heeeeele tijd geleden een keer gezien en die drummer is |
|
quote: Heersch. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |