|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuke plaat. |
|
Nieuwe is idd een rosser. Erg vet en maar afwachten hoe lang het blijft boeien. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Lekker liedje, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind het echt kouwe kak die nieuwe. De Mortuus-versie van Panzer Division... alle dreiging & diepgang is eruit, wat mij betreft. Nou ja, jammer dan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Die nieuwe nummers doen me echt bitter weinig, Serpent Sermon was dan toch een stuk spannender. |
|
Dat titelnummer is een zwak afkooksel van Watain zowaar. En nu gaan we vegen |
|
de nieuwe kent een paar zwakkere broeders, maar over het algemeen toch wederom een goeie plaat. hoewel ik serpent sermon toch wel beter vind. maar daar vond ik eerst op het openingsnummer na eerst ook niet bar veel aan. toch wel weer knap hoe die band kwaliteit kan blijven afleveren |
|
Ik ga Plague Angel draaien van deze topic. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nieuwe plaat bevalt mij prima. |
|
Frontschwein bevalt me prima, lekker in een stuk luisteren. Heerlijk. Niks mis mee. Mochten ze momenteel wat aan de band verdienen dan is ze dat 100% gegunt, relentless touring schema en trouw platen uitbregen. In dit genre kan men bijna niet commercieel zijn. Ps een nieuwe Funeral Mist zou ook wel tof zijn [Dit bericht is gewijzigd door Mauser op 25-01-2015 11:09] |
|
Een tweede Panzer maken ze echt nooit meer denk ik. Die nieuwe is wel een van de betere schijven met die mortuus, voor mij persoonlijk dan. |
|
De tweede Panzer is allang gemaakt en heet Iron Dawn. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Marduk, Dark Funeral, die jongens weten pas echt hoe je een goede videoclip in elkaar zet. Ik zat aan de bank gekluisterd, van begin tot eind. |
|
quote: Hoeft ook niet, maar een tweede Rom 5:12 is altijd welkom. de nieuwe is ook weer oké trouwens! |
|
quote: Een ep met maar een 3 tal nummers. |
|
quote:Ik wacht op Funenrad. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:O. Wacht.. Die bestaat al. :3 If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Mijn mening over frontzwein volgt asap. En nu gaan we vegen |
|
Kan niet wachten. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Waarschijnlijk doet deze plaat hem toch niks. Niet evil en cult genoeg. |
|
Ik ben moe nu. Misschien morgen. Of overmorgen. Of de dag daarna. Stay tuned. En nu gaan we vegen |
|
Ik heb hem nu helemaal beluisterd en ik vind dat op die geëffende pad van Serpent Sermon wordt voortgeborduurd. Nummers zijn redelijk straight, gepolijst en catchy. Zweedse insteek waarbij je soms denkt aan Watain (het is zover, Marduk doet denken aan zijn nakomelingen, tu quoque?). Hier en daar voel je ook die riffing van Heaven Shall Burn (leentjebuur bij zichzelf spelen, waar hebben we die nog gehoord?). Nummers bezitten wel minder punch dan Serpent Sermon. In the end wel blij dat ik er geen 15 euri voor neer geteld heb. Ik kan daar geen playlist van maken. En nu gaan we vegen |
|
quote: Marduk is Zweeds. Maar vooruit. Het domme gelul van jou zijn wij inmiddels al gewend. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 05-02-2015 8:17] bub |
|
Watain kwam er vrij snel achter eigenlijk niet zo goed te zijn in rechttoe rechtaan black metal maken, en ging toen beduidend pretentieuzer verder om er zelf Floyd bij te slepen. Niets mis mee. Hun laatste twee albums zijn veel beter dan hun oudere werk; maar Marduk gaat gewoon onverschrokken verder. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |