|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
The Good, The Bad, And The Ugly A Fistfull of Dollars |
|
-The Terminator 2 -Resevoir Dogs -Requiem for a Dream (Die muziek komt ook ergens anders weg...weet niet meer waar) -the shining -24 Hour party People (o.a. Joy Division, New Order, The Clash) -Gummo (Absu, EyeHateGod, Sleep, Brujeria,Mortician) -Trainspotting ik ben er een paar vergeten.. Coil heeft volgens mij ook muziek gemaakt voor de hellraiser films...ik moet ff weten hoe dat album van ze heet... Suck my piss |
|
braindead Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Haddaway - What is Love (van de film Night at the Roxbury) |
|
Gladiator, Star Wars, the fellowship of the ring heerschen Ook vind ik het TV Thema van de serie Angel cool www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Theme from Mortal Kombat |
|
quote: Ja, als ik die Angel theme hoor, zie ik mezelf alleen door zo,n donker steegje lopen. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: Oh ja, ook nog die van Donny Darko! ook met Joy Division...Ook mensen hier die Deze band ZEER kunnen waarderen? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-01-2004 13:14] Suck my piss |
|
Ik vergat Stigmata, de muziek van Billy Corgan is meesterlijk This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Avalon KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: yep, hier zit er nog ene Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Over de films begin ik later wel eens, eerst de series: - Airwolf - The A-Team - Dempsey and Makepeace - Knightrider - Inspector Gadget Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
She's lost control agaaaaaaiiiinnn Ik weet niet meer met wie ik het over Coil en Hellraiser had maar, ik heb het gevonden. Het was niet scatology, maar heel simpel de Hellraiser EP. Liederen: Hellraiser The Hellbound Heart Box Theme No New World Attack of the Sennapods Main Title Suck my piss |
|
Het mag dan geen film zijn.. Biker Mice From Mars |
|
Soundtrack van Point Break, die surffilm met het komische duo Patrick en Keanu. Uit liefde voor ZM. |
|
Serie theme bij uitstek is toch die van DALLAS, teuteu!, teuteu!..... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
The A-team En beverly hills cop Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
- Braveheart - Requiem for a Dream Will there ever be a better icon than myself? |
|
van de week een plaat gekocht met de soundtrack van The Singing Detective I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik heb wel de soundtrack cd van lost highway. Die cd heerscht met al die wazige shit van Angelo Badalamenti |
|
De Last Action Hero soundtrack cd heerst. Met materiaal van oa AC/DC, Megadeth en Alice in Chains zit het wel goed. Ook de Lord of the Rings muziek is goed. |
|
The sound of music Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Prachtig! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |