![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
The Good, The Bad, And The Ugly ![]() A Fistfull of Dollars ![]() |
|
-The Terminator 2 -Resevoir Dogs -Requiem for a Dream (Die muziek komt ook ergens anders weg...weet niet meer waar) -the shining -24 Hour party People (o.a. Joy Division, New Order, The Clash) -Gummo (Absu, EyeHateGod, Sleep, Brujeria,Mortician) -Trainspotting ik ben er een paar vergeten.. Coil heeft volgens mij ook muziek gemaakt voor de hellraiser films...ik moet ff weten hoe dat album van ze heet... Suck my piss ![]() |
|
braindead Striem'n op de pokkel 1227 ![]() |
|
Haddaway - What is Love (van de film Night at the Roxbury) ![]() |
|
Gladiator, Star Wars, the fellowship of the ring heerschen ![]() Ook vind ik het TV Thema van de serie Angel cool ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Theme from Mortal Kombat ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja, als ik die Angel theme hoor, zie ik mezelf alleen door zo,n donker steegje lopen. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ ![]() |
|
quote: Oh ja, ook nog die van Donny Darko! ook met Joy Division...Ook mensen hier die Deze band ZEER kunnen waarderen? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-01-2004 13:14] Suck my piss ![]() |
|
Ik vergat Stigmata, de muziek van Billy Corgan is meesterlijk ![]() This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Avalon ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: yep, hier zit er nog ene ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Over de films begin ik later wel eens, eerst de series: - Airwolf - The A-Team - Dempsey and Makepeace - Knightrider - Inspector Gadget Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
She's lost control agaaaaaaiiiinnn ![]() ![]() ![]() Ik weet niet meer met wie ik het over Coil en Hellraiser had maar, ik heb het gevonden. Het was niet scatology, maar heel simpel de Hellraiser EP. Liederen: Hellraiser The Hellbound Heart Box Theme No New World Attack of the Sennapods Main Title Suck my piss ![]() |
|
Het mag dan geen film zijn.. Biker Mice From Mars ![]() ![]() |
|
Soundtrack van Point Break, die surffilm met het komische duo Patrick en Keanu. ![]() Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
Serie theme bij uitstek is toch die van ![]() ![]() ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
The A-team En beverly hills cop Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
- Braveheart - Requiem for a Dream Will there ever be a better icon than myself? ![]() |
|
van de week een plaat gekocht met de soundtrack van The Singing Detective ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
ik heb wel de soundtrack cd van lost highway. Die cd heerscht met al die wazige shit van Angelo Badalamenti ![]() ![]() |
|
De Last Action Hero soundtrack cd heerst. Met materiaal van oa AC/DC, Megadeth en Alice in Chains zit het wel goed. Ook de Lord of the Rings muziek is goed. ![]() |
|
The sound of music ![]() Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
quote: Prachtig! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |