![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zijn veel goede soundtracks, maar er zijn er maar drie geweldige: Once upon a time in the west the Good, the Bad and th Ugly Avalon KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Avalon, is dat die film over de ronde tafel met Richard Geere. Weet nog dat ik met mijn stoned hoofd naar die film zat te kijken en dat alleen de muziek echt tot me doordrong. Klonk inderdaad heel indrukwekkend. Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Nee. Jij doelt op First Knight. Avalon is een Pools-Japanse film dat over een virtual reality spel gaat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Hellraiser 2: Hellbound soundtrack ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Ik ben het al een tijd aan het zoeken.. Wie is de maker van de Bikermice From Mars intro? Die solo is echt fucking ![]() ![]() |
|
svidd neger soundtrack door ulver ! more soundtrack door Pink Floyd en ik geloof dat mortiis ook een paar soundtracks heeft gemaakt I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: Wat Pink Floyd en soundtracks betreft is Zabriskie Point een betere aanknopingspunt. More is een baggerfilm met een matige soundtrack. ZP is een goede film met een goede soundtrack. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Qua muziek vind ik more mooier... ... maar ok ZP is ook vet I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Ik ben samen met een klasgenoot bezig met het maken van filmmuziek... en dat is erg koel uiteraard, de film is een afstudeerproject en ik maak daar dus muziek voor. http://www.stilwater.net Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ziet er gaaf uit! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
dik professioneel trouwens... ik doe het om er extra studiepunten voor te vangen. Film heeft echte acteurs en het wordt gefilmd met goeie shit etc. De muziek gaan we later mixen in een surround studio zodat het goed overkomt in de bios.. (ja hij gaat in de bios, 1 of 2 keer lokaal wisselwaar, maar toch). Later ga ik de muziek ook nog als soundtrack uitbrengen op mijn label... oja.. geen metal ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-04-2004 14:18] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Leuk! Succes ermee. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
ik heb zelf ook veel soundtracks; voornamelijk veel Danny Elfman. Daarnaast veel horror soundtracks voor RPG's te ondersteunen. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: lol jeugdsentiment. Foute 80s series. Ik zal je familie maar wezen!!!!! ![]() |
|
Armageddon en The Exorsist ![]() .. ![]() |
|
Requiem for a dream Memento mijn god wat een tragische muziek op deze soundtracks... kippenvel! en dan nog wat feel-good shit Pulp fiction Jackie Brown Lock, Stock & Two smoking barrels hm krijg gelijk zin om films te kijken! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Trainspotting Svidd Neger en Lyckantropen Themes van Ulver one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Gladiator Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Basil Poledouris - Conan the Barbarian ![]() En heel veel materiaal van Hans Zimmer, en dan met name Prince of Egypt en Gladiator. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 26-01-2005 8:18] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Requiem for a Dream The Passion Of The Christ ![]() |
|
quote: Inderdaad mooie muziek bij die film! En zoals Sater zei: de Trainspotting soundtrack, staan leuke nummers ![]() ![]() |
|
quote: +1 en Pi Ik ben op zoek naar een soundtrack (of toch de titels ervan) de film The Last Minute oa APhex Twin staat erop signature ![]() |
|
Sunshine ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |