|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Sorry chel maar die film zuigt echt! De muziek kan ik me niet meer herinneren trouwens. Favoriete soundtracks: the Fountain Videodrome Sunshine Alien [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-02-2008 19:25] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Susperia en dawn of the dead. Goblin heerst! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kamondy Ágnes, Kováts Dóra, Werner Gábor - Valuska Kamondy Ágnes, Kováts Dóra, Werner Gábor, Magyar Péter - Öreg Uit Werckmeister harmóniák, kippenvel. |
|
Ik heb een vraag voor de genen die Top Gear kijken, en de aflevering hebben gezien met de tractor challenge. Op het punt dat Jeremy met die boeing gaat slepen hoor je een stukje muziek van Ennio Morricone (teminste daar lijkt het heel erg op), ik wou vragen welk nummer dat is en van welke film. Vind dat gitaar riedeltje namelijk gaaf, en ik zoek dat nummer. Alvast bedankt. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Ik heb hier een soundtrack cd liggen van de gebruikte tracks in de film The September Sessions, briljante peop. Favoriet is Ganges a Gogo van Bombay the Hard Way. Typische foute bollywoodmuzak. Een Nederlandse Bollywood fan heeft ze ook op Youtube gezet. Verrassend triviaal |
|
Over soundtracks gesproken: Gladiator OST 'Nuff said. Are you forever - loss of purpose in a passive life. Are you forever - pale, regarded as a waste of time. |
|
Gladiator OST Braveheart OST Beowulf OST Helaas dat ik de laatste nergens kan vinden |
|
Ik ben weer veel de OST van de Starwars cyclus aan het luisteren. John Williams op z'n best Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Niet echt helemaal een soundtrack maar toch interessant: http://www.livenation.nl/event/getEvent/eventId/340063/ Wel duur maar toch al 2 avonden ram uitverkocht. *twijfel* |
|
[Dit bericht is gewijzigd door R. op 06-05-2009 16:29] |
|
|
|
wauw, dat is een mooi nummer! Mijn favoriete soundtracks op dit moment zijn Enya - May It Be (Lord Of The Rings natuurlijk) Klaus Badelt - Eloi (Timemachine)Dit is echt waanzinnig mooi Yiruma - River Flows In You (Twilight) Loreena McKennitt - The Mystic's Dream (Mists Of Avalon) [Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 11-05-2009 17:27] |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heerlijk die Italiaanse soundstracks van Frizzi en Goblin! Ik heb zelf deze cd in bestelling....welke helaas nog niet binnen is. Het is van de film www.elultimofindesemana.com/ Een horror film die mij niets zegt...en na het zien van de trailer zal dat zo blijven. De sountrack is echter heerlijk met veel mellotron. Gemaakt door Nicklas Barker van Anekdoten. Voor eventuele liefhebbers: http://www.anekdoten.se/shop/ bub |
|
Drive |
|
De soundtrack van Akira is overigens ook best vet: Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Very nice! Die baslijnen ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
1."I'm Deranged" (Edit) – David Bowie – 2:37 2."Videodrones; Questions" – Trent Reznor – 0:44 3."The Perfect Drug" – Nine Inch Nails – 5:15 4."Red Bats with Teeth" – Angelo Badalamenti – 2:57 5."Haunting & Heartbreaking" – Angelo Badalamenti – 2:09 6."Eye" – The Smashing Pumpkins – 4:51 7."Dub Driving" – Angelo Badalamenti – 3:43 8."Mr. Eddy's Theme 1" – Barry Adamson – 3:31 9."This Magic Moment" – Lou Reed – 3:23 10."Mr. Eddy's Theme 2" – Barry Adamson – 2:13 11."Fred & Renee Make Love" – Angelo Badalamenti – 2:04 12."Apple of Sodom" – Marilyn Manson – 4:26 13."Insensatez" – Antonio Carlos Jobim – 2:53 14."Something Wicked This Way Comes" (Edit) – Barry Adamson – 2:54 15."I Put a Spell on You" – Marilyn Manson – 3:30 16."Fats Revisited" – Angelo Badalamenti – 2:31 17."Fred's World" – Angelo Badalamenti – 3:01 18."Rammstein" (Edit) – Rammstein – 3:26 19."Hollywood Sunset" – Barry Adamson – 2:01 20."Heirate Mich" (Edit) – Rammstein – 3:02 21."Police" – Angelo Badalamenti – 1:40 22."Driver Down" – Trent Reznor – 5:18 23."I'm Deranged" (Reprise) – David Bowie – 3:48 wekelijks draai ik die wel eens signature |
|
Ah, mijn eerste kennismaking met Lynch. Het hele plaatje, letterlijk en figuurlijk, klopt hier. Alhoewel ik de Rammstein-bijdrages ondertussen een beetje beu ben. Altijd op zoek naar de soundtrack van Lords of Dogtown, lijkt me alleen maar goed te kunnen zijn. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Wat dat betreft zoek ik wel wat nummers gebruikt in American Psycho. Youtube bied niet echt uitkomst. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
http://www.imdb.com/title/tt0144084/soundtrack http://en.wikipedia.org/wiki/American_Psycho:_Music_from_the_Controversial_Motion_Picture |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Blijft een zieke versie, erg gaaf. Sowieso is The Director's Cut van Fantomas geniaal. Boeiender |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |