|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke ZM'ers treffen wij met 'ons team'? Twee redacteuren en een fotograaf zijn ook aanwezig. No Pain, No Gain |
|
Aanwezig, als het goed is met Verstikking. |
|
Aanwezig signature |
|
quote: Ha, eindelijk. Pilsen? |
|
alleen nog de vriendin overhalen dat ik weer buiten mag signature |
|
Morgen alweer! |
|
Mag je uit je kooi Bart? |
|
neej :s blijkbaar is naar DD en CC gaan met gekneusde en gebroken ribben geen goed idee signature |
|
|
|
morgen zeker aanwezig REALLY OHH REALLY? |
|
quote: Gewoon een beetje langs de kant gaan staan, kijken en genieten.. Doe ik ook No Pain, No Gain |
|
zal er niet van komen de laatste 5 keer dat ik naar een concert ben gegaan is er wel "iets" gebeurd. En aangezien ik binnenkort naar Top Gear Amsterdam of zo ga zal ik mijn credit maar niet helemaal opgebruiken :s signature |
|
Ik reken wel de 24e op je nu No Pain, No Gain |
|
jouw feesie? signature |
|
Ja :p No Pain, No Gain |
|
Vanavond showtime! |
|
Over 2,5 uur rijd ik aan No Pain, No Gain |
|
amusermeer jullie! signature |
|
Even op de fiets een ticket scoren en vanavond de nekspieren pijnigen. Zin in |
|
Was gaaf! Genoten van Hour of Penance en Cannibal Corpse. Devil Driver en The Black Dahlia Murder zijn echt niet mijn ding. Wel gezien, maar totaal niks voor mij. |
|
Beetje hoog emo-gehalte.. En het publiek kwam blijkbaar voor DevilDriver.. Beetje jammer voor Cannibal Corpse. Niet de beste set ooit, maar gelukkig de klassiekers weer gehoord! Ik was DE ENIGE in een witte jeans en een grijze trui, dus men heeft mij vast wel gespot! [Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 20-02-2013 8:56] No Pain, No Gain |
|
quote: Cannibal Corpse heeft daar wel vaker last van. Als ik Hour of Penance hoor krijg ik emo-neigingen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Nope! En idd hoog emo gehalte. Stond bij Devildriver naast een of ander lijkbleek ultraslank geval met gitzwart haar voor z'n smoel. Maar gauw effe aan de kant gegaan voor meneer. Dadelijk is het besmettelijk. Wel heul veul mooie vrouwen gezien, daar hadden we even succesvol van geprofiteerd! |
|
Decolletés te over inderdaad maar dat zei één van die gasten van 013 zelf ook, die op uitkijk stond in de fotopit.. 'echt, die wijven stonden een partij te hoeren daar (bij DD), niet normaal'! ik had zelf een mooie als gezelschap [Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 20-02-2013 13:24] No Pain, No Gain |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |