IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Cannibal Corpse + Devildriver 013 Tilburg - Di 19 feb 13 Vorige pagina | Volgende pagina
BVT
Usericon van BVT
Posted 13-02-2013 15:30 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 15 januari 2013 22:33 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Ik ging een keer Behemoth kijken in Atak. Precies zo uitgekiend dat ik 25 min voor Behemoth kwam binnenlopen.

Ik loop de zaal in en zie net dat de Devil Driver doeken het podium worden opgedragen. Hadden ze voor 1 x van plek geruild......

Muzikaal stelt DD geen ene reet voor, een boel lawaai zonder noemenswaardige composities

Mwa i beg to differ, toch echt wel een aantal coole nummers gemaakt dat DevilDriver.. Ik ga thuis het eea opsnorren. "DF

Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 14-02-2013 14:17 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Welke ZM'ers treffen wij met 'ons team'?

Twee redacteuren en een fotograaf zijn ook aanwezig.

No Pain, No Gain

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-02-2013 16:39 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Aanwezig, als het goed is met Verstikking.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2013 16:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Aanwezig

signature

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 14-02-2013 16:47 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2013 16:44 schreef Hypnos het volgende:
Aanwezig

Ha, eindelijk. Pilsen?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2013 19:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

alleen nog de vriendin overhalen dat ik weer buiten mag

signature

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 18-02-2013 12:46 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Morgen alweer!

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 18-02-2013 12:47 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Mag je uit je kooi Bart?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-02-2013 12:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

neej :s

blijkbaar is naar DD en CC gaan met gekneusde en gebroken ribben geen goed idee

signature

BVT
Usericon van BVT
Posted 18-02-2013 12:52 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

mangamusicfan
heavy metal baby??
Usericon van mangamusicfan
Posted 18-02-2013 13:00 by mangamusicfan Wijzig reactieProfiel van mangamusicfanQuote dit bericht

morgen zeker aanwezig

REALLY OHH REALLY?

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 18-02-2013 15:37 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 18 February 2013 12:50 schreef Hypnos het volgende:
neej :s

blijkbaar is naar DD en CC gaan met gekneusde en gebroken ribben geen goed idee

Gewoon een beetje langs de kant gaan staan, kijken en genieten.. Doe ik ook

No Pain, No Gain

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-02-2013 16:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zal er niet van komen

de laatste 5 keer dat ik naar een concert ben gegaan is er wel "iets" gebeurd. En aangezien ik binnenkort naar Top Gear Amsterdam of zo ga zal ik mijn credit maar niet helemaal opgebruiken :s

signature

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 18-02-2013 18:23 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Ik reken wel de 24e op je nu

No Pain, No Gain

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-02-2013 18:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jouw feesie?

signature

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 18-02-2013 19:30 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Ja :p

No Pain, No Gain

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 19-02-2013 11:38 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Vanavond showtime!

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 19-02-2013 13:22 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Over 2,5 uur rijd ik aan

No Pain, No Gain

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2013 13:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

amusermeer jullie!

signature

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 19-02-2013 13:31 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Even op de fiets een ticket scoren en vanavond de nekspieren pijnigen. Zin in

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 20-02-2013 0:10 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Was gaaf! Genoten van Hour of Penance en Cannibal Corpse. Devil Driver en The Black Dahlia Murder zijn echt niet mijn ding. Wel gezien, maar totaal niks voor mij.

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 20-02-2013 8:55 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Beetje hoog emo-gehalte.. En het publiek kwam blijkbaar voor DevilDriver.. Beetje jammer voor Cannibal Corpse.

Niet de beste set ooit, maar gelukkig de klassiekers weer gehoord!

Ik was DE ENIGE in een witte jeans en een grijze trui, dus men heeft mij vast wel gespot!

[Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 20-02-2013 8:56]

No Pain, No Gain

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-02-2013 10:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2013 8:55 schreef Metal Spiderman het volgende:
Beetje hoog emo-gehalte..

Cannibal Corpse heeft daar wel vaker last van. Als ik Hour of Penance hoor krijg ik emo-neigingen.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 20-02-2013 11:57 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2013 8:55 schreef Metal Spiderman het volgende:

Ik was DE ENIGE in een witte jeans en een grijze trui, dus men heeft mij vast wel gespot!

Nope!

En idd hoog emo gehalte. Stond bij Devildriver naast een of ander lijkbleek ultraslank geval met gitzwart haar voor z'n smoel. Maar gauw effe aan de kant gegaan voor meneer. Dadelijk is het besmettelijk.

Wel heul veul mooie vrouwen gezien, daar hadden we even succesvol van geprofiteerd!

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 20-02-2013 13:21 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Decolletés te over inderdaad
maar dat zei één van die gasten van 013 zelf ook, die op uitkijk stond in de fotopit.. 'echt, die wijven stonden een partij te hoeren daar (bij DD), niet normaal'!

ik had zelf een mooie als gezelschap

[Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 20-02-2013 13:24]

No Pain, No Gain

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com