IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Cannibal Corpse + Devildriver 013 Tilburg - Di 19 feb 13 Vorige pagina
Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 21-02-2013 0:51 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Haha ja, en dan over 'tien jaar terug' praten. Dat is niet echt back in the days.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 21-02-2013 1:12 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Inderdaad, wat een stoethaspel. Laat ie snel zijn mond gaan spoelen met zeep.

5 Euro's? Op je muil!!

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 21-02-2013 8:06 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

En dat zit dan bij de redactie.

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 21-02-2013 8:12 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 20 februari 2013 23:05 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ja dat was Verstikking met z'n meisje.

D'r haar is toch écht rood hoor .

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 21-02-2013 8:20 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 20 februari 2013 21:58 schreef Metal Spiderman het volgende:
Hangt er vanaf of die vaak lelijke roos die er dan staat o.i.d ook is uitgegroeid tot een complete rozenstruik..

Had deze post even gemist, maar dan ging het dus toch niet over mij en mijn meisje

Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 21-02-2013 9:07 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2013 8:06 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
En dat zit dan bij de redactie.

Ik zal voor jullie 'allemaal' de cursus 'Zelfstandig leren denken' met korting regelen bij de LOI.

No Pain, No Gain

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 21-02-2013 9:07 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2013 8:20 schreef verstikking het volgende:
Had deze post even gemist, maar dan ging het dus toch niet over mij en mijn meisje

Nee hoor

Dan heb je mij wel gezien, in t rookhok o.a. tijdens CC.
Witte jeans, grijze trui, 1.92m, rond de 120 kg.

[Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 21-02-2013 9:11]

No Pain, No Gain

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 21-02-2013 9:13 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 21 februari 2013 9:07 schreef Metal Spiderman het volgende:
Ik zal voor jullie 'allemaal' de cursus 'Zelfstandig leren denken' met korting regelen bij de LOI.

Lul toch niet zo slap man, je bent echt totaal niet grappig hoor. Word je nou nooit moe van jezelf? Ik wel van jou in ieder geval, ga weg en kom nooit meer terug aub!

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 21-02-2013 9:14]

5 Euro's? Op je muil!!

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 21-02-2013 9:14 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2013 9:13 schreef Sgeiterdt het volgende:
Lul toch niet zo slap man, je bent echt totaal niet grappig hoor. Word je nou nooit moe van jezelf? Ik wel van jou in ieder geval, ga weg en kom nooit meer terug aub!

Koop me maar uit!

No Pain, No Gain

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 21-02-2013 9:19 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 21 februari 2013 9:14 schreef Metal Spiderman het volgende:
Koop me maar uit!

Hier heb je een euro, koop er maar een ijsje voor.

5 Euro's? Op je muil!!

mangamusicfan
heavy metal baby??
Usericon van mangamusicfan
Posted 21-02-2013 9:43 by mangamusicfan Wijzig reactieProfiel van mangamusicfanQuote dit bericht

vondt het ook jammer dat het bij CC zo rustig was.
vondt dat de mannen wel wat meer hadden verdient want wat speelde ze GVD strak

REALLY OHH REALLY?

mangamusicfan
heavy metal baby??
Usericon van mangamusicfan
Posted 21-02-2013 10:11 by mangamusicfan Wijzig reactieProfiel van mangamusicfanQuote dit bericht

overigens denk ik ook dat iedereen op zijn eigen manier van muziek geniet.
Van mij hoeft dat pitten gewoon niet zo.
Ik ga liever bij de bar staan pilsje der bij en lekker headbanguh!!

REALLY OHH REALLY?

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 21-02-2013 10:43 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 21 februari 2013 9:07 schreef Metal Spiderman het volgende:
Nee hoor

Dan heb je mij wel gezien, in t rookhok o.a. tijdens CC.
Witte jeans, grijze trui, 1.92m, rond de 120 kg.

Dikke kans haha, ik herinner niet dat ik je gezien heb...

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 21-02-2013 10:44 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2013 10:11 schreef mangamusicfan het volgende:
overigens denk ik ook dat iedereen op zijn eigen manier van muziek geniet.
Van mij hoeft dat pitten gewoon niet zo.
Ik ga liever bij de bar staan pilsje der bij en lekker headbanguh!!

Kijk, dat hoor ik graag

En je hebt ook gelijk wat betreft CC. Zaal liep helaas redelijk leeg na DD.. Hoorde veel mensen ook zeggen dat ze kwamen voor Hammer Smashed Face live te horen om daarna snel de trein te kunnen halen.. Zonde

[Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 21-02-2013 10:46]

No Pain, No Gain

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 21-02-2013 10:45 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2013 10:43 schreef verstikking het volgende:
Dikke kans haha, ik herinner niet dat ik je gezien heb...

Jij zat met je chick op schoot hele andere dingen te plannen

No Pain, No Gain

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 21-02-2013 11:28 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Juist!

Ik was te laat voor Hour of Penance door oudergesprekken die avond. The Black Dahlia Murder halverwege de set (denk ik) 2 nummers van gekeken, maar duidelijk niet mijn ding, dus kon me niet lang boeien. Devildriver wel een hele tijd gekeken, want is de favo band van Diane (anders was ik überhaupt niet daar geweest). Cannibal Corpse ook maar de laatste paar nummers van meegepakt, vond ik toch wel gaaf

[Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 21-02-2013 11:30]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-02-2013 12:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2013 0:14 schreef Count Steel het volgende:

Ja hoor. Weet je nog, de tijd dat er op beatdownconcerten nog gewoon met stoelen gegooid werd? Sinds de opkomst van de deathcore zijn het allemaal dwaze emo's geworden die two-steppen alsof ze met blote voeten op cactussen lopen. Toen Sick of It All Just Look Around uitbracht, was het tenminste nog een echte gorilla mosh. Ach, die goede oude tijd.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-02-2013 12:08 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2013 12:01 schreef BenKnuckles het volgende:
Ja hoor. Weet je nog, de tijd dat er op beatdownconcerten nog gewoon met stoelen gegooid werd? Sinds de opkomst van de deathcore zijn het allemaal dwaze emo's geworden die two-steppen alsof ze met blote voeten op cactussen lopen. Toen Sick of It All Just Look Around uitbracht, was het tenminste nog een echte gorilla mosh. Ach, die goede oude tijd.

Dat werd gewoon pogo genoemd hoor.......

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-02-2013 12:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:

(en knuffelen na afloop)

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-02-2013 12:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:

Toen wisten ze hoe het moest!

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-02-2013 12:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Pizza delivery, juist!

quote:
Op 21 februari 2013 12:17 schreef Count Steel het volgende:
(en knuffelen na afloop)

"Ja, sorry dat ik mijn vuist op je voortanden gegooid heb he, makker. Komaan, we gaan pilsen!"

Veel liever dan die emo's die je overal ziet, natuurlijk.

Waarom zijn Cannibal Corpse-fans zo enorm cliché? Ik zie direct een Youtube-bruller voor me die dingen als "wait till you all go a Cannibal Corpse-show, we'll show you real bl00d" post.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-02-2013 12:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2013 12:28 schreef BenKnuckles het volgende:
Waarom zijn Cannibal Corpse-fans zo enorm cliché? Ik zie direct een Youtube-bruller voor me die dingen als "wait till you all go a Cannibal Corpse-show, we'll show you real bl00d" post.

Godverdomme, wat een rake observatie inderdaad!

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 21-02-2013 13:00 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Joh, je had op de site van 013 zelf de comments onder de aankondiging in het programma van Cannibal Corpse moeten zien..

Emo's die geilen op George Fisher..

No Pain, No Gain

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-02-2013 13:55 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2013 12:28 schreef BenKnuckles het volgende:
Pizza delivery, juist!

"Ja, sorry dat ik mijn vuist op je voortanden gegooid heb he, makker. Komaan, we gaan pilsen!"

Veel liever dan die emo's die je overal ziet, natuurlijk.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com