|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Had je ook die twee cybers gezien? Schrok me rot joh, stond dat volk ineens achter me. Meende dat ik wat kreeg. |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Hangt er vanaf of die vaak lelijke roos die er dan staat o.i.d ook is uitgegroeid tot een complete rozenstruik.. No Pain, No Gain |
|
Het was een toffe show. Vooral leuk toen ik een maat van me op mijn rug had en de wall of death in rende. Hij heeft nog steeds overal pijn... xD |
|
Oh, haha. Zo leuk. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Back in the days waren die pits nog leuk. In 2003 X-mass fest @013 ook, tijdens dark funeral was een van mijn laatsten. Zware hersenschudding aan overgehouden. Let's face it, 10 jaar terug was het aandeel jonge emo's e.d. idioot veel kleiner dan nu. Toen stonden er echt alleen beren van twee meter met een omvang van heb ik jou daar en heel weinig jonge guppen. Toen kon je iemand gerust nog tot bloedens toe meppen, schoppen, ellebogenwerk, en daarna gewoon een handje geven NO OFFENCE GIVEN, is de generatiekloof.. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 20-02-2013 22:21] No Pain, No Gain |
|
Stoer hoor. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Oh ja. Dat waren nog eens tijden. |
|
quote: Opschepper, ik geloof je totaal niet. Wie gaat er nou bij Dark Funeral in de pit staan? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 20-02-2013 22:23] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik las pot i.p.v. Pit hahahaha Stom he..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik ook. |
|
quote: Dat stond er eerst ook, ik heb mezelf gecorrigeerd. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ohch zoo, ik dacht dat de vermoeidheid had toegeslagen maar wel een gaaf idee met potten in pannen op z'n Gorden Ramsies de pit door hahahaha.. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Vind je niet dat een jaar 5 tot 10 of verder terug de concertbeleving anders was? Gisteren in de zaal van 013 was het duidelijk alle 'oudjes' op de trappen, en alle nieuwe metalheadz met hun HIM-tattoos stonden op de vloer te duwen. Misschien wordt ik zelf gewoon een ouwe zeikerd (inkoppertje).. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 20-02-2013 22:39] No Pain, No Gain |
|
quote: Nou en, ik stoor me daar totaal niet aan. Als jij er last van hebt dan moet jij er wat aan doen stoere bink. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zoals thuisblijven? |
|
quote: Bijvoorbeeld! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik zag inderdaad ook een hoop verschillende soorten mensen, maar het gaat mij meer om hoe de mensen zijn en dat je gewoon op een fatsoenlijke manier met elkaar kunt omgaan. Elkaar tot bloedens toe meppen... tja. Leuk ofzo? |
|
quote: Dark Funeral, dát zijn pas emo's. |
|
quote: Ik ben 5 jaar ouder dan jij en heb er geen last van. Een zeikerd ben je zeer zeker, maar dat heeft niks met je leeftijd te maken. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ja dat was Verstikking met z'n meisje. |
|
quote:Ik dacht al. |
|
Jup, die twee waren weer goed aan het feesten daar. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |