IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Cannibal Corpse + Devildriver 013 Tilburg - Di 19 feb 13 Vorige pagina | Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 20-02-2013 13:31 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Had je ook die twee cybers gezien? Schrok me rot joh, stond dat volk ineens achter me. Meende dat ik wat kreeg.

Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 20-02-2013 19:00 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Ik heb vanalles gezien!

Je bedoeld niet die dude in een mega skinnybroek van latex met dat hitsige emootje met blond/zwart haar en getattooeerde tieten om zich heen?

No Pain, No Gain

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 20-02-2013 20:03 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2013 19:00 schreef Metal Spiderman het volgende:
getattooeerde tieten

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 20-02-2013 21:58 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Hangt er vanaf of die vaak lelijke roos die er dan staat o.i.d ook is uitgegroeid tot een complete rozenstruik..

No Pain, No Gain

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 20-02-2013 22:11 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Het was een toffe show. Vooral leuk toen ik een maat van me op mijn rug had en de wall of death in rende. Hij heeft nog steeds overal pijn... xD

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-02-2013 22:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Oh, haha. Zo leuk.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 20-02-2013 22:18 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Back in the days waren die pits nog leuk. In 2003 X-mass fest @013 ook, tijdens dark funeral was een van mijn laatsten. Zware hersenschudding aan overgehouden.

Let's face it, 10 jaar terug was het aandeel jonge emo's e.d. idioot veel kleiner dan nu. Toen stonden er echt alleen beren van twee meter met een omvang van heb ik jou daar en heel weinig jonge guppen.
Toen kon je iemand gerust nog tot bloedens toe meppen, schoppen, ellebogenwerk, en daarna gewoon een handje geven

NO OFFENCE GIVEN, is de generatiekloof..

[Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 20-02-2013 22:21]

No Pain, No Gain

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-02-2013 22:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Stoer hoor.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 20-02-2013 22:20 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Oh ja. Dat waren nog eens tijden.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-02-2013 22:23 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 20 februari 2013 22:18 schreef Metal Spiderman het volgende:
Back in the days waren die pits nog leuk. In 2003 X-mass fest @013 ook, tijdens dark funeral was een van mijn laatsten. Zware hersenschudding aan overgehouden.

Let's face it, 10 jaar terug was het aandeel jonge emo's e.d. idioot veel kleiner dan nu. Toen stonden er echt alleen beren van twee meter met een omvang van heb ik jou daar en heel weinig jonge guppen.
Toen kon je iemand gerust nog tot bloedens toe meppen, schoppen, ellebogenwerk, en daarna gewoon een handje geven

Opschepper, ik geloof je totaal niet. Wie gaat er nou bij Dark Funeral in de pit staan?

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 20-02-2013 22:23]

5 Euro's? Op je muil!!

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-02-2013 22:26 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2013 22:23 schreef Sgeiterdt het volgende:
Opschepper, ik geloof je totaal niet. Wie gaat er nou bij Dark Funeral in de pit staan?

Ik las pot i.p.v. Pit hahahaha
Stom he.....

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-02-2013 22:27 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik ook.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-02-2013 22:27 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 20 februari 2013 22:26 schreef nark het volgende:
Ik las pot i.p.v. Pit hahahaha
Stom he.....

Dat stond er eerst ook, ik heb mezelf gecorrigeerd.

5 Euro's? Op je muil!!

nark
Usericon van nark
Posted 20-02-2013 22:29 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2013 22:27 schreef Sgeiterdt het volgende:
Dat stond er eerst ook, ik heb mezelf gecorrigeerd.

Ohch zoo, ik dacht dat de vermoeidheid had toegeslagen maar wel een gaaf idee met potten in pannen op z'n Gorden Ramsies de pit door hahahaha..

Metal Spiderman
Big Guy
Posted 20-02-2013 22:38 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:

Vind je niet dat een jaar 5 tot 10 of verder terug de concertbeleving anders was? Gisteren in de zaal van 013 was het duidelijk alle 'oudjes' op de trappen, en alle nieuwe metalheadz met hun HIM-tattoos stonden op de vloer te duwen.

Misschien wordt ik zelf gewoon een ouwe zeikerd (inkoppertje)..

[Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 20-02-2013 22:39]

No Pain, No Gain

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-02-2013 22:40 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 20 februari 2013 22:38 schreef Metal Spiderman het volgende:
Vind je niet dat een jaar 5 tot 10 of verder terug de concertbeleving anders was? Gisteren in de zaal van 013 was het duidelijk alle 'oudjes' op de trappen, en alle nieuwe metalheadz met hun HIM-tattoos stonden op de vloer te du wen.

Nou en, ik stoor me daar totaal niet aan. Als jij er last van hebt dan moet jij er wat aan doen stoere bink.

5 Euro's? Op je muil!!

Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 20-02-2013 22:41 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Zoals thuisblijven?

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-02-2013 22:43 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 20 februari 2013 22:41 schreef Dying Embrace het volgende:
Zoals thuisblijven?

Bijvoorbeeld!

5 Euro's? Op je muil!!

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 20-02-2013 22:50 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ik zag inderdaad ook een hoop verschillende soorten mensen, maar het gaat mij meer om hoe de mensen zijn en dat je gewoon op een fatsoenlijke manier met elkaar kunt omgaan. Elkaar tot bloedens toe meppen... tja. Leuk ofzo?

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-02-2013 22:51 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:

Wie gaat er nou bij Dark Funeral in de pit staan?

Dark Funeral, dát zijn pas emo's.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-02-2013 23:01 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 20 februari 2013 22:38 schreef Metal Spiderman het volgende:

Misschien wordt ik zelf gewoon een ouwe zeikerd (inkoppertje)..

Ik ben 5 jaar ouder dan jij en heb er geen last van. Een zeikerd ben je zeer zeker, maar dat heeft niks met je leeftijd te maken.

5 Euro's? Op je muil!!

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 20-02-2013 23:05 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2013 19:00 schreef Metal Spiderman het volgende:
Ik heb vanalles gezien!

Je bedoeld niet die dude in een mega skinnybroek van latex met dat hitsige emootje met blond/zwart haar en getattooeerde tieten om zich heen?

Ja dat was Verstikking met z'n meisje.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-02-2013 23:07 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2013 23:05 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ja dat was Verstikking met z'n meisje.
Ik dacht al.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 20-02-2013 23:08 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Jup, die twee waren weer goed aan het feesten daar.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-02-2013 0:14 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2013 22:18 schreef Metal Spiderman het volgende:

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com