|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
vet kult man.. |
|
quote: die gast is zeker goed! No meat is sweater |
|
Ik ga voor ares.. een miezerig kereltje met een wereldse grunt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zanger van Bathory, vooral op Hammerheart |
|
FERNANDO RIBEIRO !!!!!!!!!!!!!!!! |
|
hahahahahahaha net een koe oopioemmmm wel goeie grunts jah verder uh... erwin van dolefull art krijs wara je haren van overeind gaan staan Je moeder. |
|
Zanger van Poison the Well ook errug goed en dark naar mijn mening.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Fabio Lione......... |
|
Hmmm als je "beste lage grunts" bedoelt: debuutcd van God Dethroned (Christ Carnaaaaage) hypocrisy op "Osculum Obscenum" cd (Pleasure of molestation... zooo lekker zoals ie daar grunt...) Zenial |
|
quote: jaaa! dat zijn die stukjes met die dieren niet? op een cd van ill disposed staat ook zoiets met 'oohh lolita!!' en een schaap "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Pest Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Peter Steele (from Type O Negative...duh ) |
|
quote: Idd! Satan die geiten neukt en klaarkomt met de meest diepe en brute oerbrul doe ik ooit gehoord heb!!! Hier valt zelfs het intro van Sepultura's Bestial devastation bij in het niet!!!! Welke cd van illdisposed bedoel je trouwens? Ze hebben een cd (of meerdere) waar de zanger niet de vocals doet maar de subwoofer; die gast kan zó verschrikkelijk laag grunten, niet te zuinig, maar hij is het later meer gaan afwisselen met een andere sound. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Fernando Ribeiro van Moonspell natuurlijk verder nog de zangers van: Type o Negative The 69 Eyes Beseech Novembers Doom ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Meest gestoorde (da's echt dark)vocals? Nog steeds Varg van Burzum eigenlijk Cadaveria tijdens haar OperaXI periode, nu klinkt ze ook best origineel, maar t bezorgt me geen kippevel meer. Natuurlijk blijft Abbath van Immortal een topper met die machtige schuurstem. eN fCOURSE ARES van AETERNUS ( bijna vergeten:slap me! ) Als t lekker zwaar moet: de zanger van Sinister ten tijde van Diabolical Summoning (die nieuwe meid kan er ook wat van maar IT SCARES ME, da's nie meer normaal jong) Een erg originele stem in de Black vind ik ook Gunther Theys van Ancient Rites, vooral op Blasfemia Eternal [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-05-2002 9:59] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Koos Alberts, godver!!! sebinsagoil |
|
volthor kahn heerscht .hoewel het grootse deel van jullie hem [nog] niet gehoord hebben |
|
verkeerd [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 24-05-2002 21:27] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
David Vincent Sisters of mercy Barry White Touché, pussycat! |
|
Dit is mijn grunt 7maanden na de 1ste post.. http://www.geocities.com/lettheterrorbegin//stem.html Klinkt ie nu wat beter dan " een olifant met darmklachten " (zoals iemand toen zij) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: gaat daar dan ooit eens verandering in komen??? |
|
overigens, dod van blood red throne heeft op het moment de beste deathgrunt die ik heb gehoord. ook jeff beccara heerst nog steeds! |
|
quote: Inderdaad,en opgenomen zonder effecten op de zang. ARES Rules. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Deep dark vocals... Peter Steele natuurlijk... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |