|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nile Deicide Dark Tranquility Anorexia Nervosa Graveworm, in sommige nummers dan Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: .. |
|
Mikael Akerfeldt (Opeth) Mikael Stanne (Dark Tranquillity) Vorph (Samael) Erk (Hocico) Jos (Grendel) Nero O (Psyclon Nine) Jens Ryden (Naglfar) no text supplied |
|
dagon (inquisition) |
|
*Doet strop alvast om nek* J. Davis van Korn. Zoveel contrast in z'n stem waardoor schreeuwpartijen extra donker lijken. Als je daarbij verstaat wat 'ie zingt, is 't gewoon bijna depressing! |
|
Tsja, al veel genoemd maar ik blijf bij Akerfeld van Opeth/ex-Bloodbath/ex-Katatonia. Ik heb net Deliverance weer eens gedraait en dat album is echt pikzwart, een eindeloze put van duisternis. Niet rauw, of schel maar de vocalen van Mike zijn diep en donker. Zoals ook op Ressurection Trough Carnage en Brave Murder Day. Andere favorieten zijn Fernando van Moonspell, dude van Type O Negative (ben even z'n naam kwijt) en Dan Swano op Crimson |
|
die dude van ToN heet Peter Steele no text supplied |
|
quote: Ja nu je het zegt |
|
Attila op Mysteriis dom Sathanas is erg dark en vooral erg weird en dat geld ook voor die gast van Master's Hammer. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Mille - Kreator . Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Mikael Akerfeld van opeth en ! jorre jansen van engorge wat een vette grunt heeft die zeg !! |
|
quote: Idd. die behoort ook tot mijn favorieten. Verder de zangers van: Bathory Thyrfing Tiamat "I find your lack of faith disturbing." |
|
Marius, ex-zanger van Arcturus, had enorm gave vocals, er 'dark' , bijna 'doomy' , heeft alleen meegezongen op de 7" ep 'My Angel' en is daarna uit de metalscene gestapt. Verder heeft hij nog op de 7" ep 'slow death' van Mortem (wat later Arcturus werd) gezongen en op een paar demo's bij Stigma Diabolicum (wat later Thorns werd), maar die opnames zijn zo bar slecht dat de stem nauwelijks hoorbaar is.. |
|
quote: Die van Tiamat heeft wel een heel leuke stem, ja. Bedenk me net dat ik buiten het nummer "Brighter than the Sun" hier eigenlijk niets van ken... moet ik maar eens rechtzetten... |
|
Wat te denken van Marco Kehren van Deinonychus en Bethlehem... die man heeft toch wel zo'n naargeestige psychopatische zwarte stem. Krijg d'r altijd hele sinistere gevoelens bij... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hoe heet de die gast van Burzum ook al weer..... die heeft ook al een donkere enge stem .. |
|
Op sommige nummers staat zijn zang perfect, het past gewoon perfect bij de meeste nummers van burzum/aske vind ik, alleen bij my journey to the stars had het niet gehoeven van mij(neemt niet weg dat het nog altijd een geweldig nummer is ) |
|
quote: Hoezo niet bij My Journey To The Stars? Dat vind ik juist een van de vetste nummers van Burzum .. |
|
Grunter van Iniquity & Deeds of flesh Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: toch wat beter lezen de volgende keer ik zeg alleen dat ik de zang er niet bij vind staan. voor de rest is het een geweldig nummer. |
|
quote: k*t dislectie .. |
|
die gast van Vomitory Een kleine snol zit zo vol. |
|
Zanger van Disgorge(USA) en die van Devourment. Lord Worm [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 11-04-2004 11:57] |
|
quote: Nee dat is waar ja, die gast heeft een hele goeie stem... klinkt ook enigszins kil soms... niet dat ik Korn iets vind, maar dan ligt het zeker niet aan Davis z'n stemgeluid. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |