|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik neem aan van wel |
|
Die gast van Hate Forest. Zeer bruut. |
|
Ik weet niet of iemand ooit de zang van de band Demilich heeft gehoord? DAT is pas "dark". Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: De Finse Demilich? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Frank Mullen! Frank Mullen! Frank Fucking Mullen! |
|
quote: Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: yep, heb hier het album Nespithe. Nog even een geniale songtitel: "The planet that once used to absorbed flesh in order to achieve divinity and immortality (suffocated to the flesh that it desired)" Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Inderdaad een vet album (Ben 'em wel kwijt geraakt jaren terug.Helaas).Moet 'em toch weer eens aanschaffen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: En dan kom je er over 3 maanden weer achter dat je nog een dubbele hebt? |
|
quote: Nee,deze ben ik echt al jaren kwijt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Dan bestel je er zaterdag bij Theo toch effe 2 of 3.....weeet je in ieder geval bijna zeker dat je hem hebt |
|
LOL@'bijna' |
|
*kick* Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ahhh ja. Lamme titel . - dISEMBOWELMENT - Plasma - Mortician - Inhume - Iniquity - Gast van Nile - Ares van Aeternus - die gozer van Dying Fetus Ik vind de laatste twee niet zo diep, eigenlijk... [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 11-01-2003 18:54] |
|
Dan heb je nog niet alle platen van Aeternus gehoord zeker Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Bijna allemaal! Alleen 'And So The Night Became' niet . |
|
quote:alle, die bedoelde ik juist.. Chris Barnes van six feet under Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: no offense maar dan heb je echt stront in je oren.... No meat is sweater |
|
quote: Kan zijn idd, om de een of andere reden val ik bij Dying Fetus altijd in slaap . |
|
quote: no offense maar dan heb je gewoon geen smaak (wat een hoop verklaart) No meat is sweater |
|
Wat nou 'no offense', etter .... Offense, en Dying Fetus is wigger metal . Ehm... on topic... Ik zag Skepticism ook ergens genoemd worden. Dat is toch ook dieper dan diep. Wel erg zachtjes. |
|
wtf is wigger metal... No meat is sweater |
|
King Diamond .. |
|
Ares van Aeternus! Wat die dude allemaal doet! Ongeloveloos! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |