|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En via Death Grips weer terecht gekomen bij HELLA (Zach Hill) Blijft ook erg tof Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hella boeide mij niet zo. Ik heb ook zelden zin in dat soort muziek. Vandaag nog wel Dillinger Escape Plan geluisterd. NP: Ritual Harm - Nothing is Beautiful / Everything Hurts |
|
quote: Maar wel mij Liturgy aanraden Hopelijk komt DEP binnenkort weer ergens optreden. Laatste keer in Sneek smaakte weer naar meer. Eerst maar een nieuw album Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Wat heeft dat er mee te maken? Hella is toch niet Transcedental? quote:Ik had vandaag Ire Works geluisterd. Goed album toch wel. Ik moet de laatste toch nog maar eens aanschaffen. NP: Menace Ruine - Arsenikon |
|
quote: Hahaha @ Transcendental :') Nee maar wel "math" achtig chaos drumwerk etc. En daar kan ik geen genoeg van krijgen Ire Works is een goed album, maar er staat nogal wat "filler" materiaal op, laatste album overtreft Ire Works iig [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 05-10-2012 2:48] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Godverdomme ik wist niet eens dat er een nieuwe HELLA plaat was, fuck de nieuwe Converge [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 05-10-2012 2:59] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Is die Hella al lang uit? Ik hoor een belletje ergens. NP: Castle - Black Lands |
|
Al ruim een jaar geloof ik haha, tijd niet op het oog gehad die band vandaar, maar mijn oren komen klaar. Nog meer dan die van iPim AOTY CONVERGE. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Betere tip yo. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Kiss - monster REALLY OHH REALLY? |
|
Colour Haze - She Said You have time. You are doing fine. |
|
|
|
quote: JEZUS wat een plaat. You have time. You are doing fine. |
|
|
|
Zet af! Luister Colour Haze! You have time. You are doing fine. |
|
quote: Nou vooruit dan maar. Nu dus: quote: |
|
Goed bezig! Ik speel 'em direct nog een keer. You have time. You are doing fine. |
|
quote: You calling me out, brah? As I Lay Dying - Awakened Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
PWND Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Vette shit! Ik hoor er een beetje Adebisi Shank in terug, is instrumentele math rock uit Ierland. Zeer de moeite. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
DIT WAS TOCH HET AOTY-LUISTERTOPIC?! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
Laibach - Tanz mit Laibach |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |