|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Karma to burn - Thirty seven Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Er zit behoorlijk wat verschil tussen zijn albums, Far Away Trains Passing By is mijn favoriet. |
|
Brian Eno - Ambient 1: Music For Airports |
|
quote:Die ben ik binnen aan het halen. Dubbelalbum in FLAC denk ik, dus het duurt nog even. |
|
Genesis - Duke Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Faith no more - Just a man Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Falconer - The Clarion Call Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Black sun aeon - chapter 7: A song for my illness |
|
mad-ID & amVitamin - Pessa Pessa IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Oliveray - Wonders [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 15-09-2012 17:52] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
mooie HOES wat is het voor muziek? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Tsjuder - Legion Helvete Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Geimproviseerde piano dingen met wat andere instrumenten erbij. Erg mooi. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Absvrdist - Illusory Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
bub |
|
quote: Ontopic: The Swans - My father will guide me up à rope to the sky Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
Nightbringer - Hierophany of The Open Grave Faustian Spirit of the Earth |
|
Judas Priest - United Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Phil Collins - No jacket required Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
http://www.youtube.com/watch?v=gU1uBaF3nR8&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=U92KAjXXH0o&feature=related [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 15-09-2012 20:03] I am mine own redeemer...! |
|
Sabaton - Wehrmacht Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Confucius is een Tauikonaut - Verloren Symphony ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |